SkyFish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Såg en sang på the voice tidligere ikveld, såg den på top 10 party programmet, men fikk ikke med meg navnet. Er type techno (noe alà When love takes over), musikkvideoen er veldig spesiell der de filmer bare skoene/beina til en/ei som går gjennom en by og diverse andre plasser. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 den? Jess Takk, fin vors sang. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva heter denne sangen: http://www.youtube.com/watch?v=hwEV-56z5xc jeg prøvdee å nynne den xD! Tipper det er Alice Deejay - Better Off Alone Se filmen hos Youtube TUUUUSEN TAKK prøvd å finne den i 2 år snart :D:D:D evig takknemmelig ;D Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg leter etter en sang jeg husker jeg hadde på en absolute music CD Det var først litt sånn stepping på ettdansegulv sjangeren er partymusikk tror jeg Laze - Steppin' out ! Gammel klassiker for meg. Hørte den igjen for en liten stund siden, lenge siden sist. Hadde nesten glemt den TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 noen som vet førsten på denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=eMl6fTRs_FU Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva heter første sang her?: http://www.youtube.com/watch?v=k9JM1rHTPq8...feature=related (når ansiktet kommer opp) Hadde vært evig takknemlig! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva heter den melodien som ofte brukes i artige klipp som spilles i "fastmotion". nu nu nu nu nunununu nu nu nununununu Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Airwave - Rank 1 Står på siden au. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hva heter første sang her?: http://www.youtube.com/watch?v=k9JM1rHTPq8...feature=related (når ansiktet kommer opp) Hadde vært evig takknemlig! Den første etter 14-15 sekunder? Airwave - Rank 1. LES INFO! too late Endret 20. september 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva heter den melodien som ofte brukes i artige klipp som spilles i "fastmotion". nu nu nu nu nunununu nu nu nununununu Benny Hill? Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Lurer på en sang. Husker kun litt av musikkvideoen: En fyr (tror han er mørkhudet), synger mens han står bakpå en bil som kjører, også er kameraet festet langt over bilen med fisheye-linse slik at det ser ut som hele verden krummer seg. Sjanger: House (vil jeg påstå er det nærmeste..) Jeg mener å huske at han synger noe ala "Some people think im crazy----" husker ikke mer, men det kan være feil da jeg ikke finner noe om dette i google. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Finnes det et helt musikkstykke av denne 0:21 ? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Lurer på den sangen som blir brukt i reklamen hvor TV3 søker nye deltakere til Paradise Hotel. En litt laidback elektronisk låt. please please please Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Han som lagde låta sier nei på kommentarene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ment for Oxygen07. Kavinsky, har du klipp av låta? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Beklager, eneste jeg har å gå etter er reklamen. Skal prøve neste gang. Er alltid litt for sent ute med å få opp Track-ID på mobilen også Lenke til kommentar
KjetilV Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 La ved en del av en sang jeg hørte på en public ventrilo server. Jeg har ikke lykkes i å få tak i personen som spilte den og spørre hva den heter. Om noen har noe informasjon om sangen er jeg veldig takknemmelig.hvaheterdennesangen.mp3 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Wizo - Poupée De Cire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå