Rikko Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Leter etter en sang som synges av en dame. her er en liten del av teksten som jeg husker. vet ikke om det er de riktige ordene med det er noe lignende: If you stop, if you complete if you.....? Det er en ganske så treig sang. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
KjetilV Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Wizo - Poupée De Cire Tusen takk! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hørte en låt på radioen i dag, og har prøvd å google lyrics etter den nå, men finner den ikke. Det jeg tenkte når jeg hørte den var: Rod Stewart - Far Away, men det ser ikke ut til å stemme Refrenget går noe som følger: I'm so far, far away I've got my head up in the skies I'm so far, far away I've got my feets down in the ground. Skikkelig behagelig og fengende låt, fra 80 tallet vil jeg tippe... EDIT: Her er en cover/annen versjon: Se filmen hos Youtube EDIT2: Tror jeg fant den nå, Slade - Far Far Away =) Endret 21. september 2009 av HulkHaugen Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva heter låten som er på den nye Lindexreklamen (som foregår ved en togstasjon tror jeg)? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Leter etter en sang som synges av en dame. her er en liten del av teksten som jeg husker. vet ikke om det er de riktige ordene med det er noe lignende:If you stop, if you complete if you.....? Det er en ganske så treig sang. Noen som vet hva den heter? Jeg tenker på ephemra - girls keep secrets Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Klassisk musikk! Var en jente som spilte en sang på piano i dag, jeg spurte hva den het og jeg oppfattet ordene "jan tyasten" og "amor" men jeg vet ikke om det var dette hun sa. Er et MEGET kjent klassisk verk, men jeg kan rett og slett ikke gi noen beskrivelse av verket. Noen som har noe utifra de ordene jeg nevnte? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 hei. noen som veit hva sangen heter i denna reklamen på kanal fem? den begynder med en rolig melodi og så "its someday someday" i reklama so er det videoklipp av bla annet jon&kate+8. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Heisann! Jeg leter etter en sang! Har sett den på youtube, og den går sånn: Den handle om ei dame og en mann og "forholdet deres". Den begynne ihvertfall med at det regne og han banke på døren hennes og hun drar han inn også er dee på vei til å ha sex. Noen lyspærer som begynte å lyse? Bumper denne jeg litt. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 I helgen så jeg gone in 60 seconds på tv norge. (jeg tenker på den nyeste utgaven av filmen btw) I en scene ganske i begynnelsen hvor de blir tatt av politiet, og de driver å vasker av skriften på veggen osv før de stikker av...I den scenen er det en sinnsykt kul sang! jeg klarer ikke finne ut hva sangen heter, og jeg leter etter noen som kan være så snill å hjelpe meg med det! Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 kanskje ? Isåfall Moby - Flower ^^ Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Trenger hjelp til å finne en meget pen pianosang. Tror det er bare piano. Har noe med "Ever" i tittelen og er ganske kjent tror jeg! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Together We Will Live Forever av Clint Mansell ? Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nei, var ikke den. Lurer på om det er bare ett ord med "ever" i starten. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Går en reklame på tv3 med sangen Putting On The Ritz, men vet ikke hvem som synger den. Noen som har peiling? husker dessverre ikke hva reklamen var for, tror det var noe klær eller noe. edit: det var en dame som sang Endret 21. september 2009 av Vycan Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) http://www.gametrailers.com/video/review-gran-turismo/56347 Noen som vet låta som begynner @ 3:07 ? Greier ikke å tyde mer enn "You. You and I". edit: Sebastien Tellier - Divine (danger remix) Endret 23. september 2009 av raid2 Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) kanskje ? Isåfall Moby - Flower ^^ nei. det er scenen hvor de blir tatt av politiet, hvor de knuser blacklighten osv. repeterer posten: I helgen så jeg gone in 60 seconds på tv norge. (jeg tenker på den nyeste utgaven av filmen btw) I en scene ganske i begynnelsen hvor de blir tatt av politiet, og de driver å vasker av skriften på veggen osv før de stikker av...I den scenen er det en sinnsykt kul sang! jeg klarer ikke finne ut hva sangen heter, og jeg leter etter noen som kan være så snill å hjelpe meg med det! Endret 22. september 2009 av when Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg vet jeg er litt diffus nå men jeg leter etter den klassiske operamusikken/korpsmusikken som har blitt brukt i mange mange actionscener i ulike filmer og spill de senere år, jeg husker den fra filmen bad rain og spillet desperados. Det er en rask melodi, muligens en symfony der blåseinstrumentene har majoriteten av lydbildet mener jeg. Altså, klassisk musikk som ofte har blitt brukt i actionscener. Jeg mener å ha hørt denne såpass mange ganger at den må være dominerende innen sjangeren. Lenke til kommentar
Aldagrim Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei, jeg hørte en sang på radioen igår, fikk ikke med meg navnet, det var litt ala folk-rock, og sang noe som" Jesus was a crazy man" og hørte "around the bend" noen ganger et eller annet om at jesus ble drept av toget.... any clues? :!: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå vet jeg ikke om den har noe jesus i seg, men kan det være Creedence Clearwater Revival - Up Around the Bend ? Lenke til kommentar
Aldagrim Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå vet jeg ikke om den har noe jesus i seg, men kan det være Creedence Clearwater Revival - Up Around the Bend ? neinei Ikke fullt så rocka som CCR, mer lik dylan-ish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå