andre3028 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ca 1.30 der, hvilken sang, finner bare en annen når googler.. The Qemists - Lost Weekend Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Noen som vet hva den nyeste cubus reklame sangen heter (kampanjen for menn) ?? http://cubus.no/#/en/Kampanje/Mann/ Trykk på Play knappen og se videoen og hør sangen.. Takker for svar Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ca 1.30 der, hvilken sang, finner bare en annen når googler.. The Qemists - Lost Weekend Takker:D:D Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er det nokon som veitt kva songen på reklamen for robinson ekspedisjonen på tv3 er? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er det nokon som veitt kva songen på reklamen for robinson ekspedisjonen på tv3 er? Visstnok Placebo - Running Up That Hill. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Finnes det en sang, som har noe med "I'm on a mission" i seg? Hørte i går.. men husker ikke navn, og historikk slettet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Noen om vet hva sangen på Chuck reklamen heter? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Finnes det en sang, som har noe med "I'm on a mission" i seg? Hørte i går.. men husker ikke navn, og historikk slettet. Selvsagt. Men det er jo litt vanskelig å gjette seg til uten mer informasjon. Mann eller dame som sang? Rock, pop, elektronisk? http://tinyurl.com/lnw8j4 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 åssen klarte du den google tingen? Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 http://tinyurl.com/632hcv Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei! Jeg leter etter en sang som alle hadde på pc'en sin før i tiden. Den het Olav.mp3, og inneholdt en sang der to folk bare sang Olav olav olav hele tiden. Den har desverre blitt borte, og har veldig lyst til å høre den igjen! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har spurt et par ganger før uten å få svar. Hva heter melodien i Natteravnene-reklamen? Natteravnene var der da det ikke skjedde. Jeg vet ikke om du har fått svar, men jeg har selv lett etter denne sangen lenge uten å finne den, og i den forbindelse søkte jeg her i tråden etter svar, men det var så vidt jeg kunne se ingen som hadde svart deg. Men, jeg har funnet ut hva sangen heter. Jan Garbarek - Rites http://www.youtube.com/watch?v=JB2BY2UVp4w Lenke til kommentar
lamardona Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hva heter sangen til grace and anatomy såm går på tv2 i disse dager? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Mener du Gray's Anotomy? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Finnes det en sang, som har noe med "I'm on a mission" i seg? Hørte i går.. men husker ikke navn, og historikk slettet. Jeg ville trodd det var lily allen - the fear EDIT: Aknskje ikke, var dette jeg tenkte på Forget about guns and forget ammunition Cause I’m killing them all on my own little mission Now I’m not a saint but I’m not a sinner Now everything’s cool as long as I’m gettin thinn Endret 29. august 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Heisann =) Lurte på om noen av dere kunne sagt meg hva en sang heter >< refrenget går typ " where do you go, where do you go, where do you go woho oh howohowoho" Spilles mye på nattklubber idet siste ( også der jeg hørte den etter en rimelig dyr kveld" >< Kan det være denne: Lenke til kommentar
Karr Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Noen som vet hva stykke som spilles fra 1:14-1:25 heter, og hvem som har komponert det? Spytt ut om du vet! Endret 29. august 2009 av Karr Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Noen som vet hva stykke som spilles fra 1:14-1:25 heter, og hvem som har komponert det? Spytt ut om du vet! Se filmen hos Youtube Videoen din ser ikke ut til å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå