Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
To britiske jenter. Sangen er kanskje en del måneder gammel. Den begynner noe sånt "I wanna mm mm oh oh, la la la, la la la". Tror jeg. Noe synth og beat greie i bakgrunnen. Hvilken sang/band er dette?

Tenker du leter etter The Veronicas - Untouched ? :)

Btw, så leter jeg etter en sang som er i en bil reklame som går på tv nå fortiden! tror det er pink som synger? minte meg hvertfall om henne! noen som har peiling?

Endret av Breadhead91
Lenke til kommentar
Har en vanskelig en her nå: Hørte denne sangen i gymtimen i dag. Den starter med en veldig kjent norsk sang som blir spilt med bare fele, har hørt den maaange ganger men vet ikke navnet på den. Noen sekunder senere så går den over i heftig hard dance/ trance. Litt vanskelig uten noen flere hint :p

Creambase 1 - Fiddle?

Var ikke den, kan minne litt om den. Er så vanskelig å forklare når jeg ikke har noen anelse om hvem som har laget den. ;)

Lenke til kommentar

Hey,

hørte en sang på SONEN, av alle ting, her en morgen. De sa jo selvsagt ikke noe navn. Og jeg skal ikke gjøre det lett for dere siden jeg kun kommer på deler av den, men den lød noe slik: "hula, hula, hula hey living in the usa". Ble sunget av en mann.

Takk

Lenke til kommentar
Hei,

Lurer på hva som spilles først på "Grensevaktene USA" reklamen som vises på Viasat 4.

Takk på forhånd!

Ok, kom fram til at gruppa heter Kasbian og sangen heter Fast Fuse, hvis det er noen andre som lurer.

Sendte en mail til Viasat 4 og fikk svar raskt, ganske bra. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hva sangen, som gikk på reklame før for noe omega 3 eller lignende, med et gladtempo i refernget og ganske hurtig, i takt med en dame som jogger veldig fort og "har mye overskudd" ved å ta disse tablettene. husker bare ikke hva den sangen heter - en ganske livlig sang.

Hvis noen finner denne blir jeg full av takknemlighet og roser er på vei i posten! ( ;) Forsøk tas også gjerne med takk)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hei jeg lurer på hva en sang heter, er en fest sang som går noe ala 1 2 3 gulvet gynger osv... driver og kjører maxitaxi i helgene og folk gjør ikke annet enn å spørre etter denne sangen. noen som vet hva den heter og eventuelt hvor den kan skaffes?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen, som gikk på reklame før for noe omega 3 eller lignende, med et gladtempo i refernget og ganske hurtig, i takt med en dame som jogger veldig fort og "har mye overskudd" ved å ta disse tablettene. husker bare ikke hva den sangen heter - en ganske livlig sang.

Hvis noen finner denne blir jeg full av takknemlighet og roser er på vei i posten! ( ;) Forsøk tas også gjerne med takk)

Vet hvilken du mener, hun er ute å løper med hunden sin, så løper hun inn, går i skapet tar en Omega 3 pille og stikker ut igjen å løper. Melodien blir vel spilt av ei fele eller noe sånt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...