Andyax Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Oj oj oj!!! Jeg var på Elkjøp i dag og jaggu så spillte de av låta som jeg har lett etter så lenge! Haha. Gikk bort til macen som spilte den av og fant ut at det var "Closer" av Kings of Leon! Så nå ble jeg glad! WOHO! Takk til alle som har kommet med forslag. Se filmen hos Youtube Endret 3. august 2009 av Andyax Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Her har jeg en vanskelig en. Ser etter en norsk sang som gikk litt på radio nå i vinter. Det er hard rock og relativt aggressiv musikk. Bandnavnet er kort og fengende, og punchlinen i refrenget er noe sånt som "Alt er bare tull" eller "Dette er bare møl". Tror kanskje bandet er fra Trondheim eller Stavanger (men da gjetter jeg litt). Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Her har jeg en vanskelig en.Ser etter en norsk sang som gikk litt på radio nå i vinter. Det er hard rock og relativt aggressiv musikk. Bandnavnet er kort og fengende, og punchlinen i refrenget er noe sånt som "Alt er bare tull" eller "Dette er bare møl". Tror kanskje bandet er fra Trondheim eller Stavanger (men da gjetter jeg litt). Kan det hende du snakker om Hæggis? (Band) Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 jeg har et stort problem med og finne en norsk sang, det er Lasse stefanz - orden som mor min sa, den heter på svensk. er det noen her som vet hva den heter på norsk, hadde vært kjempe snilt om noen kunne hjelpe meg med denne, før jeg vrir hode av meg her hehe Lenke til kommentar
iGH Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hei..jeg har leitet meg gal etter en sang. Sangen er orginalt av Dakota Moon og heter Another Day goes by. For en god del år siden var det en gruppe som covret denne der de i musikkvideoen kjører rundt i en gammel grønnblå cab i ørkenen, mener de var negre . Teksten på refrenget er som følger: I want to be an eagle soaring high. Sign my name across the sky. I gotta break free before I die. Before another day. Before another day goes by....Hvis noen kan hjelpe mg å finne hvem de er hadde jeg vært evig takknemlig Edit: Det var Dakota Moon.Hadde bare feil versjon Endret 4. august 2009 av iGH Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Takker til Ekko som fant ut va sangen het:D Evig takknemmelig;) Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Lurte på en ting til, om noen kun ha fått tak i sangen, en remix av den sånn orntlig bra remix techno sang! Denne er sykt bra Send den på epost eller link hvor jeg kan finne den. Finner bare vanlige sanger på nettet. Takk igjen:D Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Her har jeg en vanskelig en.Ser etter en norsk sang som gikk litt på radio nå i vinter. Det er hard rock og relativt aggressiv musikk. Bandnavnet er kort og fengende, og punchlinen i refrenget er noe sånt som "Alt er bare tull" eller "Dette er bare møl". Tror kanskje bandet er fra Trondheim eller Stavanger (men da gjetter jeg litt). Kan det hende du snakker om Hæggis? (Band) Hmmm... tror ikke det var det. Det var noe sånt som Kjøtt eller Knyttneve eller noe. De synger på norsk. Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) har hørt en sang på p3 som jeg ikke får med meg hva heter, men det er kanskje en urørt låt.. jeg tror det er noe med "pink pony" eller noe. det er først en mann som synger, så en kvinne og sangen forandrer seg litt. eneste jeg husker er at kvinnen synger " your just a boy with curly hair, xxx, xxx, but u really dont care" help? helst PM gjærne spotify link på forhand takk EDIT: fanjen ;P Endret 4. august 2009 av ´she´ Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 EDIT: fanjen ;P Aner ikke hva det betyr, men regner med at det betyr at du fant den. Sangen er ihvertfall The Pink Robots – Curly om noen andre måtte lure. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 har hørt en sang på p3 som jeg ikke får med meg hva heter, men det er kanskje en urørt låt..jeg tror det er noe med "pink pony" eller noe. det er først en mann som synger, så en kvinne og sangen forandrer seg litt. eneste jeg husker er at kvinnen synger " your just a boy with curly hair, xxx, xxx, but u really dont care" help? helst PM gjærne spotify link på forhand takk EDIT: fanjen ;P Neste gang bør du - og andre som høre en låt på P3 - notere tidspunktet og sjekke her: http://nrkp3.no/spillelister/ Lenke til kommentar
bombelars Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vet at det er en AC DC sang, men husker ikke hvilken, noen som vet? Lenke til kommentar
oollee Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Heisann.... hva heter denne rap sangen?? har prøvd google på flere forskjellige tider i sangen, har også prøvd "tap song"... LAST NED SANGEN HER! ELLER HØR DEN UTEN Å LASTE NED HER! NOEN der ute må vell vite d?!?!? er det virkelig ingen som vet hva denne sangen heter?!?! :S Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vet at det er en AC DC sang, men husker ikke hvilken, noen som vet? "Nick of time" er det Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noe av Skambankt? Nei, tror kanskje ikke det. Men navnet på bandet ligner litt. Liksom noe hardtslående. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noe av Skambankt? Nei, tror kanskje ikke det. Men navnet på bandet ligner litt. Liksom noe hardtslående. Wild guess: "Ingenting"? Mitt spørsmål: Hva heter den sangen Cartman absolutt må synge ferdig hver gang noen begynner på den (ses. 2)? Tror den heter noe med "sail...". Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Mitt spørsmål: Hva heter den sangen Cartman absolutt må synge ferdig hver gang noen begynner på den (ses. 2)? Tror den heter noe med "sail...". edit: Om du lurte på originalen så er den av styx Velger dog South Park sin versjon over Styx sin anyday Endret 5. august 2009 av Lund :* Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Den heter forresten Come Sail Away, for dere som ikke har en Flash-spiller installert. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noe av Skambankt? Nei, tror kanskje ikke det. Men navnet på bandet ligner litt. Liksom noe hardtslående. Wild guess: "Ingenting"? Mitt spørsmål: Hva heter den sangen Cartman absolutt må synge ferdig hver gang noen begynner på den (ses. 2)? Tror den heter noe med "sail...". Fant det! Takk for forslag. Det var nære, men ikke helt. Det var Nullskattesnylterne - Skrot ! Tøff sang! Gikk inn på P3 sine spillelister og kikket tilbake uke for uke, og da dukket de opp (med en annen sang, men da var jeg på sporet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå