Samurai99 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Sunset Strippers - Falling Stars ble spilt under veldig mange sammendrag, der de f.eks viste ting fra Lance Armstrongs karriere. For øvrig, det er Rock Down To (Electric avenue). Jepp, er ikke jeg som har laget listen. Den ble sendt "eksklusivt" fra TV2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ah. Skiftet nick, btw? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jepp Nå har jeg samme nick på de fleste forum jeg er medlem på... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hvilken tom waits sang er det cash covrer? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Lurer litt på en sang fra GTA vice city den er sånn: get in to a car and drive to the other side. eller noe veldig lenge siden jeg har hørt den Tracy Chapman - Fast Car? Var desverre ikke den neon som vet hvem jeg mener den går på Flash fm Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hvilken tom waits sang er det cash covrer? Mulig Cash har gjort fler Tom Waits-covere, men i hvert fall 'Down There By The Train', som er på 'American Recordings' og 'Unearthed'-boksen. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hvilken tom waits sang er det cash covrer? Mulig Cash har gjort fler Tom Waits-covere, men i hvert fall 'Down There By The Train', som er på 'American Recordings' og 'Unearthed'-boksen. Stemmer det takk Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva heter sangen i Kongen av Qeens introen? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva heter sangen i Kongen av Qeens introen? Skulle akkurat til å spørre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Billy Vera & the Beaters - Baby All My Life (I Will Be Driving Home To You) Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Musikken i den nye JC reklamen... The Man The Knockout The Rebel, osv, osv Noen som vet hvem reklame jeg mener?Hvis det er det, noen som vet hva musikken de bruker i den heter? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som veit hvilken sang dette er?? WAV-fil bumper denne Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som veit hvilken sang dette er?? WAV-fil bumper denne Det er ingen sang. Den har 90% sikkert ikke noe navn. Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som veit hvilken sang dette er?? WAV-fil bumper denne Propellerheads - Take California Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Musikken i den nye JC reklamen... The Man The Knockout The Rebel, osv, osv Noen som vet hvem reklame jeg mener?Hvis det er det, noen som vet hva musikken de bruker i den heter? Den heter: Monster Magnet - Space Lord Har vært genialt med en egen tråd der det står hva sangen heter på de reklamene,tv serien,film som har blitt spurt om i denne tråden Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som vet om en side der det står om musikk som har vert i filmer? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som vet om en side der det står om musikk som har vert i filmer? www.imdb.com Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ferr: Tusen takk! EJH: Kjedelig Lenke til kommentar
Thor.bj Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg skulle gjerne hatt tak i den reveljen de spiller om morgenen i militæret, noen som vet hva den heter, og hvor det går an å få tak i den i *.mp3 format? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå