justinvernon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva heter sangen i den nye Saab-reklamen? noen som vet? Lenke til kommentar
Raines Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 NSB-sangen har nå kommet til nedlasting eller som ringetone http://www.nsb.no/minipris/faa-nsb-saying-...33251-2654.html den har jeg ventet på Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva heter den sangen som går på radioen ganske ofte (spesielt thevoice) der de synger: night long oh beautiful wimen oh in the flow, ohno beautiful wimen. Eller noe i den duren. Hørte noe med onkel p og jorgee etter sangen. Hva heter den, digger den noe sinnsykt! Lenke til kommentar
Number1Narkoman Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei jeg hørte en sang i går på exodus (et utested i bergen) var en trance/dance sang med en sykt fengende TREKKSPILL rytme! HALP Ja faaaen, noen som vet? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hei jeg hørte en sang i går på exodus (et utested i bergen) var en trance/dance sang med en sykt fengende TREKKSPILL rytme! HALP Ja faaaen, noen som vet? Samim - Heater ? Edit: måtte slenge inn den fancy musikkvideoen Endret 6. september 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva heter denne sangen som Danyl Jognson synger? Og enda et spørsmål til de som har sett X-Factor s06e01. Hvilken sang er det de begynner å spille ca. 6:30 ut i videoen? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hva heter denne sangen som Danyl Jognson synger? Og enda et spørsmål til de som har sett X-Factor s06e01. Hvilken sang er det de begynner å spille ca. 6:30 ut i videoen? Sangen Danyl synger heter With a Little Help from My Friends Endret 6. september 2009 av raid2 Lenke til kommentar
Krizilla Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva heter den sangen som går på radioen ganske ofte (spesielt thevoice) der de synger: night long oh beautiful wimen oh in the flow, ohno beautiful wimen. Eller noe i den duren. Hørte noe med onkel p og jorgee etter sangen. Hva heter den, digger den noe sinnsykt! Chris Lee, Jørg-1, Onkl P - Monkey (Remix) ;¤ Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 jeg er ute etter en sang ifra U2. jeg vet bare ikke navnet på den. den går noe sånn her: everybody has the right to live. everybody has... (også puster han inn for hver setning) Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg lurer på hva slags type musikk det er som spilles i denne videoen på You tube ? Fra 5.40 og utover, evt artister som spiller musikk som likner. Endret 7. september 2009 av johome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen om vet hva sangen som som starter 1:08 heter ? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har en vanskelig en her nå: Hørte denne sangen i gymtimen i dag. Den starter med en veldig kjent norsk sang som blir spilt med bare fele, har hørt den maaange ganger men vet ikke navnet på den. Noen sekunder senere så går den over i heftig hard dance/ trance. Litt vanskelig uten noen flere hint Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 jeg er ute etter en sang ifra U2. jeg vet bare ikke navnet på den.den går noe sånn her: everybody has the right to live. everybody has... (også puster han inn for hver setning) ingen? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 hei! jeg leter etter en sang der melodien er "fuck you" med dr. dre, den er norsk og heter noe med beshad eller noe. er det noen som vet hva sangen heter? takker for alle svar Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen om vet hva sangen som som starter 1:08 heter ? Teddybears ft Mad Cobra - Cobrastyle hei! jeg leter etter en sang der melodien er "fuck you" med dr. dre, den er norsk og heter noe med beshad eller noe. er det noen som vet hva sangen heter? takker for alle svar Behzad - Tæsjesangen/Tæshesangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen om vet hva sangen som som starter 1:08 heter ? Teddybears ft Mad Cobra - Cobrastyle Takker! Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vet hva den sangen som går på radio mye i det siste heter? Går noe som "I've been waiting for a long long time" "Talk to the hand, talk to the hand" Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Gammel trance-låt.. nesten flaut å ikke huske den, hverken artist eller navn :$ (Husker det sikkert når noen nevner det men..).. La den ut på youtube jeg, utrolig dårlig lyd-kvalitet men, likevel umulig å ta feil av Håper noen her husker bedre fra de dager enn meg .. Endret 8. september 2009 av andjoha Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har en vanskelig en her nå: Hørte denne sangen i gymtimen i dag. Den starter med en veldig kjent norsk sang som blir spilt med bare fele, har hørt den maaange ganger men vet ikke navnet på den. Noen sekunder senere så går den over i heftig hard dance/ trance. Litt vanskelig uten noen flere hint Creambase 1 - Fiddle? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Gammel trance-låt.. nesten flaut å ikke huske den, hverken artist eller navn :$ (Husker det sikkert når noen nevner det men..).. La den ut på youtube jeg, utrolig dårlig lyd-kvalitet men, likevel umulig å ta feil av youtube]rt9I46vRIsU /youtube] Håper noen her husker bedre fra de dager enn meg .. Skam på deg! southside spinners - luvstruck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå