pound99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Denne http://www.youtube.com/watch?v=phlIRX5fAGI? Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva heter sangen, kanskje fra Madonna, vet ikke, som er ganske fengende og inneholder noe sånt som "Bari, party with you"? Takknemlig for svar Kom også på en annen sang jeg lurer på, som lyder noe slik ("na na! nenenenene-nana na na! osv...) (eller wo hooo nenenenene-nana woo hooo osv., som kanskje er riktigere) Ble spilt på lerkendal ved scoringer før. vanskelig å forklare, men hadde blitt imponert om noen visste Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Youtube search "madonna party with you" = Madonna - Celebration Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Får forklare sangen litt bedre. Det starter med trompeten" dudududududududududududududududu" også¨"dududu, dududu, dududu,dududu,dudu," Ja, også langt inne i sangen hører man et kor som synger. Denne sangen er en treningsang og pleier å være med på aktiviteter. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen som vet hva sangen, som gikk på reklame før for noe omega 3 eller lignende, med et gladtempo i refernget og ganske hurtig, i takt med en dame som jogger veldig fort og "har mye overskudd" ved å ta disse tablettene. husker bare ikke hva den sangen heter - en ganske livlig sang. Hvis noen finner denne blir jeg full av takknemlighet og roser er på vei i posten! ( Forsøk tas også gjerne med takk) Vet hvilken du mener, hun er ute å løper med hunden sin, så løper hun inn, går i skapet tar en Omega 3 pille og stikker ut igjen å løper. Melodien blir vel spilt av ei fele eller noe sånt.. Noen som har noen anelse om hva denne sangen heter? Har fått den på hjernen Takk Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Får forklare sangen litt bedre. Det starter med trompeten" dudududududududududududududududu" også¨"dududu, dududu, dududu,dududu,dudu," Ja, også langt inne i sangen hører man et kor som synger. Denne sangen er en treningsang og pleier å være med på aktiviteter. hva med Destination Calabria Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg leter etter en sang som pleier å bli spilt da det er noen som vinner ting på tv (sport). Den starter med trompet "dududu, dududu,dududu, dududu" også går det litt nedover i "dududududdudududududu" ja, de synger et eller annet i sangen etter hvert. ?Eller kanskje http://www.youtube.com/watch?v=etyZZy0by4g...feature=related ? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg leter etter en sang som pleier å bli spilt da det er noen som vinner ting på tv (sport). Den starter med trompet "dududu, dududu,dududu, dududu" også går det litt nedover i "dududududdudududududu" ja, de synger et eller annet i sangen etter hvert. Rocky - Gonna Fly Now Eller?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kom også på en annen sang jeg lurer på, som lyder noe slik ("na na! nenenenene-nana na na! osv...) (eller wo hooo nenenenene-nana woo hooo osv., som kanskje er riktigere) Ble spilt på lerkendal ved scoringer før. vanskelig å forklare, men hadde blitt imponert om noen visste Hvis jeg husker rett spilles en versjon av den i den nye black eyed peas sangen I gatta feeling. Får ikke lett opp hva den heter akkurat nå, siden jeg ikke har lyd på laptopen. De spilte originalen på P3 igår husker jeg, så hvis du sjekker ut podcaster der vil du nok finne ut hva den heter. Var mellom 10 og 16 en gang. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kom også på en annen sang jeg lurer på, som lyder noe slik ("na na! nenenenene-nana na na! osv...) (eller wo hooo nenenenene-nana woo hooo osv., som kanskje er riktigere) Ble spilt på lerkendal ved scoringer før. vanskelig å forklare, men hadde blitt imponert om noen visste Hvis jeg husker rett spilles en versjon av den i den nye black eyed peas sangen I gatta feeling. Får ikke lett opp hva den heter akkurat nå, siden jeg ikke har lyd på laptopen. De spilte originalen på P3 igår husker jeg, så hvis du sjekker ut podcaster der vil du nok finne ut hva den heter. Var mellom 10 og 16 en gang. Kan det være Crazy Loop - Crazy Loop (Ma-Ma-Ma) ?? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Får forklare sangen litt bedre. Det starter med trompeten" dudududududududududududududududu" også¨"dududu, dududu, dududu,dududu,dudu," Ja, også langt inne i sangen hører man et kor som synger. Denne sangen er en treningsang og pleier å være med på aktiviteter. Dette er vel "Gonna fly now?" fra Rocky? Bill Conti - Gonna Fly Now Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kom også på en annen sang jeg lurer på, som lyder noe slik ("na na! nenenenene-nana na na! osv...) (eller wo hooo nenenenene-nana woo hooo osv., som kanskje er riktigere) Ble spilt på lerkendal ved scoringer før. vanskelig å forklare, men hadde blitt imponert om noen visste Hvis jeg husker rett spilles en versjon av den i den nye black eyed peas sangen I gatta feeling. Får ikke lett opp hva den heter akkurat nå, siden jeg ikke har lyd på laptopen. De spilte originalen på P3 igår husker jeg, så hvis du sjekker ut podcaster der vil du nok finne ut hva den heter. Var mellom 10 og 16 en gang. Kan det være Crazy Loop - Crazy Loop (Ma-Ma-Ma) ?? Takk for svar! Den jeg tenker på har et litt mer fengende refereng, og med litt gitarer o.l. Mer "Wohooo -nenenenne - wohoooo" osv.Tror også den er ganske kjent. Irriterer meg litt at jeg ikke finner sangen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei, hva heter sangen som blir brukt i en reiseselskapsreklame? Det er en gutt som hopper oppi et svømmebasseng, så når han kommer opp av vannet, er han en gammel mann. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Får forklare sangen litt bedre. Det starter med trompeten" dudududududududududududududududu" også¨"dududu, dududu, dududu,dududu,dudu," Ja, også langt inne i sangen hører man et kor som synger. Denne sangen er en treningsang og pleier å være med på aktiviteter. Dette er vel "Gonna fly now?" fra Rocky? Bill Conti - Gonna Fly Now Takker Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kom også på en annen sang jeg lurer på, som lyder noe slik ("na na! nenenenene-nana na na! osv...) (eller wo hooo nenenenene-nana woo hooo osv., som kanskje er riktigere) Ble spilt på lerkendal ved scoringer før. vanskelig å forklare, men hadde blitt imponert om noen visste Hvis jeg husker rett spilles en versjon av den i den nye black eyed peas sangen I gatta feeling. Får ikke lett opp hva den heter akkurat nå, siden jeg ikke har lyd på laptopen. De spilte originalen på P3 igår husker jeg, så hvis du sjekker ut podcaster der vil du nok finne ut hva den heter. Var mellom 10 og 16 en gang. Kan det være Crazy Loop - Crazy Loop (Ma-Ma-Ma) ?? Takk for svar! Den jeg tenker på har et litt mer fengende refereng, og med litt gitarer o.l. Mer "Wohooo -nenenenne - wohoooo" osv.Tror også den er ganske kjent. Irriterer meg litt at jeg ikke finner sangen Blur - Song 2? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg leter etter en sang jeg husker jeg hadde på en absolute music CD Det var først litt sånn stepping på ettdansegulv sjangeren er partymusikk tror jeg Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Takk skal du ha, Heffer. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva heter denne sangen: http://www.youtube.com/watch?v=hwEV-56z5xc jeg prøvdee å nynne den xD! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg leter etter en sang jeg husker jeg hadde på en absolute music CD Det var først litt sånn stepping på ettdansegulv sjangeren er partymusikk tror jeg Laze - Steppin' out ! Gammel klassiker for meg. Hørte den igjen for en liten stund siden, lenge siden sist. Hadde nesten glemt den Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva heter denne sangen: http://www.youtube.com/watch?v=hwEV-56z5xc jeg prøvdee å nynne den xD! Tipper det er Alice Deejay - Better Off Alone Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå