Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hei, husker ikke hvordan sangen gikk men er ganske sikker på at det er rap / hiphop.

Musikkvideo er det en del (5-6?) jenter som "ass-shaker" i en leilighet, "afroamerikaneren" som synger er en voodoo butikk og kjøper noe - ender opp med at han blir superstor. Sånn, på størrelse med bygningen. Noen som vet hva jeg mener? x}

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem105786
I alle reklamepausene til TV3 spilles nå reklamen for NCIS. I bakgrunnen spilles en ganske kul sang. Det er en "elektronika"-sang med relativt høy BPM, men ingen tekst. Minner meg litt om Crystal Method eller lignende. Om du ser reklamen og vet hvilken sang og artist det er, så hadde jeg satt pris på pris på tips :)

mener du denne?:

Lenke til kommentar
Noen som vet hva åpningssangen på kveldens episode av csi miami heter?

Jeg fikk desverre ikke sett kveldens episode, men jeg tror det er snakk om episoden "Won't get fueled again". (Wiki, IMDB, TV.com).

IMDB lister én sang:

"Paris Is Burning (Alex Gopher Remix)"

Performed by Ladyhawke

Om det ikke er den kan du prøve å søke på episodenavnet :)

Lenke til kommentar
Mannlig artist. I refrenget på sangen synger han: "ooooh this place is on fire". Jeg rimelig sikker på at det er det han synger men jeg finner ingenting på "this place is on fire lyrics" googlesøk så kansje det er noe anderledes.

sex on fire

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...