Ferendaz Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Lurer på en sang Type 80talls rock "Shot through the heart and you're to blame" elns Endret 25. juli 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 ^ David Bowie - You give love a bad name ? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 ^ David Bowie - You give love a bad name ? Yes! Takker så meget Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Leter etter en sang:P I refrenget synger de "We are" ganske mange ganger. Tror kanskje det er de eneste ordene i refrenget. Noen som vet? Lenke til kommentar
henklo Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kom igjen folkens! Vet det er noen som trenger en utfordring. Sangen som blir spilt under Cold Case reklamen på TVNorge. (ikke themesangen). De som har sett den skjønner hvem jeg mener. Det er en rolig sang, MED vokalist som synger. Henrik Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Muligens litt vanskelig. Så et innslag på NRK 2 i kveld. Ei jente som sang på norsk og spilte elektrisk ukulele. Mørkt langt hår og i 20-åra. Det var bare noe som ble sendt rett før Keno trekningen eller nyhetene, tror jeg. Tror ikke det var i et program. Har sett det har blitt sendt på NRK tidligere også. Noen som veit hva hu heter? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Leter etter en sang:P I refrenget synger de "We are" ganske mange ganger. Tror kanskje det er de eneste ordene i refrenget. Noen som vet? Ana Johnson eller noe i den duren, med "We are" ? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Nei, er noe med litt mer trøkk i enn det. Og kun "we are" i refrenget. Muligens litt vanskelig. Så et innslag på NRK 2 i kveld. Ei jente som sang på norsk og spilte elektrisk ukulele. Mørkt langt hår og i 20-åra. Det var bare noe som ble sendt rett før Keno trekningen eller nyhetene, tror jeg. Tror ikke det var i et program. Har sett det har blitt sendt på NRK tidligere også. Noen som veit hva hu heter? Kanskje du finner det i NRK nett-tv, med navn på artisten? Endret 26. juli 2009 av poof Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Har leita en del, men finner ingenting. Vanskelig når jeg ikke vet hvilket program det er fra. Var bare en sang som en slags "reklamepause". Kan stamme fra Sommeråpent e.l. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 ^ David Bowie - You give love a bad name ? Wait, what? Bon Jovi blir vel mer riktig. Leter etter en sang:P I refrenget synger de "We are" ganske mange ganger. Tror kanskje det er de eneste ordene i refrenget. Noen som vet? Ikke denne? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nei, ikke den. Men takk for forslaget. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Leter febrilsk etter en sang jeg har hørte på en uteplass i går, i sangen da så er det mange folk som synger i kor la-la-la-la-la-la-lalala det er sikkert refrenget.. husker ikke noe mer av sangen.. noen som har peiling på hva sangen kan hete eller artistens navn? Tusen takk på forhånd: ) Endret 27. juli 2009 av southwings Lenke til kommentar
LarZur Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei, jeg leter etter to sanger faktisk. Den ene er en sang som gikk på Svisj Metal for noen år tilbake. Av sjanger er det vel en slags hardcore screamo aktig metaltype. Musikk videoen går ut på at de tre eller fire bandmedlemmene står på kanten av et stup eller noe og man ser masse klipp fra en by som forfaller. Det er ganske mye redigert så det virker som om alt i videoen er omsluttet av en støvsky, det er hvertfall veldig mye vind og nesten alt er brunt. I midtdelen av videoen hvor breakbeaten eller bridgen kommer i sangen slår vokalisten ut hendene og skyene åpner seg og det kommer en kraftig hvit solstråle ned på han. Han løfter hodet mot himmelen og det flyr hvite duer fram bak han og han skriker "No one's Alone" eller noe. Etter denne delen går sangen tilbake til slik den var før bridgen og du ser igjen byen som forfaller og bandmedlemmene innhyllet i støvskyer. Den andre sangen er en harddance/house sang som jeg tror er ganske ny. Det eneste jeg vet om denne sangen er at på starten eller et annet sted i sangen er det en dame som synger "And I want it to stop" så kommer melodien, bassen og kicken inn samtidig. Husker jeg riktig så ligner den litt på Infinity av Guru Josh Project. Beklager for veldig vage beskrivelser, men jeg hadde satt stor pris på hvis dere kan komme med det minste spor jeg kan følge ettersom jeg har lett etter disse sangene veldig lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Leter febrilsk etter en sang jeg har hørte på en uteplass i går, i sangen da så er det mange folk som synger i kor la-la-la-la-la-la-lalala det er sikkert refrenget.. husker ikke noe mer av sangen.. noen som har peiling på hva sangen kan hete eller artistens navn?Tusen takk på forhånd: ) Eric Hutchinson - Rock & Roll ? Lenke til kommentar
LarZur Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Takker Blåbær! Leita etter den en stund Noen som har finni noe med metall sangen jeg etterlyste eller? xD Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Reklame for albumet på TV2. Albumetnavnet har understreker mellom ordene. Veldig kjent. Grei musikk å trene til. Noen? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Reklame for albumet på TV2. Albumetnavnet har understreker mellom ordene. Veldig kjent. Grei musikk å trene til. Noen? _KINGS_OF_LEON_ ????? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Yup! Av og til er hukommelsen riktig så ille! Takk Lenke til kommentar
Thomas1992 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hallo, jeg har en sang på hjernen, hatt det i 2 dager, leita meg ihjel etter den på youtube osv.. Kommer aldri på det, husker bare ca 4-5 sec av sangen, da går den sånn : shhhhhhh.. helt stilt.. så starter litt rock, tror det er trommer og gitar retter etter den skurre/hysje lyden.. Noen må vite det! Veit det er lite å gå ut ifra men.. noen her må bare vite det! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå