Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva heter sangen, kanskje fra Madonna, vet ikke, som er ganske fengende og inneholder noe sånt som "Bari, party with you"? ;)

Takknemlig for svar :)

Kom også på en annen sang jeg lurer på, som lyder noe slik ("na na! nenenenene-nana na na! osv...) (eller wo hooo nenenenene-nana woo hooo osv., som kanskje er riktigere) Ble spilt på lerkendal ved scoringer før. vanskelig å forklare, men hadde blitt imponert om noen visste ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen, som gikk på reklame før for noe omega 3 eller lignende, med et gladtempo i refernget og ganske hurtig, i takt med en dame som jogger veldig fort og "har mye overskudd" ved å ta disse tablettene. husker bare ikke hva den sangen heter - en ganske livlig sang.

Hvis noen finner denne blir jeg full av takknemlighet og roser er på vei i posten! ( ;) Forsøk tas også gjerne med takk)

Vet hvilken du mener, hun er ute å løper med hunden sin, så løper hun inn, går i skapet tar en Omega 3 pille og stikker ut igjen å løper. Melodien blir vel spilt av ei fele eller noe sånt..

Noen som har noen anelse om hva denne sangen heter? Har fått den på hjernen ;)

Takk

Lenke til kommentar
Får forklare sangen litt bedre. Det starter med trompeten" dudududududududududududududududu" også¨"dududu, dududu, dududu,dududu,dudu," Ja, også langt inne i sangen hører man et kor som synger.

Denne sangen er en treningsang og pleier å være med på aktiviteter.

hva med Destination Calabria

Lenke til kommentar
Kom også på en annen sang jeg lurer på, som lyder noe slik ("na na! nenenenene-nana na na! osv...) (eller wo hooo nenenenene-nana woo hooo osv., som kanskje er riktigere) Ble spilt på lerkendal ved scoringer før. vanskelig å forklare, men hadde blitt imponert om noen visste ;)

Hvis jeg husker rett spilles en versjon av den i den nye black eyed peas sangen I gatta feeling. Får ikke lett opp hva den heter akkurat nå, siden jeg ikke har lyd på laptopen.

De spilte originalen på P3 igår husker jeg, så hvis du sjekker ut podcaster der vil du nok finne ut hva den heter. Var mellom 10 og 16 en gang. :p

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker rett spilles en versjon av den i den nye black eyed peas sangen I gatta feeling. Får ikke lett opp hva den heter akkurat nå, siden jeg ikke har lyd på laptopen.

De spilte originalen på P3 igår husker jeg, så hvis du sjekker ut podcaster der vil du nok finne ut hva den heter. Var mellom 10 og 16 en gang. :p

Kan det være Crazy Loop - Crazy Loop (Ma-Ma-Ma) ?? :)

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Den jeg tenker på har et litt mer fengende refereng, og med litt gitarer o.l. Mer "Wohooo -nenenenne - wohoooo" osv.Tror også den er ganske kjent. Irriterer meg litt at jeg ikke finner sangen ;)

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Den jeg tenker på har et litt mer fengende refereng, og med litt gitarer o.l. Mer "Wohooo -nenenenne - wohoooo" osv.Tror også den er ganske kjent. Irriterer meg litt at jeg ikke finner sangen ;)

Blur - Song 2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...