TheMartine Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Noen som vet navnet på sangen denne karen fremfører? , tror jeg? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Noen som vet navnet på sangen denne karen fremfører? edit: nei fanken ass Martine Endret 23. september 2009 av raid2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Damn, takk! Edit: Begge to. Endret 23. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei , ikke i det hele tatt !Kan ikke fordra Jazz og Blues. Vi er fortsatt innenfor Trance / Techno. Okei, roligere enn trance? Elektronika, for eksempel. Ikke elektronica. Litt New age..av dette ? Bakgrunnsmusikk ... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Den Prison Break-reklamen som går på TV3 nå, har en Antony & The Johnsons-sang i bakgrunnen, og jeg husker ikke hvilken det er. Noen, hjelp meg? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ikke elektronica. Litt New age..av dette ? Bakgrunnsmusikk ... Så rolig, ja. Hva med ambient? Lenke til kommentar
johome Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Ja !!! Denne videoen nærmer seg .... _____ Jeg så nemlig en musikkvideo på Tv kanalen VH1 Classic for over 1 år siden. Sangen varte sikkert bortimot 10 min og jeg fikk kun tatt opp de siste 2 min. Klarte aldri å finne ut navnet på artisten. Kan desverre ikke spille av musikkvideoer på nettsiden deres (jeg tilhører ikke riktig "region") Musikkvideoen handler om en bil som kjører bortover et ørkenliknenede landskap. Ikke bilder av mennesker , bare bilen som kjører , tatt fra litt avstand... Bilder jeg har tatt ifra musikkvideoen : Endret 24. september 2009 av johome Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg leiter etter en sang. Problemet er bare at jeg verken aner navn på sang eller artist, og jeg husker ikke et eneste ord fra teksten.Derfor skal jeg forsøke å beskrive den som best jeg kan og håpe en smart og søt og herlig person her inne har peiling på hva jeg snakker om. - Jeg aner ikke hvilken sjanger det er, men det er en rolig, trist sang med en veldig dyp mannsstemme. Den kan høres ut som en krysning av Sivert Høyems "Into the Sea" og Chris Isaaks "Wicked Games". - De gangene jeg har hørt sangen, har det vært mens jeg har sittet i bilen seint på kvelden og hørt på P3 eller P4 (jeg er ikke helt sikker hvilken kanal). - Jeg tror det er en sånn sang som de aller fleste har hørt, men som ikke er så fremtredende. Det er ikke akkurat den nyeste singelen til Beyoncè type kjent vi snakker om her. - Jeg tror at vokalisten er en amerikaner. Nå krysser jeg fingra for at noen smarte sjeler der ute klarer å deschiffrere denne gåten jeg har fundert på i ukesvis! Muligens Leonard Cohen, ta og hør på i'm your man, eller hallelujah ^ | Take this waltz også kanskje Road to hell er an sang jeg har hørt av og til på p4-type kanal i det siste. Chris Rea er da mannen. Den er kanskje ikke så rolig og trist, er litt mer driv i den. Endret 24. september 2009 av Ekko Lenke til kommentar
jogrotan Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei, nå har jeg grublet, og lett i nesten to uker for å finne denne sangen. Som jeg skrev i headingen, sangen var med for noen uker siden på reklamen for serien "Life" som går på TV3. Forspillet spilles også på reklamene for tippeligaen. Det eneste jeg kan si om sangen er: 1. Det er gitarspilling i starten av sangen. Et slagt: tatata tatatata, tatata tatatata. 2. Det er en gammel låt, noe man klart hører når de begynner å synge. 3. Det er bare gitarspillingen som er med på tippeligareklamen. 4. Jeg tør påstå at sangen ligger innen for 70/80-tallet. Jeg er desperat etter å finne sangen, for den er veldig kul. Jeg vet jeg har hørt den tidligere, og jeg regner med det er en kjent sang. Vær snill å svar, da blir jeg OVERLYKKELIG! Lenke til kommentar
jogrotan Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hei, nå har jeg grublet, og lett i nesten to uker for å finne denne sangen. Sangen var med for noen uker siden på reklamen for serien "Life" som går på TV3.. Det eneste jeg kan si om sangen er: 1. Det er gitarspilling i starten av sangen. Et slagt: tatata tatatata, tatata tatatata. 2. Det er en gammel låt, noe man klart hører når de begynner å synge. 4. Jeg tør påstå at sangen ligger innen for 70/80-tallet. Jeg er desperat etter å finne sangen, for den er veldig kul. Jeg vet jeg har hørt den tidligere, og jeg regner med det er en kjent sang. Vær snill å svar, da blir jeg OVERLYKKELIG! Endret 24. september 2009 av jogrotan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva heter den sangen på den nye Cubus-reklamen for damer? Den med tog osv. Catchy saker. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hei, Noen som vet hva denne sangen heter som ligger som vedlegg ? Setter så utrolig pris på svar ! EDIT: må advare at kvaliteten er litt skurrete.. Lydklipp_08.wav Endret 24. september 2009 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Madonna - Celebration Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva heter den sangen på den nye Cubus-reklamen for damer? Den med tog osv. Catchy saker. Har ikke sett noen reklame fra Cubus i det siste, men dette står på nettsidene: "Musikk i reklamefilmer Musikken er spesiallaget for Cubus av den svenske låtskriveren Jonas Van den Burg." Om du mener Lindex-reklamen så er det YouKnowWho - Puttin' on the ritz. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Om du mener Lindex-reklamen så er det YouKnowWho - Puttin' on the ritz. Ja, var visst den. Endret 24. september 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hva heter låten som spilles helt på slutten av , igjen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endring: Det er snakk om "Crazy in Love - Beyoncé feat. Jay-Z". Tak til Ekko for hjelpen! Grunnen til at svaret kom innenfor sitatboksen var at jeg hadde glemt en [ /skjul]-tag. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 25. september 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har linket til en tune nedenfor. Det er dårlig mobilkvalitetslyd + at jeg begynte recordingen mot slutten av tunen, så det er kanskje ikke bare bare å høre hvilken tune det er... Noen av dere som vet, eller? Takker på forhånd! B) LINK TIL LÅTEN! (.wav-fil) Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Madonna - Celebration Takker Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hva heter låten som spilles helt på slutten av , igjen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: Snodig- svaret kommer innenfor quoten selv om det står utenfor taggene Det er beyonce og jay c - crazy in love Endret 25. september 2009 av Ekko Lenke til kommentar
turak Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 For tiden så sendes det en reklame klipp for Glitter på blant annet svensk TV, i det klippet spilles det en sang som dere kan finne på denne siden (glitter sin hjemmeside) http://glitter.no/ Er det en ordentlig sang, eller bare en del som er lagd spesifikt for den reklame filmen? Vis det nå skulle være en sang, noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå