Whisper Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, Jeg hørte en sang på radioen.. Det er en svensk sang som di synger noe med Elskovs venn.. har noen peiling på hvilken sang det er.. ? Jeg har søkt på google men finner ingenting.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 NOEN der ute må vell vite d?!?!? For det første, slutt å qoute deg selv hundre ganger, det gir ingen mening. For det andre så har du god kvalitet på sangen, kall den rabbit eller elephant man. Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Cred til den som klarer denne her: Noe svensk, sikkert dårlig techno egentlig, men har fått den litt sånn på hjernen. Har bare hørt den en gang eller noe, men "refrenget" inneholdt noe som kunne høres ut som "lys-kamerat" eller noe slikt ._. Klarte ikke å oppfatte noe mer av sangen, ettersom jeg satt et stykke unna... =/ Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er vel heller motsatt: skamme seg den som vet det! Lenke til kommentar
Whisper Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, Jeg hørte en sang på radioen.. Det er en svensk sang som di synger noe med Elskovs venn.. har noen peiling på hvilken sang det er.. ? Jeg har søkt på google men finner ingenting.. Er det ingen som har peiling ? Lenke til kommentar
alfton Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ok, Denne kan bli vanskelig, men håper det er noen som kunne hjelpe meg. Det er en sang som ble spelt som bakgrunsmusikk på p4, En sax låt. Er det noen som vet ka den sangen eventuelt heter, eller artisten? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ok, Denne kan bli vanskelig, men håper det er noen som kunne hjelpe meg. Det er en sang som ble spelt som bakgrunsmusikk på p4, En sax låt. Er det noen som vet ka den sangen eventuelt heter, eller artisten? Gerry Rafferty - Baker Street? Lenke til kommentar
alfton Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ok, Denne kan bli vanskelig, men håper det er noen som kunne hjelpe meg. Det er en sang som ble spelt som bakgrunsmusikk på p4, En sax låt. Er det noen som vet ka den sangen eventuelt heter, eller artisten? Gerry Rafferty - Baker Street? Nei det er nok ikke den, den jeg tenker på er kun instrumental Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, Jeg hørte en sang på radioen.. Det er en svensk sang som di synger noe med Elskovs venn.. har noen peiling på hvilken sang det er.. ? Jeg har søkt på google men finner ingenting.. Er det ingen som har peiling ? Jeg tenker på Jan eggum - På an igjen Etter litt søking ser jeg at det er en litt annen tekst: Slik går år etter årTid på gamleheimen forestår Selv om Ole finner andre Selv om man gikk fra hverandre Kan han her få seg igjen Sin første hjertevenn Lenke til kommentar
alfton Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 HAH!! etter og ha leita i 4 timer, fant jeg sangen jeg leita etter Det er med han Dave Koz - together again Snakk om og ha flaks, bare falt over han Lenke til kommentar
Whisper Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, Jeg hørte en sang på radioen.. Det er en svensk sang som di synger noe med Elskovs venn.. har noen peiling på hvilken sang det er.. ? Jeg har søkt på google men finner ingenting.. Er det ingen som har peiling ? Jeg tenker på Jan eggum - På an igjen Etter litt søking ser jeg at det er en litt annen tekst: Slik går år etter årTid på gamleheimen forestår Selv om Ole finner andre Selv om man gikk fra hverandre Kan han her få seg igjen Sin første hjertevenn Hehe nej det er ikke jan eggum Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Sang som jeg regner med er ganske ny, hørte for 1 måned siden. RnB-aktig, dame som synger, eneste jeg husker er deler av refrenget: "He belongs to me, I belong to him, miss/love him so much, noe med "baby can't you see" eller noe" Kan hende hun synger You i stedet for He/Him, og at hun synger noe annet enn "belong" Noen som vet? Meg som plystrer refrenget. ukjent_sang.mp3 Endret 24. juli 2009 av Nesset Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=J7x_rh4-ruk...watch-main-area Noen som aner hva for en låt det er som snurrer de 30 første sekundene? Og nei, jeg snakker ikke om den remixen av Rappers Delight som kommer etterpå. Hadde vært utrolig snasent om noen kunne dette! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, leter etter en sang, har lite å gå etter, men en på jobben sa den het circle of life eller noe, men det er ikke lion king sangen... Den kan minne litt om song of storm fra Zelda OoT.. Noen som har peil? Store deler av sangen er instrumenalsk Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er en sang som synges på tysk. Tror den heter "Ding Dong", men finner ikke låten. Sangen handler om en fyr som sitter innendørs da det plutselig ringer på døren, og fyren er tydeligvis veldig paranoid.......... Lenke til kommentar
Whisper Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, Jeg hørte en sang på radioen.. Det er en svensk sang som di synger noe med Elskovs venn.. har noen peiling på hvilken sang det er.. ? Jeg har søkt på google men finner ingenting.. Er det ingen som har peiling ? Hei, Jeg hørte en sang på radioen.. Det er en svensk sang som di synger noe med Elskovs venn.. har noen peiling på hvilken sang det er.. ? Jeg har søkt på google men finner ingenting.. Er det ingen som har peiling ? Lenke til kommentar
FjuskeN Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Noen som hvet hva sangen i den nye "John And Kate + 8" reklamen som er på Discovery National Georaphic Channel ? MÅ HA DEN ! =D <33 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 OK, lurer på to songar: begge går på discovery sine reklamar, eine i deadliest catch og andre i LA ink-reklamen.Nokon som veit kva dei heiter? bawmp Har de tekst? Dersom det er sangen du tenker på, så kan du høre sangen her les mer her Lenke til kommentar
andlov Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er en sang på en knight rider reklame, ikke fra blackstrobe eller chemical brothers. Det er en jazz-aktig låt med en mann som snakker. Han sier noe sånt som "Time to time you come to realize, all your life you will have to deal with a man". Noen som har peil? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei, leter etter en sang, har lite å gå etter, men en på jobben sa den het circle of life eller noe, men det er ikke lion king sangen... Den kan minne litt om song of storm fra Zelda OoT.. Noen som har peil? Store deler av sangen er instrumenalsk Bumper jeg, må vel være noen? Deler av sangen er som på Zelda, nevnt over .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå