Hrodebert Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vi har en tråd for dette.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Adam_Li Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hva heter låta de spiller helt på slutten før "mastiff" reklamen kommer? Du vet; Når de danser og koser seg og det er i "ufokus" på slutten. Dansk versjon Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Den ? Vi har forresten en egen tråd til slike spørsmål. Endret 4. september 2009 av timb Lenke til kommentar
Adam_Li Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Den ? Vi har forresten en egen tråd til slike spørsmål. Den her hva da???????????????????? Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Legolas - I need a hero? Nei, men takk for svar... i guess:) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 To britiske jenter. Sangen er kanskje en del måneder gammel. Den begynner noe sånt "I wanna mm mm oh oh, la la la, la la la". Tror jeg. Noe synth og beat greie i bakgrunnen. Hvilken sang/band er dette? Lenke til kommentar
Louboutin Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg håper det er noen som kan hjelpe meg med denne sangen. Hørte den i syden i sommer. Det er en dame som synger, og musikken er litt party-ish. Refrenget er sånn (går i raskt tempo): You got to party Movin your body Finding somebody Everyone: boom boom! (det er flere som synger "Boom boom") This way or that way No matter which way Shaking your booty Everyone: boom boom! også inneholder den også dette, som er rolig: We are invincible […] Incredible Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvem er det egentlig som har sangene "Nupper", "Ole Brun, Nazi Nøff og Kristoffmisbruker Robin", "Tisse på...", "Nissen er en jævla kødd" og "Skomaker Andersen"?Det står Otto Jesperesen her, men har en følelse av at det ikke stemmer helt ... Bump Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvem er det egentlig som har sangene "Nupper", "Ole Brun, Nazi Nøff og Kristoffmisbruker Robin", "Tisse på...", "Nissen er en jævla kødd" og "Skomaker Andersen"?Det står Otto Jesperesen her, men har en følelse av at det ikke stemmer helt ... Bump Er ikke det Bare Egil Band hvis jeg husker riktig? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Jeg leter etter en sang jeg tror kom i sammenheng med OL i Barcelona i 92. Det er ikke Freddie Mercury/Montserrat Caballé - Barcelona, og heller ikke Sarah Brightman/Jose Carreras - Amigos Para Siempre. Mener å huske at det var en veldig 80-talls synth-intro på sangen. Kan sikkert også ha vært noen litt tidligere olympiader. Halp? Edit: Kiss my arse, Hand in Hand fra Seoul. Endret 6. september 2009 av DurinVIII Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hørte to sanger i går, men har dessverre ingen anelse om hva de heter... Den første sangen mener jeg er en remix av en ganske kjent hip-hop/RnB-sang, som var populær for et år eller to siden. Den starter med noe vokal/trommer, men etter kort tid blir alle lydene klippet sammen slik at en helt ren rytme, bestående av korte utdrag av vokalen og trommene, blir dannet. Dette er en kjent effekt, men jeg er usikker på hva det kalles på musikkspråket. Rytmen blir i hvert fall mer og mer intens, og til slutt begynner sangen. Beaten er ganske lett gjenkjennelig fordi synthen ligger litt etter trommene. Den andre sangen var en remix av Daft Punks "Technologic". Det eneste jeg husker er at vokalen i introen hadde en del høyere pitch enn i originalen. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Hosah Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei jeg hørte en sang i går på exodus (et utested i bergen) var en trance/dance sang med en sykt fengende TREKKSPILL rytme! HALP Lenke til kommentar
Krizilla Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) jeg tror jeg går fra vettet snart. jeg tenker veldig mye på en sang som er japansk eller noe lignende. melodien er så utrolig kul. og ligner litt på det som går i starten på sangen Remady P&R - No Superstar. det er også en mannestemme i bakgrunnen av og til. den brukte å gå på mp3 for noen år siden. Ikke sikkert dere skjønner helt. men den er iallfall japansk/kinesisk. ikke sikker. hvis det hjelper litt, så tror jeg det var techno. HJELP!!!! (A) går an å sende svar på sånn post eller whatever. så lenge du tror du vet hva jeg mener, så bare peis på!!!! Endret 6. september 2009 av h4ll42k Lenke til kommentar
Krizilla Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 jeg har forresten litt mer her: Det er snakk om en slags "steppe-sang" det er litt sånn stepping blandet med trance eller techno. og iløpet av sangen sier han noe sånn som "step in to the beat now!" tror jeg. har søkt etter den på google, men finner ingenting. LYKKE TIL FOLKENS! Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 jeg har forresten litt mer her: Det er snakk om en slags "steppe-sang" det er litt sånn stepping blandet med trance eller techno. og iløpet av sangen sier han noe sånn som "step in to the beat now!" tror jeg. har søkt etter den på google, men finner ingenting. LYKKE TIL FOLKENS! Er vel ikke ?? Lenke til kommentar
Krizilla Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 JO SHIT! HAR LEITA I FLERE ÅR!!!! TAKK!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå