Jonny Bruvik Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Prøver å komme på 2 sanger jeg hadde for noen år siden. Begge sangene har samme melodi, men teksten er ikke samme. Sangeren ligner litt på ole paus, men tekstene er litt grove så tror ikke det er han. Sangene handler om fyll og damer. Noe jeg husker er "stille sky i kviiiitby" Noe lignende iallefall Bjørn Morisse: Stille døgn i Clichy. tror det er den du mener Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hva heter sangen i denne videon: http://vimeo.com/5412290 The Hustle Takker Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 godt mulig det, men finner ikke sangen noe plass! Lenke til kommentar
oollee Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Heisann.... hva heter denne rap sangen?? har prøvd google på flere forskjellige tider i sangen, har også prøvd "tap song"... LAST NED SANGEN HER! ELLER HØR DEN UTEN Å LASTE NED HER! Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kan denne sangen lastes ned noen plass? http://www.youtube.com/watch?v=Rt-L5dgfryk Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 last den ned fra youtube Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 last den ned fra youtube det var jo så dårlig kvalitet på den sangen dessuten hadde æ håpet å finne en uten nok av "fyllefjas" innimellom Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet hvilken melodi dette er? Hørte litt av den på radioen, men ikke stort mer enn dette. Minner om noe synth-pop, og jeg får en a-hafølelse, men jeg tror ikke det er dem. Takk for svar melodi.mp3 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det høres veldig ut som a-has "Foot On The Mountain" Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nei, det er garantert ikke foot of the mountain Lenke til kommentar
Strand89 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet hvilken melodi dette er?Hørte litt av den på radioen, men ikke stort mer enn dette. Minner om noe synth-pop, og jeg får en a-hafølelse, men jeg tror ikke det er dem. Takk for svar melodi.mp3 Nå fikk du meg til å tenke no jævlig, men det må jo være Andreas Johnson - Glorious Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet hvilken melodi dette er?Hørte litt av den på radioen, men ikke stort mer enn dette. Minner om noe synth-pop, og jeg får en a-hafølelse, men jeg tror ikke det er dem. Takk for svar melodi.mp3 Nå fikk du meg til å tenke no jævlig, men det må jo være Andreas Johnson - Glorious SHIT, den hadde jeg f*** meg glemt Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kan denne sangen lastes ned noen plass? http://www.youtube.com/watch?v=Rt-L5dgfryk ingen?? Lenke til kommentar
Strand89 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg lurer på en metal-sang her nå. Har hørt Lamb of God spille den på to konserter nå, men finner den ikke på spotify eller youtube. Det jeg husker fra teksten er det jeg tipper er refrenget, og det går sånn: "Im the motherf...ing hypnotizer, the only one you will ever need" eller noe lignende. Utifra dette trodde jeg låten het Hypnotizer, men den fins jo ikke. Mulig det er en coverlåt. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg lurer på en metal-sang her nå. Har hørt Lamb of God spille den på to konserter nå, men finner den ikke på spotify eller youtube. Det jeg husker fra teksten er det jeg tipper er refrenget, og det går sånn: "Im the motherf...ing hypnotizer, the only one you will ever need" eller noe lignende. Utifra dette trodde jeg låten het Hypnotizer, men den fins jo ikke. Mulig det er en coverlåt. System of a Down - Hypnotize? Lenke til kommentar
Strand89 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg lurer på en metal-sang her nå. Har hørt Lamb of God spille den på to konserter nå, men finner den ikke på spotify eller youtube. Det jeg husker fra teksten er det jeg tipper er refrenget, og det går sånn: "Im the motherf...ing hypnotizer, the only one you will ever need" eller noe lignende. Utifra dette trodde jeg låten het Hypnotizer, men den fins jo ikke. Mulig det er en coverlåt. System of a Down - Hypnotize? Nei den er mye hardere metal, med growling Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg lurer på en metal-sang her nå. Har hørt Lamb of God spille den på to konserter nå, men finner den ikke på spotify eller youtube. Det jeg husker fra teksten er det jeg tipper er refrenget, og det går sånn: "Im the motherf...ing hypnotizer, the only one you will ever need" eller noe lignende. Utifra dette trodde jeg låten het Hypnotizer, men den fins jo ikke. Mulig det er en coverlåt. Tja.. Lamb of God har en låt som heter Redneck hvor teksten går slik: "This is a motherfucking invitation. The only one you could ever need." Lenke til kommentar
oollee Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Heisann.... hva heter denne rap sangen?? har prøvd google på flere forskjellige tider i sangen, har også prøvd "tap song"... LAST NED SANGEN HER! ELLER HØR DEN UTEN Å LASTE NED HER! Lenke til kommentar
Strand89 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg lurer på en metal-sang her nå. Har hørt Lamb of God spille den på to konserter nå, men finner den ikke på spotify eller youtube. Det jeg husker fra teksten er det jeg tipper er refrenget, og det går sånn: "Im the motherf...ing hypnotizer, the only one you will ever need" eller noe lignende. Utifra dette trodde jeg låten het Hypnotizer, men den fins jo ikke. Mulig det er en coverlåt. Tja.. Lamb of God har en låt som heter Redneck hvor teksten går slik: "This is a motherfucking invitation. The only one you could ever need." HAH visst faen er det invitation og ikke hypnotizer, herregud at det går an Men takk Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Noen som vet hvilken melodi dette er?Hørte litt av den på radioen, men ikke stort mer enn dette. Minner om noe synth-pop, og jeg får en a-hafølelse, men jeg tror ikke det er dem. Takk for svar melodi.mp3 Nå fikk du meg til å tenke no jævlig, men det må jo være Andreas Johnson - Glorious Er nok den, ja Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå