Søppelsveitt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Heisann Kom nylig hjem fra Tyrkia og hørte en sang som jeg så gjerne skulle hatt tak i. Låten består i hovedsak av en trekkspill melodi og er en remix. Ganske avslappende sang. Noen som kan gi meg noen tips? noe vokal? hva med in grid-tu es foutu En sydenfarsott er jo også Edward Maya ft. Alicia - "Stereo Love". Ikke trekkspill, men høre slikt ut. Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hei. Var på Ayia Napa for en uke siden og der hørte jeg en kult sang. Det eneste jeg husker fra sangen er at den er ganske ensformig og det blir sunget "hypnotiz motherfucker". Veit det er lite å gå etter men =P Er house eller trance, noe i den duren. Noen som har snørring på hvilken sang det er? Endret 14. august 2009 av HeroNotodden Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! Leter etter en sang som inneholder mye "mmmmmm dudidudimmmmmmmm" og noe som kan høres ut som "time should/could be our [sett inn ord]" Selve musikkstilen minner meg om enya og den typen musikk. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 ingen som vet hva denne heter? http://dump.no/files/e71da9f0cb7c/random.m4a Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 ingen som vet hva denne heter? http://dump.no/files/e71da9f0cb7c/random.m4a Hvor hørte du den? evt. Noen tips å gå etter siden du hørte denne sangen på PC? Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 ingen som vet hva denne heter? http://dump.no/files/e71da9f0cb7c/random.m4a Hvor hørte du den? evt. Noen tips å gå etter siden du hørte denne sangen på PC? Den var på noens nettby profil :!: Han har "flytta ut", så får ikke spurt han ingen tips dessverre Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei! Leter etter en sang som inneholder mye "mmmmmm dudidudimmmmmmmm" og noe som kan høres ut som "time should/could be our [sett inn ord]" Selve musikkstilen minner meg om enya og den typen musikk. Noen som kan hjelpe? Enya - "Only Time" ? .. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Sangen inneholder "boys boys boys" "girls girls girls" "down down down" synges av en mann (hørtes det ut som), hørtes ut som en form for pop/electro/dance eller noe i den duren. Noen som har peiling? Edit: Fant den: Endret 14. august 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
varmit Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 En sang med et refreng som går "one two three four" ett eller annet, en blanding av spansk og engelsk tror jeg. Kul dansesang. Noen som vet? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 En sang med et refreng som går "one two three four" ett eller annet, en blanding av spansk og engelsk tror jeg.Kul dansesang. Noen som vet? "Livin da vida loca" ? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 En sang med et refreng som går "one two three four" ett eller annet, en blanding av spansk og engelsk tror jeg.Kul dansesang. Noen som vet? "Livin da vida loca" ? Satser heller på I Know You Want Me - Pitbull. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 En sang med et refreng som går "one two three four" ett eller annet, en blanding av spansk og engelsk tror jeg.Kul dansesang. Noen som vet? "Livin da vida loca" ? Nei ikke den, men ikke så veldig langt unna sjangermessig. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 TV2 nyhetene fra 07.08.09. Siste saken på 18.30 nyhetene. Karlsøyfestivalen har 10-årsjubileum. Noen som drar kjenselen på melodiene som spilles på trekkspill og fele? og hvilken sang folket fra christiania synger bak intervjuet med Ole Lykke? takker for svar Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 En sang med et refreng som går "one two three four" ett eller annet, en blanding av spansk og engelsk tror jeg.Kul dansesang. Noen som vet? "Livin da vida loca" ? Nei ikke den, men ikke så veldig langt unna sjangermessig. pitbull - i know you want me Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg lurer på hva en Michael Jackson-låt heter som vart spilt på B&O i Champs Elysees. - Den har kule gitarriff. - Tror den er på en best-of-CD men er ikke sikker på hvilken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gjetter Black or white. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Lurer på hva denne sangen heter, hørte den på en fest for lenge siden. En liten smakebit. http://web.aanet.com.au/thebrownlies/suby/netradio3.mp3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Edit: Takk for svar Endret 15. august 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 sangen heter "young folks" Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Peter Bjorn and John. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå