Duffo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Noen som vet hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg lurer på hva en trance/techno sang heter og hvem som synger. Teksten som jeg har fått med meg går noe som dette: "my love is in the morning, na nana na" Noen som kan hjelpe. Vet det ikke er mye jeg gir dere å jobbe med men... Gala - freed from desire? thats the one thanx Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Shazam sier det er Job for a Cowboy — Suspended by the Throat. Endret 2. september 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Leter etter en sang som handler om folk som ble høye. De synger om noe de skulle gjøre, og så synger de "But then we got high" Har lett etter den sangen, men ikke funnet den riktige Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Leter etter en sang som handler om folk som ble høye.De synger om noe de skulle gjøre, og så synger de "But then we got high" Har lett etter den sangen, men ikke funnet den riktige ? Endret 3. september 2009 av vofferud Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Leter etter en sang som handler om folk som ble høye. De synger om noe de skulle gjøre, og så synger de "But then we got high" Har lett etter den sangen, men ikke funnet den riktige Kan det være så enkelt som Afroman - Because I got high ? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Takk skal du ha, riktig den Endret 3. september 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 hay! jeg leiter etter en sang jeg har hørt nok en gang på ett par utesteder, jeg tror denne artisten(kvinnelig) synger noe om buuurning, som i the strokes, soome daay, på samme måte, ellers er det vel bare at det er en ganske ny sang, å en slags club sang! takker for svar på forhånd! any one? Still not anyone? siste forsøkt mitt her! Lenke til kommentar
zulo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hva heter den sangen som er i reklamen til idol 2009, den reklamen har begynt å gå på tv2 nå i det siste. Tror hun damen synger (ikke en sang av en idoldeltaker) "..if somebodys going to make it..maybe someone is gona be youuuuu" ellerno i den duren. Har prøvd å søke men finner ikkeno info. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) http://www.megaupload.com/?d=JF1EGPLI - Noen som aner hva denne heter? Hva heter den sangen som er i reklamen til idol 2009, den reklamen har begynt å gå på tv2 nå i det siste. Tror hun damen synger (ikke en sang av en idoldeltaker) "..if somebodys going to make it..maybe someone is gona be youuuuu" ellerno i den duren. Har prøvd å søke men finner ikkeno info. Endret 3. september 2009 av cyclo Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 http://www.megaupload.com/?d=JF1EGPLI - Noen som aner hva denne heter? Tittel: Plac Zamkowy October 2nd 1944 Artist: Superfamily Album: Warszawa Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Okay, denne kan bli vrien så jeg blir faktisk imponert hvis noen finner den. Jeg kom på en sang som jeg hørte på et LAN tidligere i sommer, men jeg husker ingenting av selve låta, kun at jeg liker den og litt om hvordan musikkvideoen var. Jeg MENER å huske at det var en litt rocka sang, men ikke la dette begrense deg/dere siden jeg er langt ifra sikker. Hovedpersonen i musikkvideoen sitter på en stol, midt i veien. Stolen han sitter på er festa med kjetting i lasterommet på trailer som kjører. Kjettingen er også festet med mye skada folk som blir dratt ut av lastebilen etterhvert som den kjører. Det er litt cutscenes til andre greier som jeg ikke husker. Videoen slutter med at trailern, like før den har kjørt en full sirkel på veien, bråstopper da kjettingen blir stramma - like før den kjører over hovedpersonen. Jeg mener å huske at det var sånn videoen var, jeg blir som sagt ganske imponert hvis noen klarer å si meg hva låta heter... Venter i spenning! *bump* Lenke til kommentar
Crazy Cameltoe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen som vet hvilken låt/artist dette er? Husker bare denne linja av teksten: "Lille elskling, jeg drømmer om deg. Jeg vil så gjerne ha sex med deg" -CC Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tvang - Ny morgen www.google.com Lenke til kommentar
Crazy Cameltoe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tvang - Ny morgen www.google.com Dessverre ikke den jeg tenker på. Låta er rimelig gammel. Fra seint 80-tall/tidlig 90. Fått noen tips om at det er Jørgen Slips, men finner den rett og slett ikke. Har googla meg svett på den ;-) -CC Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tittel: Plac Zamkowy October 2nd 1944Artist: Superfamily Album: Warszawa Hjertelig takk Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 NSB-sangen har nå kommet til nedlasting eller som ringetone http://www.nsb.no/minipris/faa-nsb-saying-...33251-2654.html Lenke til kommentar
I-johnsen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hei! Jeg har en sang som går om og om igjen. jeg husker bare en liten del av teksten.. jeg aner ikke hvem som synger og hva sangen heter, det irriterer meg!! Teksten jeg husker er: Free in your freedom! Om noen klarer å plassere denne lille biten inn i en sang, ville jeg blitt glad:D Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Satt å så på en tvserie called: Burn Notice Season 1 ep. 1. Dukket denne sangen opp, spillte den inn, Gå på www.kjopogsalg.no/sang Høyreklikk og lagre sangen og hør på den.. Noen som kan være grei å fortelle meg hva den heter? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Denna? : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå