A897645231 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei, husker ikke hvordan sangen gikk men er ganske sikker på at det er rap / hiphop. Musikkvideo er det en del (5-6?) jenter som "ass-shaker" i en leilighet, "afroamerikaneren" som synger er en voodoo butikk og kjøper noe - ender opp med at han blir superstor. Sånn, på størrelse med bygningen. Noen som vet hva jeg mener? x} Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen som vet hva sangen som spiller på reklamen til robinsonekspidisjonen heter? Gjerne artist også. Vet jeg har hørt den før et sted. Irriterer meg grønn over det... Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei. Er det noen som vet hva albumet og sangen til Kim Hiorthøy heter hvor det er en melodi som spiller, også kommer det en sånn kvinnestemme som sier "Det er morgen."? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Noen som vet hva sangen/artisten heter i denne filmen? Mistenker Kenny arkana, men finner ikke no på han... Endret 24. august 2009 av Heigren Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 The song is "Cruelle a Vie" by Diam's Står i øverste kommentaren Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg lurer meg grønn på hva denne sangen heter.. Jeg vet hvordan den går, derfor har jeg laget en "cover"-versjon i et musikkprogram. Kjenner noen den? (last ned attachment) what.mp3 Lenke til kommentar
Bango Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hahaha, men du bør spørre i "hvilken sang er dette" eller noe sånt tråden. Denne vil bli stengt Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vet noen hva denne sangen heter? Jeg kan melodien, og lagde en coverversjon i et musikkprogram. Jeg blir gal hvis jeg ikke finner ut av det snart.. what.mp3 Lenke til kommentar
K011 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 enkelte telefoner har en funksjon som kjenner igjen sanger og sier hvilken sang det er. jeg har ikke en slik telefon, men hvis noen har det eller kanskje du, er det verdt et forsøk. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vet noen hva denne sangen heter? Jeg kan melodien, og lagde en coverversjon i et musikkprogram. Jeg blir gal hvis jeg ikke finner ut av det snart.. Minnet litt om ? Lenke til kommentar
Dastardly_ Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det var det jeg trodde å... Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 den funksjonen krever en eksakt duplikat av originalversjonen pga den analyserer lydkurver for å kjenne igjen sangen. Min cover har neppe nøyaktiv lik lydkurve Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Og det var det... tusen takk!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem105786 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 I alle reklamepausene til TV3 spilles nå reklamen for NCIS. I bakgrunnen spilles en ganske kul sang. Det er en "elektronika"-sang med relativt høy BPM, men ingen tekst. Minner meg litt om Crystal Method eller lignende. Om du ser reklamen og vet hvilken sang og artist det er, så hadde jeg satt pris på pris på tips mener du denne?: Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noen som vet hva åpningssangen på kveldens episode av csi miami heter? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noen som vet hva åpningssangen på kveldens episode av csi miami heter? Jeg fikk desverre ikke sett kveldens episode, men jeg tror det er snakk om episoden "Won't get fueled again". (Wiki, IMDB, TV.com). IMDB lister én sang: "Paris Is Burning (Alex Gopher Remix)"Performed by Ladyhawke Om det ikke er den kan du prøve å søke på episodenavnet Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Mannlig artist. I refrenget på sangen synger han: "ooooh this place is on fire". Jeg rimelig sikker på at det er det han synger men jeg finner ingenting på "this place is on fire lyrics" googlesøk så kansje det er noe anderledes. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Mannlig artist. I refrenget på sangen synger han: "ooooh this place is on fire". Jeg rimelig sikker på at det er det han synger men jeg finner ingenting på "this place is on fire lyrics" googlesøk så kansje det er noe anderledes. sex on fire Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 http://dump.no/files/e71da9f0cb7c/random.m4a sry for å mase, men ingen som kjenner igjen denne melodien? dårlig kvalitet, ja jeg vet Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Noen som vet hva sangen som spiller på reklamen til robinsonekspidisjonen heter? Gjerne artist også. Vet jeg har hørt den før et sted. Irriterer meg grønn over det... Bumper denne litt. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå