Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en sang jeg sliter me å vite hva heter...

Det blir alltid god stemning/(delvis) allsang på fest.

Tror det er russisk sang eller noe sånn (men de synger på engelsk?), å tror refrenget (og store deler av sangen) begynner med "Moskow"... Noen som vet hvilken sang jeg mener ? :hm:

Lenke til kommentar
Har en sang jeg sliter me å vite hva heter...

Det blir alltid god stemning/(delvis) allsang på fest.

Tror det er russisk sang eller noe sånn (men de synger på engelsk?), å tror refrenget (og store deler av sangen) begynner med "Moskow"... Noen som vet hvilken sang jeg mener ? :hm:

 

Kan det være

? :)
Lenke til kommentar

Har sitttet i ca en månde nå, å ikke komt på hva en sang heter... Driving me crazy!

 

Den var vel godt kjent for 2-3 månder si (tror jeg) en litt punker sang (tror jeg:P). Tror sangen har noe med "hate" å gjøre... så har ikke så my gi på det området.

 

Men musikkvideoen handler om en nabo som er opp om natten å fester (plager naboen mens han sover) men han andre naboen er litt mer uptight og bråker om dagen for å ta igjen... så de krangler å står på... Og i slutten så bytter de kjærste (?!:p)

 

Noen der som kan hjelpe?! PLZ?! :p

Endret av nQffe
Lenke til kommentar

Datarock sin sang, "Amarillion": Hvor er koringen i refrenget hentet fra? Vet jeg har hørt det før.

 

Senere synger de også:

"Che che changes!" - bowie

"Take me on!/Take on me!" - aha

"Take me out" - Franz ferdinand

"Must have been something she said!" - Cutting crew

"... One armed scissor!" - at the drive-in

 

Ellers er det titalls av velkjente småbiter. Så man får jo inntrykk av at det er mer en tribute-sang. Men koringen fra refrenget - hvor er det fra?

 

PS: Her er en link til sangen så dere kan høre selv.

Amarillion

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...