thomas_goble Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hører ikke så mye av sangen, men prøver likevel. Se filmen hos Youtube Det er mellom 2.05 og 2.20 når Oscar Scherlin hopper. Hører best de 2 siste sekundene, men også litt på starten. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gloria gaynor synger denne orginale sangen tror eg i will survive. Men leter etter en techno trance remix av denne sangen. Der er en link til sangen jeg leter etter. http://www.youtube.com/watch?v=Z1y_F85MSbU Lenke til kommentar
Hasda Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei! Satt og såg på Tv2 her en dag, og plutselig kom det opp en reklame om ettellerannet som jeg ikke husker. Men uansett, det var ei som sang noe ala " winner takes over" eller noe i den duren mens reklamen rulla og gikk. Og siden jeg har null peiling på musikk så fyrer jeg løs her og lurer på om noen her har noen forslag?:-D Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 wild guess dette: david guetta - when love takes over hvis ikke kunne det vært greit med litt mer info, mann eller dame som synger, sjanger osv. Lenke til kommentar
Hasda Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ser ikke ut som du trenger noe mer! Var jammen meg rett:-D Tusen takk for hjelpa!:-D Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ser ikke ut som du trenger noe mer! Var jammen meg rett:-D Tusen takk for hjelpa!:-D Lenke til kommentar
thomas_goble Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hører ikke så mye av sangen, men prøver likevel. Se filmen hos Youtube Det er mellom 2.05 og 2.20 når Oscar Scherlin hopper. Hører best de 2 siste sekundene, men også litt på starten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har en sang på hjernen som jeg hørte på radio i sverige (mener jeg). En skikkelig pop/disco sang, med ganske høyt tempo og fengende refreng. Noe i samme gate som , bare mye bedre. Sangen virker relativt ny og spilt flere ganger på radio der, sikkert i Norge også. Vokalen høres i midt hode ut som det er både dame og mann, kan være en med femi stemme eller kvinne som synger. Men litt lyst er det. Av teksten husker jeg minimalt, og det jeg husker er garantert feil, men tonefallet blir riktig (Sku hatt mic så kunne jeg nynnet). Setter inn ord som det kunne hørtes ut som, bare så de som har hørt sangen kanskje kan gjette seg fram. Starten på refrenget "ååoh baby nana aaaall you gotta take them aall....." Husker bare melodien, men ikke så mye jeg kan gjøre med den Har sett på en del radiostasjoner uten å ha funnet sangen. Håper noen på et magisk vis forstår den kryptiske forklaringen på sangen og finner den fram Bump her.. Noen som vet om en plass på nett der jeg kan spille inn melodien på en måte, slik at det blir lettere? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei Leter etter en gammel eurodance(elns) sant, noe med fly.. wanna fly away/fly so high eller noe sånt hehe. Er ganske gammel iallefall(90talls) hehe Jeg tipper på . Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Oright. Dette kan bli vanskelig å finne ut av, ett skudd i mørket. Faktisk så husker jeg kun noen bilder fra musikkvideon, men vi prøver anyways. Låta blei spilt på kanalen ZTV, altså den som var før viasat 4 noe som betyr av vi skal noen år tilbake i tid. Det som var spesielt med musikkvideon var at den var animert. Mener det var noe plastelinafigurer-liknende. Karakterene i musikkvideon var en alien og en kar med hestehale(mener jeg å huske) og temaet var noe slikt som at de ikke kunne være venner. Mener også huske noe om å drikke melk rett fra kartongen mitt på natta, men det kan være fra noe annet så ikke legg for mye vekt på det. Sånn sjangermessig er vi vel i rocke-land, men det blir dog en veldig grov beskrivelse ville jeg tru. Veldig lite å gå ut i fra her, men håper noen kan finne ut av hvilken låt det er jeg prater om. Lenke til kommentar
kaj-owe123 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg lurer på hva denne sangen, med dette refrenge heter: When i grow up, there will be a day, and into this you have to do what i say *skriik* Pliis, kjeg vil vite hva sangen heter Endret 10. august 2009 av kaj-owe123 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg lurer på hva denne sangen, med dette refrenge heter: When i grow up, there will be a day, and into this you have to do what i say *skriik* Pliis, kjeg vil vite hva sangen heter Doris Day - "Que Sera Sera" ? Lenke til kommentar
thomas_goble Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hører ikke så mye av sangen, men prøver likevel. Se filmen hos Youtube Det er mellom 2.05 og 2.20 når Oscar Scherlin hopper. Hører best de 2 siste sekundene, men også litt på starten. Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
oollee Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Heisann.... hva heter denne rap sangen?? har prøvd google på flere forskjellige tider i sangen, har også prøvd "tap song"... LAST NED SANGEN HER! ELLER HØR DEN UTEN Å LASTE NED HER! Lenke til kommentar
kaj-owe123 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg lurer på hva denne sangen, med dette refrenge heter: When i grow up, there will be a day, and into this you have to do what i say *skriik* Pliis, kjeg vil vite hva sangen heter Doris Day - "Que Sera Sera" ? ABsolutt ikke! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Etter et kjapt søk på google, kom jeg fram til at det kanskje er . Riktig? Lenke til kommentar
kaj-owe123 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Etter et kjapt søk på google, kom jeg fram til at det kanskje er . Riktig? Tusen takk, endelig har jeg funnet den, tusen tusen takk skal du:D Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvorfor googler du det ikke selv? Går mye fortere. Er helt unødvendig å spør om det når man kan google de nøyaktige ordene du brukte, og band/artist med navn på låta kommer som første resultat. Lenke til kommentar
rashka Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Lurer på hva sangen som spiller i reklamen til The Unit på Viasat 4 er, fikk med meg at litt av teksten var ei dame som ropte "cause I'm on fire" men det var litt for lite tekst til å finne ut via google, spesielt siden intervevet mitt er supertreigt idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå