Runningback Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) edit:dobbelpost Endret 12. juli 2009 av Borden Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva heter den sangen lit Gasolin som går noe ala slikt: Speedy speedy speedy. Noen som vet? Gasolin - Strengelegen er sangen ! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Noen som vet hvor jeg kan laste ned/ kjøpe sangen som er i slutten av Bruno filmen eller ? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Funker ikke iTunes, da? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har hatt en sang på hjernen en stund nå.. Alt jeg husker er noe aka: I miss you dun dun dun(fiolin tror jeg) I need you Det er en dame som synger. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei hei. Jeg lurer på en svensk gruppe. De driver av nå. Har en sang om en epletyv eller noe. Har gått på ztv. I videoene så går de i litt gamledags dress. Vokalisten har lyst hår og sleik med bart. Litt skåne dialekt på de. Er ikke helt sikker på hva man skal kalle sjangeren. er litt gammeldags med nyere preg. spiller på contrabass og sånt. Videon til den ene sangen er litt "catch me if you can" stil. Veit ikke om dette gav så mye mening, men nå har jeg leitet etter den i hele dag å blir gal snart. hehe Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 okok, her er en liten nøtt, å jeg lurer fælt på dette spørsmålet. i filmen "Edison" frat osv da kommer den svarte politimannen inn i en klubb for å møte polack, bakgrunnsmusikken når de er inne i den klubben, hva heter den sangen? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 okok, her er en liten nøtt, å jeg lurer fælt på dette spørsmålet.i filmen "Edison" frat osv da kommer den svarte politimannen inn i en klubb for å møte polack, bakgrunnsmusikken når de er inne i den klubben, hva heter den sangen? Link til YouTube, er ikke alle som har sett denne filmen... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har hatt en sang på hjernen en stund nå.. Alt jeg husker er noe aka: I miss you dun dun dun(fiolin tror jeg) I need you Det er en dame som synger. Denne? Lenke til kommentar
akamond Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg er på jakt etter en meget kjent sang. Trudde den het noe som Take off your shoes eller noe, men trur jeg tar feil. Den er meget kjent, og husker at mange artister har framført denne med å ta av seg skoene og kastet de til publikum. Lurer også på navnet på en party låt der de synger "So high". Denne også er meget kjent. Lenke til kommentar
CrookedJoacim Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Det er en sang jeg grubler no' skikkelig på. De viser den på TVNorge, tror jeg. Det er en reklame for Wii spill som støtter Motion plus eller noe. Det blir vist en del spill, deriblant et tennis spill. Grand Tennis eller no' sånt. Midt i reklamen dukker det opp en sang med en fengende melodi. Ingen som vet noe? Endret 13. juli 2009 av CrookedJoacim Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg er på jakt etter en meget kjent sang. Trudde den het noe som Take off your shoes eller noe, men trur jeg tar feil. Den er meget kjent, og husker at mange artister har framført denne med å ta av seg skoene og kastet de til publikum. Lurer også på navnet på en party låt der de synger "So high". Denne også er meget kjent. Paolo Nutini - New Shoes? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har hatt en sang på hjernen en stund nå.. Alt jeg husker er noe aka: I miss you dun dun dun(fiolin tror jeg) I need you Det er en dame som synger. Denne? Jeg fant den etter 3 timers intens leting var denne Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Lurer på navnet på en sang jeg hørte på Quart.. Hørte den 2-3 ganger mellom konsertene.. Det var en svensk reggae aktig rap sang, det eneste jeg husker av teksten er 'de vill göra karriär' eller noe liknende.. Noen som har peiling på hvilken det kan være ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 I filmen, etter 22 sekunder, og 1 min og 20 sekunder.Noen? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Spol frem til 01:01:27. Hva heter den sangen? Hvilken film er den fra? Det er lett å spole seg fram, så håper noen kan hjelpe meg med denne. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/513610 Endret 14. juli 2009 av Abigor Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 En har nøtt til dere! Kom gjerne med masse forslag. Det jeg veit om sangen jeg leter etter er: - den har blitt spilt på The Voice - kvinnelig artist, mest sansynlig mørk i huden - Låta inneholder fløyte eller noe lignende - Det var en strand på musikkvideoen - Sjanger er pop/hiphop Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Leter etter en sang jeg hørte på en eller annen radiokanal, hadde noe herlig gitarspill og tror sangen het "Når jeg blir stor" eller noe sånt. Lurer på hvem som syngern. edit: Det var "Yngvar Gregersen - Når jeg blir stor". Umulig å finne sangen riktignok, verken legalt eller illegalt Endret 15. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har en rockesang jeg lurer på hva heter. Den er veldig motiverende, raskt tempo, litt sånn treningssang. "The answer is YES" og "The answer is SEX" er noen av frasene. Sangen er sikkert noen år gammel kan jeg tenke meg. Er snakk om noe extacy og om jeg ikke husker feil. Noen som vet? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Sangen inneholder "While we go back to start" sies 3 ganger på rad eller noe, muligens en låt fra Minor majority, men så langt ser det dårlig ut. Noen som har peiling? Edit: Sangen ble sunget av en mann, i pop/rock sjangeren eller noe, er ikke så alt for flink til å plassere ting i sjanger. Var ganske så catchy låt, hørte den nettopp på radio norge for snaue 30min siden. Edit2: Maximillian - Back to start var det gitt. Endret 15. juli 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå