Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, har en cd med noen sanger på. Utenpå stå det tre navn: Edge of Sanity, Deride og Susperia (men det er flere band på cd'en)

 

Er en sang med følgende ord i teksten: "Blaaack knight (night?) sleeping (sleep?!), blaack knight (night?)" Dette blir sunget med clean stemme, så kommer resten av teksten med growling - noen metalfans som vet hvilke sang dette er?

 

En sang til eg lurer på. Den begynner med gitar, trommer osv. så blir det stille og vokalisten sier "Bitch!" litt mer instrumentalt og så tror eg han synger: "Will i ever find myself again?" (Eller noe i den duren..). Noen som vet hva den heter?

 

Takker for svar som oppklarer dette.

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
..

Farris-reklamen finner du her:

http://www.kampanje.com/kampanje/imaker/b/.../26/2_302_0.mpg

 

Det er ikke Run, så vidt jeg klarer å høre. Run blir, som sagt, brukt i en bilreklame. Så vidt jeg husker er det for Toyota.

Det der er ikke "Air- Run" nei ;)

Nå fikk jeg endelig sett den reklamen igjen på kino (Haikerens guide til galaksen anbefales!) og jeg ble veldig, eh..., jeg fikk en veldig dum følelse i hodet da jeg hørte at det ikke en gang likna :p Elsker den sangen :love:

 

Takk, anyway :yes:

 

Air-musikk burde egentlig passe veldig godt inn i reklamer. Særlig de instrumentale. Men: Coca-cola/fanta/sprite/kuli eller andre produkter laget av cocacola co. ville ikke blitt mer fristende med airmusikk...

Lenke til kommentar

Hei!! Hørte en sang idag, men trenger litt hjelp til å finne ut hvem det er da vettu ;)

 

Den starter med en mann som synger med gitarmusikk.. Mannen har forholdsvis lys stemme. I alle fall ikke no' mørk stemme.

I refrenget synger han noe sånn: "So I hold the duty opeeeeeen"

 

Artisten heter Post til etternavn tror jeg.

Tittelen er noe sånt som: No more eller Not Lonely eller noe i den duren...

Noen som veit?

Endret av stian123
Lenke til kommentar

Trenger hjelp til en sang her.

 

Det er en techno sang. Det er ingen tekst i sangen utenom en mannestemme som sier :"No, I'm russian." som kommer før "hoveddelen" som minner svært mye om den i Dave Mccullen - Rave heaven. Det er også mye musikk før og etter dette.

 

Jeg tror den er ganske gammel. Noen som vet? Har søkt på "No, I'm russian" og "Russian" uten resultat.

 

Håper dere kan hjelpe meg :)

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Hørte en sang igår, jeg tror det er 50 cent eller noe sånt som "synger". Det virker som det er en coverversjon av Fugees, "Ready or not". Har ikke klart å finne ut hva den heter.

Hvis det er bakgrunnstemaet du tenker på, har dette ("Boadicea" av og med Enya) blitt brukt i flere låter. Blant annet i The Fugees "Ready or Not".

 

Den foreløpig siste låten som har samplet Enyas låt er såvidt meg bekjent Mario Winans/P. Diddy - "I Don't Wanna Know". Sjekket ut denne? :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
lurer på en sang!  den er veldig trist. og den er fra en film men jeg husker ikke hvilken.

 

den går også som en remix på nrkmp3.

 

det er en trist sang. tror orginalen er spilt med et slags strykeinstrument

yes!! har funnet det ut og hvis det er noen som lurer

 

 

det var platoon-theme song - Adiago For Strings

Endret av LIRS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...