HaxyQ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 http://www.youtube.com/watch?v=NNivjxR-mvU Hva heter "sangen" som starter 2:20? har sett flere plasser at det er 9. symfoni, men den er jo evig lang, så hvilken "del"? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Videoen din ser ikke ut til å funke Thar: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 http://www.youtube.com/watch?v=NNivjxR-mvU Hva heter "sangen" som starter 2:20? har sett flere plasser at det er 9. symfoni, men den er jo evig lang, så hvilken "del"? O Fortuna av Carl Orff (Det er nok han som har spilt den inn, komponist er jeg usikker på.) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Side 1337 ein ting til: Nokon som veit kva songen i deadliest catch-reklamen på discovery er? edit: Se filmen hos Youtube Endret 30. august 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) slett denne Endret 30. august 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som vet sang/artist her? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som vet sang/artist her? M83 - run into flowers (jackson midnight remix) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 en låt jeg lurer litt på hva heter. deler av teksten går slik. You are the one who said to me let me/it be.... mener den går slik. enn mann som synger. Lenke til kommentar
stened Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 jeg leter etter en techno sang som bygger på sangen "byssan lull" det er en litt gammel techno/trance sang takk på forrhånd Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 jeg leter etter en techno sang som bygger på sangen "byssan lull"det er en litt gammel techno/trance sang takk på forrhånd Galaxee - Lullaby Er det første jeg tenkte på ihvertfall Lenke til kommentar
kromaxx Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Flyttet hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209&hl= Endret 31. august 2009 av kromaxx Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hay! jeg leiter etter en sang jeg har hørt nok en gang på ett par utesteder, jeg tror denne artisten(kvinnelig) synger noe om buuurning, som i the strokes, soome daay, på samme måte, ellers er det vel bare at det er en ganske ny sang, å en slags club sang! takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
kromaxx Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg greier ikke å huske hva bandet heter eller hva navnet på sangen var, men jeg husker musikkvideon fra MTV i 2002 eller 2001. Jeg prøver å finne navnet på bandet, sangen eller albumet. Har prøvd å søke på internett, men det er en metode som er svært tidkrevende ;-) Sangen var ihvertfall utgitt i 2002 (muligens 2001, 2000 eller til og med 1999/1998). Dette er et pop/rockband. Tipper at sangen jeg er på jakt etter er blant de få sangene deres som er godt kjent/populær. Men jeg er ganske sikker på at det er delte meninger om hvor bra sangen egentlig er. Det høres ut som et amerikansk band, tipper de er fra USA eller Storbritannia (engelsken er det ihvertfall ikke noe galt med). De er ihvertfall internasjonalt kjent. Er litt usikker på beskrivelsen av musikkvideon, da det er ca 7 år siden jeg har sett den (men det meste skulle stemme). På musikk-videon så er det en dame som henger (utfor) på kanten av en balkong, eller hun sitter i vinduskarmen. Det er fullmåne (ihvertfall måneaktig lys) da hendelsen finner sted på natta. Damen synger for full hals (kan kanskje minne om ulvehyl). Musikken er litt hard-rock-aktig (litt rask og røff). Jeg tror denne damen ønsker å ta sitt eget liv (hoppe utfor), men kjæresten hennes prøver å få henne fra å gjøre det. Tror det også er noen mannestemmer som synger. Jeg tipper at sangen egentlig er en dialog mellom de to, hvor begge utrykker sterke følelser, disse følelsene får utspring i tonen og styrken på stemmen til damen som synger. Navnet på bandet har et abstrakt navn tror jeg, og er ikke et personsnavn. Er det noen som aner hvem som har lagd denne sangen? Eller hva den heter? Takk! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Evanescence wake me up kanskje? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Evanescence wake me up kanskje? Tipper jeg også. Eller Evanescence - "Bring Me To Life", hvis ikke det er et annet navn på samme sang da. Youtube Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 var den jeg mente i værtfall Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som vet hva denne sangen heter? http://www.youtube.com/watch?v=v5QD7_YwcEc&feature=fvw Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hay! jeg leiter etter en sang jeg har hørt nok en gang på ett par utesteder, jeg tror denne artisten(kvinnelig) synger noe om buuurning, som i the strokes, soome daay, på samme måte, ellers er det vel bare at det er en ganske ny sang, å en slags club sang! takker for svar på forhånd! any one? Lenke til kommentar
kampfar Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei noen som kunne hjulpet meg med å finne ut hva låta som blir spilt på denne konserten heite? den som blir spilt når snoop dogg e på tur opp på scena? klassiske sangen altså. mvh.kampfar takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå