Strategery Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva heter theme sangen til fotballlaget Brann? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg skulle gjerne hatt tak i den reveljen de spiller om morgenen i militæret, noen som vet hva den heter, og hvor det går an å få tak i den i *.mp3 format? Den heter "Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet lenge" Edit. Reveljen ligger her Endret 17. august 2005 av Junta Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva heter theme sangen til fotballlaget Brann? Den 12 mann - Brann Bergens Stolthet :!: Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 på cky4 er det en sex scene med på bonusmatriale. der bam margera og jenn har sex. hvilken sang er det som blir spilt da. det er en trance låt men jeg vet ikke hvilken bumper meg selv Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 på cky4 er det en sex scene med på bonusmatriale. der bam margera og jenn har sex. hvilken sang er det som blir spilt da. det er en trance låt men jeg vet ikke hvilken bumper meg selv heter filmen bare cky4, eller er det en forkortelse? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 filmen heter cky4. men cky er en forkortelse for camp kill yourself. tror film klippet ligger på internett. så hvis noen har sett den plis si hva sangen heter Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 filmen heter cky4. men cky er en forkortelse for camp kill yourself. tror film klippet ligger på internett. så hvis noen har sett den plis si hva sangen heter Bam & Jenn sex scene: JFK- Whiplash (Bad Habit Boys Remix) google er min venn iallefall Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva heter sangen på netcom reklamen "hæ?" Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva heter sangen på netcom reklamen "hæ?" Denne var vanskelig. Googlet endel på teksten etter å ha sett reklamen her: http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=117102 Alt jeg fant var et annet forum hvor noen lurte på hva sangen het... Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Lurer på en sang her, har bare akkuar litt av refrenget. Det er en dame som synger med ganske kraftig og flott stemme, bakgrunns musikken er ganske metal med typisk metal rytme. Hun synger: in you he-ad! in your head.. zame zame zam-e-e-e! Whats in your head, zame zame zam-e-e-e! Mer har jeg ikke, en ganske hard coockie denne men sikkert en eller annen som vet hvilken jeg mener . Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Lurer på en sang her, har bare akkuar litt av refrenget. Det er en dame som synger med ganske kraftig og flott stemme, bakgrunns musikken er ganske metal med typisk metal rytme. Hun synger: in you he-ad! in your head.. zame zame zam-e-e-e! Whats in your head, zame zame zam-e-e-e! Mer har jeg ikke, en ganske hard coockie denne men sikkert en eller annen som vet hvilken jeg mener . The Cranberries - Zombie Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 I begynnelsen av Helloween - Future World på High Live Disk One starter de opp med et utdrag av en klasisk sang(som alltid), hva heter den? Ich bumpen gemachen... Tysktimene, mittfavorittfag(ironi) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva heter den punk-sangen som spilles i filmen Dum og Dummere? Det er ei jente som synger. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva heter den punk-sangen som spilles i filmen Dum og Dummere? Det er ei jente som synger. Denne? - Echobelly - Insomniac. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Den som Xzibit synger i Pimp My Ride serien, hva heter den? Tror han har litt forskjellige...? Men det er en spess som jeg digger...! Noen som vet? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Den som Xzibit synger i Pimp My Ride serien, hva heter den? Tror han har litt forskjellige...? Men det er en spess som jeg digger...! Noen som vet? Trodde det bare var Xzibits musikk i Pimp my ride jeg... Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ja ... det er jo det..? *usikker* Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Den som Xzibit synger i Pimp My Ride serien, hva heter den? Tror han har litt forskjellige...? Men det er en spess som jeg digger...! Noen som vet? Sangen "X" blir ganske ofte brukt. "Hey Now" også. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg lurer på en sang, har fått høre at det er Di Derre - men er ikke helt sikker. Finner den ikke på Best of-plata, etter en rask gjennomlytting. Teksten er noe sånt: "eeen, tooo, treeee" Noen som vet? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Di Derre - Rumba med Gunn (1-2-3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå