Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en rap/hip-hop låt som starter nesten identisk med Justice - Genesis:

Etter det første "da-daa-da-daaa-da" greiene går det over i en beat som er bygget på motorer på tomgang. Trodde den var med Redman eller Methodman, men har ikke funnet noe fornuftig.

Endret av cbastus
Lenke til kommentar

Jeg lurer på en sang jeg har hørt et par ganger, men har ikke greid og finne den, selv om jeg greier det med de fleste.

Sangen kom antageligvis mellom mars og juni i år siden jeg da ikke hadde var i Norge og hadde ikke tilgang til internett, så fikk høre noe ny musikk. Antageligvis i mai for har hørt noe om at det kanskje er en russebuss som har den sangen. Det er i alle fall typisk russetid techno musikk.

Husker noe av teksten. Tror det går noe som "She likes to dance and everyone is watching" eller noe i den duren. Noe annet som også går igjen hele tiden er "norwegian girls" tror det gjentas flere ganger etter hverandre flere ganger i sangen.

Hadde vært fint med litt hjelp. Kan ikke skjønne annet enn at mange andre har hørt den, for var en veldig bra sang, får lyst til å drikke og feste med engang man hører den.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en sang jeg har hørt et par ganger, men har ikke greid og finne den, selv om jeg greier det med de fleste.

Sangen kom antageligvis mellom mars og juni i år siden jeg da ikke hadde var i Norge og hadde ikke tilgang til internett, så fikk høre noe ny musikk. Antageligvis i mai for har hørt noe om at det kanskje er en russebuss som har den sangen. Det er i alle fall typisk russetid techno musikk.

Husker noe av teksten. Tror det går noe som "She likes to dance and everyone is watching" eller noe i den duren. Noe annet som også går igjen hele tiden er "norwegian girls" tror det gjentas flere ganger etter hverandre flere ganger i sangen.

Hadde vært fint med litt hjelp. Kan ikke skjønne annet enn at mange andre har hørt den, for var en veldig bra sang, får lyst til å drikke og feste med engang man hører den.

Kobojsarna - Unbelievable

Lenke til kommentar

Hei! Leter etter en sang, jeg håper og finne en dag selv om jeg har begynt og tvile :p

Uansett, det er en gangske rocka sang, høres ut som samme artist som har "Mustang Sally", og husker denne linjen fra refrenget "I wanna dance dance dance dance..."

Har søkt på google, youtube osv uten og finne noe.. Det er en veldig/ganske rocka sang..

Håper på svar! ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet hva sangen på Tv3 reklamen heter? Altså den som viser hvilke serier som går denne høsten. Det er en soft, kvinnelig stemme (a lá Nouvelle Vague, for de som har hørt dem), og teksten inneholder noe som "i'm yours.. one day.. some day". Det er IKKE Jason Mraz, som google foreslår.

Lenke til kommentar

Leiter etter en sang jeg hørte i hælja.. har ikke så mye av teksten, for hukommelsen er ikke helt intakt fra den kvelden :p refrenget går noe som: "why don't you leave me tonight" eller noe i den duren.. trur det er ei dame som synger. og husker at melodien minte meg om Waldo's People - Lose Control ;) det er en house/dance sang.. hadde vært fint hvis noen kunne hjelpe meg med den :)

Lenke til kommentar

Hm, denne kan være både vanskelig og lett avhengig av hvor musikksmaken til folk ligger.

Okei, låten jeg er på jakt etter er (på en måte) en klassiker innenfor sin sjanger, electronica basicly. Vil tro det er sent 90-talls tidlig 2000. Musikkvideoen inneholder en "puppet" thingy, eller en tøydukke på norsk. Nevnte har muligens en sjefsstilling, svarer på telefoner, og det eneste han svarer til "klientene" er den låten i bakgrunnen. det er det jeg husker av videoen.

Bombesikker på at det er Mr.[insert name here] eller noe liknendes på fire bokstaver.

HALP! I'm lost! Får ikke sove pga denne pinen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...