Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Yåw..

Var på jobb på Telenor Arena, da en sang som jeg og flere av kompisene mine vil vite hva heter...

En sang som ble spilt av før kampen startet osv, den første "noelignende" sangen vi alle tenkte på var Faithless med Insomnia bare at dette var en noe anderledes sang som var litt mer data lagd, men hadde noe lignende melodi som Insomnia låta..

Dette er en kjent sang, alle hadde hørt den før og alle likte den godt.. Men ingen kan navnet på den.. Noe håp for hvilken sang dette er?

Forså gjerne flere forskjellig artister/sanger så skal jeg prøve å søke meg frem til det... Trenger bare et par hjelpe ord.. :-)

Påforhånd takk :-D

Første sangen jeg kommer på som kan minne ørlitegranne om den er: Guru Josh Project - "Infinity" ?

Nei, det er ikke Infinity, det kan jeg med 100% sikkerhet si.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yåw..

Var på jobb på Telenor Arena, da en sang som jeg og flere av kompisene mine vil vite hva heter...

En sang som ble spilt av før kampen startet osv, den første "noelignende" sangen vi alle tenkte på var Faithless med Insomnia bare at dette var en noe anderledes sang som var litt mer data lagd, men hadde noe lignende melodi som Insomnia låta..

Dette er en kjent sang, alle hadde hørt den før og alle likte den godt.. Men ingen kan navnet på den.. Noe håp for hvilken sang dette er?

Forså gjerne flere forskjellig artister/sanger så skal jeg prøve å søke meg frem til det... Trenger bare et par hjelpe ord.. :-)

Påforhånd takk :-D

du husker ikke noe av teksten da? kan jo være andre faithless sanger, we come one feks

Det kan være, er ganske sikker det ikke er We Come One, men skal skjekke imårra.. :)

Flere evnt. forslag?

Lenke til kommentar
Hørte en JÆVLIG bra sang her forleden på radioen, men finner den NO PLACE! Alle har vell hørt 50cents's She want it? Det er på en måte den sangen, men en annen fyr synger og teksten er noe annerledes.. Trenger hjelp!!

Sikkert Millow - Aye Technology

Må være riktig det.. :)

Lenke til kommentar

Var på ferie i år i Hellas der jeg hørte en sang hver dag som er ganske fengende, sangen er Techno mix eller no sånt. Høres ut som ett trekkspill når melodien er, det er stemme som synger litt det høres mixa ut. Da jeg kom hjem hørte jeg den også på radio, men på bussen.

:!:

Endret av lakoste
Lenke til kommentar
Hei hei, var nettop på kino og så Snarveien. I introen var det en sinnsvakt fet metal sang, har søkt på nettet nå nesten en time for å finne ut hva den heter/finne programmer til å analysere den. Men finner ingenting, fant et lite klipp av den på youtube, håper noen kan hjelpe!

Se filmen hos Youtube

Edit: det viser seg at 2 minutter etterpå fant jeg at den heter Von Rave - The moment you die. Kan finne spå spotify

TAKK=) Har leita selv.. Ble hukka av introriffet under filmen :p

Lenke til kommentar
Trenger hjelp med å finne den første sangen jeg .. noen som vet hva den heter? :p

Finger Eleven - Stay in Shadow

Du leste det i "more info" sant? :p Det er ikke den sangen, har sjekket den ut jeg og^^

Selvfølgelig leste jeg det der. Regna med at du på lik linje med svært mange er så treige at de ikke sjekker det engang :p

Neida.. Sangen er Drowning pool - step up

det fant jeg ut etter 4 sekunders googling

Du gjorde det, ja? Sangen heter virkelig Drowning Pool - Cast Me Aside.

Men, riktig band i det minste :)

Lenke til kommentar

Hei. Har hørt en sang på radioen nå flere ganger, som jeg ikke greier å finne ut hva heter.

Er en litt spesiell sang, og vanskelig å få med seg teksten. Men skal prøve å forklare det jeg fikk med meg.

Teksten synges av en jente/dame, og store deler av den synges med et ord: honya eller honia eller noe lignende.

Har også hørt linjen: look at the places, look at the sun eller noe lignende.

Når dama synger honya e.l. er det et kor i bakgrunnen som synger det samme.

Sangen er rimelig rask, og kan plasseres under sjangeren pop, rock tror jeg.

Håper noen kan hjelpe meg : )

Lenke til kommentar
Hei. Har hørt en sang på radioen nå flere ganger, som jeg ikke greier å finne ut hva heter.

Er en litt spesiell sang, og vanskelig å få med seg teksten. Men skal prøve å forklare det jeg fikk med meg.

Teksten synges av en jente/dame, og store deler av den synges med et ord: honya eller honia eller noe lignende.

Samsaya - money mon tro?

Lenke til kommentar

Heisann. Jeg leter etter et lite og sikkert ganske ukjent band fra USA.

Det jeg vet er at de pleide å spille i Aberdeen mellom 1990 og 1996 (det var da jeg fikk vite om bandet).

De pleide som regel å spille ganske kjente sanger som de hadde omskrevet til å passe "pub-miljøet". Som f.eks. Postman Pat. Det eneste jeg husker fra denne sangen er denne strofen:

"Postman Pat, he was famous for scewing his cat"

De har også laget en versjon av "Liddle Carrow"

Noen som vet hvilket band jeg snakker om, evt hvor jeg kan finne sanger fra dem?

Lenke til kommentar

Samsaya - money mon tro?

Var ikke den nei, men må vel sies at den sangen også var litt kul : )

Den jeg leter etter går en del fortere, og den inneholder ikke mye tekst. Er stort sett bare ett refreng som synges hele tiden, og det er "hanya, hania e.l".

Men takker for svar: )

Lenke til kommentar

Samsaya - money mon tro?

Den jeg leter etter går en del fortere, og den inneholder ikke mye tekst. Er stort sett bare ett refreng som synges hele tiden, og det er "hanya, hania e.l".

Kommer til å tenke på Shakira - Whenever Wherever, når du skriver "hanya, hania" haha. MEn du mener vel ikke den? :D

--> Link <--

Endret av Torethie
Lenke til kommentar

Samsaya - money mon tro?

Kommer til å tenke på Shakira - Whenever Wherever, når du skriver "hanya, hania" haha. MEn du mener vel ikke den? :D

--> Link <--

Hehe, nei, er desverre heller ikke den jeg tenker på : (

men tusen takk for svar : )

Lenke til kommentar

Fant en sang på spotify engang, som de sang på Goldmember-sangen midt i, var en litt sånn "Party" sang tror jeg. Husker desverre ikke navn eller noe annet.

Anyone who knows?

Nei, tror ikke det var den vanlige "Hey Goldmember" Sangen, tror faktisk ikke den het noe med Goldmember heller.

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Kan noe hjelpe meg med å finne navnet på artisten eller selve låta til en sang jeg hørte på radioen for noen uker siden. Det var med flåklypa melodien og var litt rap og husker jeg ikke feil en damestemme som sang litt. Har ikke anelse om hva den heter, men hørt den mange ganger før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...