Mortex2001 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Noen som vet hva sangen i begynnelsen her heter? Hele sangen er en remix av Styles of Beyond, men jeg vil gjerne ha navnet på sangen i bakgrunnen. Altså den som er heeelt i begynnelsen Endret 8. august 2009 av Mortex2001 Lenke til kommentar
Athine Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Går å nynner på en sang om dagen, vet ikke hvorfor eller hvor jeg har hørt den, men noe av teksten er: savner deg, du var mer enn en venn. Det blåser alltid en vind selvom sola titter inn du er allting for meg savner deg. Eller noe sånt. Noen tips? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet hva sangen i begynnelsen her heter? Hele sangen er en remix av Styles of Beyond, men jeg vil gjerne ha navnet på sangen i bakgrunnen. Altså den som er heeelt i begynnelsen Axel F Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet hva sangen i begynnelsen her heter? Hele sangen er en remix av Styles of Beyond, men jeg vil gjerne ha navnet på sangen i bakgrunnen. Altså den som er heeelt i begynnelsen Beverly Hills Cop theme. Lenke til kommentar
Starcraft Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Lit offtopic men.. hva heter den nettsida der du kan lagre/ laste ned filmer fra youtube ned på datan? til enten film fil/ eller wma/ mp3 fil av den filmen, vist det er eks en sang på en film du vill ha... Har brukt dette før med husker ikke linken... noen som vet? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Lit offtopic men.. hva heter den nettsida der du kan lagre/ laste ned filmer fra youtube ned på datan? til enten film fil/ eller wma/ mp3 fil av den filmen, vist det er eks en sang på en film du vill ha... Har brukt dette før med husker ikke linken... noen som vet? Nettsiden jeg brukte før ble lagt ned. Nå bruker jeg YouTube Downloader. Lenke til kommentar
BiB Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lit offtopic men.. hva heter den nettsida der du kan lagre/ laste ned filmer fra youtube ned på datan? til enten film fil/ eller wma/ mp3 fil av den filmen, vist det er eks en sang på en film du vill ha... Har brukt dette før med husker ikke linken... noen som vet? Hvis du har Firefox kan du laste ned plug-ins som gjør at du kan laste det ned. (Det finnes sikkert til andre nettlesere også) Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 MaseguttHelene Rask - No love skulle ut og kjøre en tur og skule ha med den sangen mange takk Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lit offtopic men.. hva heter den nettsida der du kan lagre/ laste ned filmer fra youtube ned på datan? til enten film fil/ eller wma/ mp3 fil av den filmen, vist det er eks en sang på en film du vill ha... Har brukt dette før med husker ikke linken... noen som vet? du kan også skrive inn "kick" foran "youtube" i adressefeltet når du er på inne på videoen. Da vil det stå: www.kickyoutube.com/etellerannetrarttallord Så velger du "MP3" og GO Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som vet hva låta på 1:00 heter? Lenke til kommentar
pepsijepsi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei. Har et dårlig mobilopptak fra en fest. Noen som vet hva sangen på klippet heter? Er relativt dårlig lyd, men det går fint an å kjenne igjen sangen om man vet hvilken det er. http://www.houndbite.com/?houndbite=14670 Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Heisann! Jeg poster spm her heller enn å starte nytt emne, elv om det ikke er selve tittelen jeg er på jakt etter. Sissel Kyrkjebø gav ut en CD i 1989 som het Soria Moria. På den CDn hadde hun en sang som het "Gi meg ikke din styrke." Den er skrevet av Bjørn Eidsvåg, og jeg lurer på om det finnes en innspilling der han synger den sangen! Sangen står ikke listet opp under sangene hans på allmusic.com, men jeg har en svoger som er sikker på å ha hørt Eidsvåg synge sangen. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei Leter etter en gammel eurodance(elns) sant, noe med fly.. wanna fly away/fly so high eller noe sånt hehe. Er ganske gammel iallefall(90talls) hehe Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei Leter etter en gammel eurodance(elns) sant, noe med fly.. wanna fly away/fly so high eller noe sånt hehe. Er ganske gammel iallefall(90talls) hehe 2 brothers on the 4th floor - "fly" ? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som vet hva låta på 1:00 heter? Det er Pizzicato Five - Twiggy Twiggy/Twiggy vs. James Bond. Noe det faktisk ser ut som innslaget er om da navnet er nevnt nogle ganger i videoen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei Leter etter en gammel eurodance(elns) sant, noe med fly.. wanna fly away/fly so high eller noe sånt hehe. Er ganske gammel iallefall(90talls) hehe 2 brothers on the 4th floor - "fly" ? Satser heller på Captain Hollywood Project - Flying High Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Her står det at "I Dreamed a Dream" er oversatt til norsk. Hvem synger? Tnx Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som vet hva låta på 1:00 heter? Det er Pizzicato Five - Twiggy Twiggy/Twiggy vs. James Bond. Noe det faktisk ser ut som innslaget er om da navnet er nevnt nogle ganger i videoen Kanon! Mange takk! Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei, for noen år siden hørte jeg en sang som hadde noe med cp barn i refrenget tror jeg. Det var en norsk sang. Noen som vet navn og artist? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei Leter etter en gammel eurodance(elns) sant, noe med fly.. wanna fly away/fly so high eller noe sånt hehe. Er ganske gammel iallefall(90talls) hehe 2 brothers on the 4th floor - "fly" ? Satser heller på Captain Hollywood Project - Flying High takk takk begge to Lurer på en til; går på radioen avogtil, kvinnelig vokal i veldig høyt tonefall..? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå