Kindago Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Noen som vet hva den første sangen i denne videoen heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Opp igjen med seg.... *going insane* !!!!!!! Denne ? Spotify Link Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Opp igjen med seg.... *going insane* !!!!!!! Denne ? Spotify Link ..eller kan det være denne? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei. Jeg trenger hjelp med å finne navnet på en gammel offspring-sang. Den stammer fra smash-tiden, og jeg mener å huske at det er en b-side på en singel. Den begynner med tre variasjoner av e-moll på en akkustisk gitar som blir spilt to ganger, så en ca ti sekunders periode med 3-akkords pop-aktig del med gitar og bass, før det går over i klassisk offspring-stil. Jeg husker desverre ikke noe av teksten. Morn igjen, jeg fant ikke noe svar på denne så jeg bumper den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er det ikke bare å stikke innom Youtube og sjekke etter låta der? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hva heter denne sangen, og hvilken film (om noen) er den fra? Vangelis - Conquest of Paradise Thank you! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Noen som vet hva sangen fra 1:23 heter ? O Fortuna? http://www.youtube.com/watch?v=szxZr6jPhdI Endret 16. juli 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Noen som vet hvilken låt som er brukt i denne videoen? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 O Fortuna? Japp, fra Carmina Burana av Carl Orff. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hva heter den denne sangen?høres ut som scooter men har ikke funnet den enda. eneste jeg husker er "party over there, ya ya ya" Kanskje litt sent men temmelig sikker på at det er denne: Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 æ leter etter en sang der man i refrenget synger noe som dette: "never say never no more" i tillegg til å klappe 3 ganger i takt. Er en slags countrysang tror æ... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) æ leter etter en sang der man i refrenget synger noe som dette: "never say never no more" i tillegg til å klappe 3 ganger i takt. Er en slags countrysang tror æ... Dubliners - The wild rover Er ganske sikker på at det er den du mener. edit: yootoob Endret 16. juli 2009 av raid2 Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 æ leter etter en sang der man i refrenget synger noe som dette: "never say never no more" i tillegg til å klappe 3 ganger i takt. Er en slags countrysang tror æ... Dubliners - The wild rover Er ganske sikker på at det er den du mener. edit: yootoob Thanks Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hørte den på radioen i bilen i dag, og vet at den er ganske kjent, men ringer ikke noen bjeller på navnet. Litt dyp bass, med en Joe Cocker-lignende stemme som synger ett eller annet med "...ain't never seen a girl like you before...". Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Må vel være Edwyn Collins - A Girl Like You. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Leter etter låten i starten av en av reklamene for Where the Action Is (WTAI)-festivalen i Stockholm på Spotify. ONE MORE [...] AND I'M NEVER GOING BACK TO SCHOOL eller noe. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Noen som vet hva den første sangen i reklamen av summer dance mania albumet heter? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 æ lurer på hvem som synger denne sangen:lyd.wma Er det Pink Floyd? Har en mistanke om det (virker jo som teksten er rimelig lik) men finner ingen sanger der de synger så mye (youtube), mest bare gitar/melodi. Så hadde håpet noen kunne svare meg på hva sangen heter og hvem som synger den Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) æ lurer på hvem som synger denne sangen:lyd.wma Er det Pink Floyd? Har en mistanke om det (virker jo som teksten er rimelig lik) men finner ingen sanger der de synger så mye (youtube), mest bare gitar/melodi. Så hadde håpet noen kunne svare meg på hva sangen heter og hvem som synger den Får ikke linken til å fungere Edit: Fikk det til, var feil i linken, var en skråstrek som var feil vei Riktig link er: http://www.nilsrune.no/lyd.wma Endret 17. juli 2009 av Superdan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 æ lurer på hvem som synger denne sangen:lyd.wma Er det Pink Floyd? Har en mistanke om det (virker jo som teksten er rimelig lik) men finner ingen sanger der de synger så mye (youtube), mest bare gitar/melodi. Så hadde håpet noen kunne svare meg på hva sangen heter og hvem som synger den Tror det er Pink Floyd - Comfortably Numb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå