Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

Så det var en som spurte om det samme, men kan ikke skjønne at den ikke skal ligge ute:

Det er den nye reklamen til Cold Case, på TVNorge. Jeg har søkt opp litt og funnet "John Klass - When things seem so wrong." (http://www.allthelyrics.com/lyrics/john_klass/when_things_seem_so_wrong-lyrics-767542.html)

Er ikke sikker på om det er denne, da jeg verken finner låta på youtube el.

Noen som kan hjelpe til her?

(det jeg har hørt er "seems to crumble and fall", fra reklamen.)

På forhånd takk.

Henrik

Lenke til kommentar

Heisann.

Så det var en som spurte om det samme, men kan ikke skjønne at den ikke skal ligge ute:

Det er den nye reklamen til Cold Case, på TVNorge. Jeg har søkt opp litt og funnet "John Klass - When things seem so wrong." (http://www.allthelyrics.com/lyrics/john_klass/when_things_seem_so_wrong-lyrics-767542.html)

Er ikke sikker på om det er denne, da jeg verken finner låta på youtube el.

Noen som kan hjelpe til her?

(det jeg har hørt er "seems to crumble and fall", fra reklamen.)

På forhånd takk.

Henrik

Skaff deg Spotify eller få tak i en kompis som har det. Fant låten der med en gang, så du bør ikke ha den største jobben foran deg :) Har desverre ikke sett reklamen så kan ikke gi deg noe konkret svar, men hjelp på vegen får du jo!

Lenke til kommentar

Hørte en sang på mcdonalds i dag. Det var en techno/trance/dance-sang, med en kvinne som sang, og det eneste jeg fikk med meg var noe sånt som "forest of my dreams" eller noe sånt. Har hørt sangen før, og jeg tror ikke den er så veldig gammel. Noen som vet hvilken sang det kan ha vært?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...