Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Leter etter en sang, nærmere bestemt en musikkvideo, har ingen peiling på hva bandet heter eller sangen, husker heller absolutt ingenting av sangen. Det jeg dog husker, er at det er death metal og musikkvideoen er veldig syra.

Hele musikkvideoen går ut på et kjærestepar som går tur i skogen, av og til får vi se en veldig tjukk person som sitter i en hytte for seg selv og drikker jack daniels og sliter mentalt. Til slutt går denne tjukke personen ut av hytta, finner kjæresteparret, skyter dem og begynner å lemleste jenta. Helt til slutt så kutter han opp magen hennes og ejakulerer over det hele.

Noen som vet hva det er snakk i? Videoen har vært postet her på diskusjon.no før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leter etter en sang, nærmere bestemt en musikkvideo, har ingen peiling på hva bandet heter eller sangen, husker heller absolutt ingenting av sangen. Det jeg dog husker, er at det er death metal og musikkvideoen er veldig syra.

Hele musikkvideoen går ut på et kjærestepar som går tur i skogen, av og til får vi se en veldig tjukk person som sitter i en hytte for seg selv og drikker jack daniels og sliter mentalt. Til slutt går denne tjukke personen ut av hytta, finner kjæresteparret, skyter dem og begynner å lemleste jenta. Helt til slutt så kutter han opp magen hennes og ejakulerer over det hele.

Noen som vet hva det er snakk i? Videoen har vært postet her på diskusjon.no før.

Haha! Beskrivelsen du gir får meg til å le, huff. Nei, jeg ser aldri på musikkvideoer, men du beskriver sålangt nær jeg kan forestille meg innholdet i sangen "Cannibal Corpse - I cum blood", har dog enda ikke lykkes med å finne en offisiell musikk-video til denne sangen på youtube(kansje bannet?). Uansett, sangen er så håpløs morsom, akkurat som filmen du beskriver, og handler rett ut og inn om å ha seg med en død jente.

Utsnitt av sangtekst:(Advarsel: Hysterisk morsom, og noe grotesk. Altså, morsom fordi det er så.. Jah..)

I came blood inside of her

chocking on the clot

gagging on the snot

gushing blood, from her mouth

bloody gel leaking out

Body buried in a shallow grave

Unmarked for none to find

The sickness I have left behind

Undetected go my crimes

The greatest thrill of my life

To slit my own cock with a knife

Endret av cuadRo
Lenke til kommentar

Hehe, ja videoen jeg snakker om er ganske ekstrem. Er dog veldig sikker på at det ikke er Cannibal Corpse. Kom på en annen ting med videoen, man får se bandet en gang i blant, der de står og spiller. Grunnen for at jeg er så hypp på å finne videoen igjen, er at det er en av de sykeste musikkvideoene jeg noen gang har sett, samt at jeg skulle vise den til en kompis.

Innholdet er værre enn i mange grusome skrekkfilmer.

Edit: Fant ut av navnet på bandet og sangen. Necrophagia - Blood Freak Nå er bare problemet å finne en uncut-verson av den.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Hei, leter etter en sang, har lite å gå etter, men en på jobben sa den het circle of life eller noe, men det er ikke lion king sangen... Den kan minne litt om song of storm fra Zelda OoT..

Noen som har peil? Store deler av sangen er instrumenalsk :)

Bumper jeg, må vel være noen?

Deler av sangen er som på Zelda, nevnt over .. :)

hmmm kan det være Atlantic ocean -Circle of life? 1997.

Kan godt være, men jeg finner den ikke :p link? :)

Var ikke cycles of life du mente.. uans, var nok ikke den, men takk tho :)

Lenke til kommentar

Er på jakt etter gruppenavnet til en sang jeg tror heter "Blue". Det er en skikkelig døll låt, men nostalgien lenge leve...

Tror gruppa er norsk. Den kom på slutten av 90-tallet mener jeg å huske og kan settes i samme kategori som musikken til f.eks Infinity og Soda (jada...). Altså en dance-låt. Refrenget går omtrent slik:

"Blue, I'm getting lonely, how 'bout you....

...I'm going crazy over you, so touch me baby".

Typisk dame synger refrenget og gutta rapper-sang.

Prøvde et søk på Google, men ingen match dessverre.

Lenke til kommentar
Er på jakt etter gruppenavnet til en sang jeg tror heter "Blue". Det er en skikkelig døll låt, men nostalgien lenge leve...

Tror gruppa er norsk. Den kom på slutten av 90-tallet mener jeg å huske og kan settes i samme kategori som musikken til f.eks Infinity og Soda (jada...). Altså en dance-låt. Refrenget går omtrent slik:

"Blue, I'm getting lonely, how 'bout you....

...I'm going crazy over you, so touch me baby".

Typisk dame synger refrenget og gutta rapper-sang.

Prøvde et søk på Google, men ingen match dessverre.

det er reset med blue

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva sangen som for tida går i reklamen for TV2 Underholdning. En slags techno/dance låt, har hørt den før, en mann som synger, og det kan høres ut som en kvinne i refrenget. Ganske fengende låt.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

Jeg er ute etter en sang med Richard Marx. Eneste jeg kan si, er att det er en duett og mener att den var ilag med en annen mannlig artist. Tror den kom i første halvdel av 90-tallet. Har kun hørt den en gang, men den var utrolig bra.

Godt mulig att det var den andre artisten som hadde sangen, og Richard Marx var "gjest".

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar

Hørte en sang på dansk radio for noen uker siden. Skrev ned noe av teksten på mobilen og prøve å Google når ejg kom hjem, uten hell. Dette er det jeg husker fra teksten:

Fly away in the morning then come back soon it's so easy

Lenke til kommentar

Lurte på en ting til, om noen kun ha fått tak i sangen, en remix av den sånn orntlig bra remix techno sang! Denne er sykt bra

Send den på epost eller link hvor jeg kan finne den.

Finner bare vanlige sanger på nettet.

Takk igjen:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...