JRL Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kan noe hjelpe meg med å finne navnet på artisten eller selve låta til en sang jeg hørte på radioen for noen uker siden. Det var med flåklypa melodien og var litt rap og husker jeg ikke feil en damestemme som sang litt. Har ikke anelse om hva den heter, men hørt den mange ganger før. det er nok multicyde med not for the dough Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som vet hvilken electronica-låt som brukes i den nye Djuice mobiltelefon-reklamen? Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Temalåta som går igjen i filmen Matilda. Noen som vet hva den låta heter? Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jepp, men hva heter sangen? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bare å google litt av teksten, så får du raskt svaret. Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Oida, var litt rask. Er ikke den låta jeg tenkte på nei. Edit: Fant den, tenkte på "Send me on my way" av Rusted Roots Endret 13. august 2009 av mjskovly Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja, jeg har lest første post og tror jeg kvalifiserer meg. Lastet denne sangen her http://www.dump.no/files/3c0d92d6017d/Quisling.mp3 ned fra youtube for en tid tilbake. Dessverre finner jeg ikke denne videoen igjen. Og derfor spør jeg her, vet noen navnet på sangen og artisten ? Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som vet hva låta heter som blir brukt i TV3s nyeste "promo" om Robinson Ekspedisjonen? Altså ikke Hide & Seek, men en ny. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Heisann Kom nylig hjem fra Tyrkia og hørte en sang som jeg så gjerne skulle hatt tak i. Låten består i hovedsak av en trekkspill melodi og er en remix. Ganske avslappende sang. Noen som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ingen som vet hva sangen i reklamen for Life On Mars heter? Det er mye bass i den SÅ en reklame for Life On Mars på NRK nå nylig, der brukte de The Who - My Generation. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i "Aim-challange" reklamen på Discovery? Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 http://dump.no/files/e71da9f0cb7c/random.m4a noen som vet hvilken sang/melodi dette er? sry for dårlig kvalitet Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Heisann Kom nylig hjem fra Tyrkia og hørte en sang som jeg så gjerne skulle hatt tak i. Låten består i hovedsak av en trekkspill melodi og er en remix. Ganske avslappende sang. Noen som kan gi meg noen tips? noe vokal? hva med in grid-tu es foutu Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ingen som vet hva sangen i reklamen for Life On Mars heter? Det er mye bass i den SÅ en reklame for Life On Mars på NRK nå nylig, der brukte de The Who - My Generation. Tenkte på den på TV2 jeg da Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva heter den sangen som blir brukt på TV2 sin reklame? Der man ser alle de forskjellige programmene/lederne, som hotel cæsar, broom, waschera, senkveld osv!!! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva heter den sangen som blir brukt på TV2 sin reklame? Der man ser alle de forskjellige programmene/lederne, som hotel cæsar, broom, waschera, senkveld osv!!! planet funk- the switch Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva heter den sangen som blir brukt på TV2 sin reklame? Der man ser alle de forskjellige programmene/lederne, som hotel cæsar, broom, waschera, senkveld osv!!! planet funk- the switch Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå