Andyhagan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Okei, hva med denne da? Den nye "grandiosa ekstra tynn" reklamen, den med de gaflene som danser på bordet. The Pipkins - Gimme Dat Ding Endret 15. september 2009 av Andyhagan Lenke til kommentar
trylore Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet hva den første sangen hete? URL: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet hva den første sangen hete?URL: Heavy av Collective Soul. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Noen som vet hva denne heter? Nevermind, fant det ved å laste ned Tunatic og bare spille Youtube videoen høyt! Fantastisk Endret 15. september 2009 av Bella86 Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvis du ser i kommentarfeltet så har noen spurt, og fått svar.. cant be touched-roy jones jr Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Digg sang, hva heter den? det er "Can't Be Touched"? Lenke til kommentar
sida Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har en sang jeg sliter me å vite hva heter... Det blir alltid god stemning/(delvis) allsang på fest. Tror det er russisk sang eller noe sånn (men de synger på engelsk?), å tror refrenget (og store deler av sangen) begynner med "Moskow"... Noen som vet hvilken sang jeg mener ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Heisann! Jeg leter etter en sang! Har sett den på youtube, og den går sånn: Den handle om ei dame og en mann og "forholde deres". Den begynne ihvertfall med at det regne og han banke på døren hennes og hun drar han inn også er dee på vei til å ha sex. Noen lyspærer som begynte å lyse? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har en sang jeg sliter me å vite hva heter... Det blir alltid god stemning/(delvis) allsang på fest. Tror det er russisk sang eller noe sånn (men de synger på engelsk?), å tror refrenget (og store deler av sangen) begynner med "Moskow"... Noen som vet hvilken sang jeg mener ? Kan det være ? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet hva denne melodien heter? Den er hentet fra en sketsj fra Peter Serafinowicz Show (genialt show btw) Clone_House.mp3 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet hva denne heter? Nevermind, fant det ved å laste ned Tunatic og bare spille Youtube videoen høyt! Fantastisk Hva het den? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet navnet på den sangen som er i reklamen for "Livsfarlig fangst" som går på Discovery Channel om dagen? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kanskje det same som tidligare, Andrraz: Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Der er den vettu! Takker! Lenke til kommentar
nQffe Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Har sitttet i ca en månde nå, å ikke komt på hva en sang heter... Driving me crazy! Den var vel godt kjent for 2-3 månder si (tror jeg) en litt punker sang (tror jeg:P). Tror sangen har noe med "hate" å gjøre... så har ikke så my gi på det området. Men musikkvideoen handler om en nabo som er opp om natten å fester (plager naboen mens han sover) men han andre naboen er litt mer uptight og bråker om dagen for å ta igjen... så de krangler å står på... Og i slutten så bytter de kjærste (?!) Noen der som kan hjelpe?! PLZ?! Endret 15. september 2009 av nQffe Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Datarock sin sang, "Amarillion": Hvor er koringen i refrenget hentet fra? Vet jeg har hørt det før. Senere synger de også: "Che che changes!" - bowie "Take me on!/Take on me!" - aha "Take me out" - Franz ferdinand "Must have been something she said!" - Cutting crew "... One armed scissor!" - at the drive-in Ellers er det titalls av velkjente småbiter. Så man får jo inntrykk av at det er mer en tribute-sang. Men koringen fra refrenget - hvor er det fra? PS: Her er en link til sangen så dere kan høre selv. Amarillion Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Spotify funker ikke, hjelp meg. Hvilken sang er dette? http://open.spotify.com/track/4MfWaUP8AYaINIl4SNy8xY Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Spotify funker ikke, hjelp meg.Hvilken sang er dette? http://open.spotify.com/track/4MfWaUP8AYaINIl4SNy8xY Jeg fikk den rett opp som Kent - kungen er död Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Spotify funker ikke, hjelp meg.Hvilken sang er dette? http://open.spotify.com/track/4MfWaUP8AYaINIl4SNy8xY Kent - Kungen är död Edit: too late Endret 16. september 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Noen som vet hva denne heter? Nevermind, fant det ved å laste ned Tunatic og bare spille Youtube videoen høyt! Fantastisk Hva het den? X-Ray Dog - Here comes the king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå