Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
En liten nøtt
;)

BUMP

Sånn gangster aktig

Som sagt tidligere så er den ganske fengende..... vil tro den er ganske kjent

Er ikke helt sikkert på hvilken type, men det er no litt rap aktig kanskje.... hip hop eller noe sånnt...... har ikke full kontroll på det;)

Kan du prøve å skrive noe fra teksten ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En liten nøtt
;)

BUMP

Sånn gangster aktig

Som sagt tidligere så er den ganske fengende..... vil tro den er ganske kjent

Er ikke helt sikkert på hvilken type, men det er no litt rap aktig kanskje.... hip hop eller noe sånnt...... har ikke full kontroll på det;)

Kan du prøve å skrive noe fra teksten ?

Vi kan ingenting.. vi husker liksom bare den kule medlodien!

Jeg husker bare litt hvordan videon var, og der var det 3 ungdommer som hadde klovne ansikter og løpte rundt og laget bråk ( litt sånn parkour aktig ). helt på slutten blir de tatt av politiet.

husker sangen var vceldig populær for noen år siden.

Lenke til kommentar
Hva heter denne sangen?

I musikkvideon er det 3 gutter som har klovne sminke på seg og løper rundt om kring.

vanskelig å forklare. musikken er veldig fengende.

Hvilken type musikk?

The Chemical Brothers- Galvanize kanskje? :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg så her om dagen en reklame for mange forskjellige tv-serier. Jeg tror det var på TVNorge, i og med at TV3 & Viasat sender Lisa Mitchell-sangen :hmm: Vet egentlig ikke så mye mer, men tror det var en ganske rolig sang, en mannsstemme og i refrenget sang de "Tell me now" eller noe lignende. Får vel bare glo på TvNorge 24/7 så kommer det kanskje, men fant ingenting på Google, eller på tvnorge sin hjemmeside :hrm: One sad dwarf here :!:

Endret av dvergete
Lenke til kommentar

Lasta ned en del dialated peoples, og en sang het "dialated pupils"

Her feater de Eminem, og jeg skulle gjerne hørt hele sangen, da den jeg har stopper midt i tracken.

Eminem sin del er den 3, det er en slags "freestyle" sang. Eminem sin del starter med et skifte i melodien, og han sier "Weed Lancer"..

anyone som kan hinte med i retningen av en fullstending versjon?

Lenke til kommentar

Sang i en reklame Viasat 4 kjørte i bakgrunnen med masse filmklipp for høstens filmer. Tror det var i 2007 eller deromkring.

Noe av teksten var "I was meant to give you more than I do now, I was meant to show you..". Også var refrenget ganske "elektronisk"

Lenke til kommentar
Hva heter denne sangen?

I musikkvideon er det 3 gutter som har klovne sminke på seg og løper rundt om kring.

vanskelig å forklare. musikken er veldig fengende.

Hvilken type musikk?

The Chemical Brothers- Galvanize kanskje? :ph34r:

Det var den ja! TUSEN TAKK!!! :D:D: :D: :D: : D::D:D:D:D::D: :D::D:D:D

Lenke til kommentar

Noen som kjenner til låta i Miami Ink-reklamen som går på Viasat4 pr. dags dato?

Låta er et gitarriff, litt Jimi Hendrix over det hele egentlig. Selve reklamen er den hvor det vises et klipp av Yoshi (eller hva han nå heter), som sitter på huk utafor butikken.

Håper noen skjønner hva jeg snakker om. :p

Lenke til kommentar
Trenger hjelp her nå.. Reklame på enten viasat4 eller tv3. reklamen er for flere serier tror jeg det var. er ivertfall NCIS med i bildet. Er en dame som synger og er litt fart på sangen. er noe sånt som "la la la lala la lalala" og tror hun også synger "gimme gimme".. fått den SKIKKELIG på hjernen og finner ikke LIT ut av hva den heter..

opp med seg !!! begynner å bli plagsomt dette her.. har den fullstendig på hjernen :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg prøver å finne en sang som jeg hørte da jeg var mindre. Den begynner med at du hører bjeller fra en slede før det brått kommer et øksehugg, som den gang, og sikkert nå også, skremte vettet av meg! Noen som har en idé? Lurer på om det kan være Camel, men fant den ikke igjen nå jeg hørte gjennom på spotify =/

Er det ingen som har noen idé om hvilken sang det kan være?

Lenke til kommentar
Trenger hjelp her nå.. Reklame på enten viasat4 eller tv3. reklamen er for flere serier tror jeg det var. er ivertfall NCIS med i bildet. Er en dame som synger og er litt fart på sangen. er noe sånt som "la la la lala la lalala" og tror hun også synger "gimme gimme".. fått den SKIKKELIG på hjernen og finner ikke LIT ut av hva den heter..

opp med seg !!! begynner å bli plagsomt dette her.. har den fullstendig på hjernen :ohmy:

du mener? Har ikke sett reklamen selv, så jeg gjetter utelukkende fra hva stikkordene du la ved. :p

Eller kanskje

? Endret av cuadRo
Lenke til kommentar
Noen som kjenner til låta i Miami Ink-reklamen som går på Viasat4 pr. dags dato?

Låta er et gitarriff, litt Jimi Hendrix over det hele egentlig. Selve reklamen er den hvor det vises et klipp av Yoshi (eller hva han nå heter), som sitter på huk utafor butikken.

Håper noen skjønner hva jeg snakker om. :p

denne?

Lenke til kommentar

Darn, denne kan bli vanskeleg.

Den har ein veldig karakteristisk synthgreie som intro, og heile sangen har eit pop/alternativ-preg over seg. Eg trudde først det var anten Radiohead, R.E.M. eller Pearl Jam som hadde sangen, men finn den ikkje. Ser forsatt for meg at det er Pearl Jam som er artisten, men finn ikkje låta i repertoaret deira.

Endret av huf
Lenke til kommentar

du mener? Har ikke sett reklamen selv, så jeg gjetter utelukkende fra hva stikkordene du la ved. :p

Eller kanskje

?

nei er ikke noen av de to. tror hun synger "gimme what you need need what you need"

er ikke sikker på om det er riktig men tror det ivertfall..

Endret av pletten2k8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...