pletten2k8 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Trenger hjelp her nå.. Reklame på enten viasat4 eller tv3. reklamen er for flere serier tror jeg det var. er ivertfall NCIS med i bildet. Er en dame som synger og er litt fart på sangen. er noe sånt som "la la la lala la lalala" og tror hun også synger "gimme gimme".. fått den SKIKKELIG på hjernen og finner ikke LIT ut av hva den heter.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 En liten nøtt Tipper den heter "Make my day". Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 No blir eg snart GALEN her... Det var noke musikk dei brukte på viasat 4 for 1-2år sida, på ei reklame for miami vice (nei, IKKJE "somebody's watching me" eller "accepted in the 80's) . reklama var berre ein bil som kjørte, og en close-up av hjulet... eg MÅ finne ut kvaslags musikk det var! den gjekk IGÅR (8.juli) på Radio norge i halv fem-fem tida... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 En liten nøtt Har prøvd Track ID, Shazam, Google, men fant desverre ingen treff. PM meg om noen av dere finner ut av sangen. Lenke til kommentar
Proxant Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen som vet hvem sang detter er: http://vimeo.com/4046082 PK (kjøreren) sa det var Mos Def med Chillin.. Men er ingen som heter det.. Lenke til kommentar
Proxant Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen som vet hvem sang detter er: http://vimeo.com/4046082 PK (kjøreren) sa det var Mos Def med Chillin.. Men er ingen som heter det.. Fant den! Wale - Chillin Lenke til kommentar
karlmt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som vet hva denne klassikeren brukt som musikk i denne videoen heter for noe? Fra ca. 45 sekunder i videoen er det noe klassiske "riffet".... Noen som vet? Tror tv2 har brukt denne i forbindelse med noe fotballsendinger.. men er ikke sikker Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Noen som vet hva denne klassikeren brukt som musikk i denne videoen heter for noe? Fra ca. 45 sekunder i videoen er det noe klassiske "riffet".... Noen som vet? Tror tv2 har brukt denne i forbindelse med noe fotballsendinger.. men er ikke sikker +1 for denne. Har i lang tid lurt på hva det stykket der/sangen der heter. PS: Enga i mitt hjerte for alltdd.. To ord...Døds-Bra! Det er de to øverste kommentarene på videoen forresten. Et ganske klart bevis på at Vålerenga fans er tomme i skallen Endret 9. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er en norsk sang som spilles ofte nå "verden farer forbi" e.l. - noen som kjenner igjen den? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) @Ajaco og Co: Clint Mansell - Requiem For A Tower Endret 9. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Fant den stygge sangen jeg leita etter Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er en norsk sang som spilles ofte nå "verden farer forbi" e.l. - noen som kjenner igjen den? jaa9 & onkel p- glir forbi? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Lurer på en sang av Metallica, så musikkvideoen på MTV men fikk ikke med meg sang navnet, de spiller midt ute i en ørken. er noen militær folk der som stopper en bil med en kvinne i. Lenke til kommentar
Proxant Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Prøver igjen! Det er den sangen som blir brukt i Cold Case reklamen på Tv Norge.. Litt av teksten: when all your dreams seems to crumble..... Søkt på det men finner ingen ting. Hørte at den het: Give me some room med Lead Sky. Men finner ikke den noe sted. Noen som kanskje vet det? Hei!Musikken som er brukt på Coldcase-promo er sånn TV-musikk som ikke blir solgt på plate, bare til bruk for TV-stasjoner, dessverre. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Lurer på en sang av Metallica, så musikkvideoen på MTV men fikk ikke med meg sang navnet, de spiller midt ute i en ørken. er noen militær folk der som stopper en bil med en kvinne i. the day that never comes Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Lurer på en sang av Metallica, så musikkvideoen på MTV men fikk ikke med meg sang navnet, de spiller midt ute i en ørken. er noen militær folk der som stopper en bil med en kvinne i. the day that never comes Takk for raskt svar Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hva heter denne sangen? I musikkvideon er det 3 gutter som har klovne sminke på seg og løper rundt om kring. vanskelig å forklare. musikken er veldig fengende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hva heter denne sangen? I musikkvideon er det 3 gutter som har klovne sminke på seg og løper rundt om kring. vanskelig å forklare. musikken er veldig fengende. Hvilken type musikk? Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hva heter denne sangen? I musikkvideon er det 3 gutter som har klovne sminke på seg og løper rundt om kring. vanskelig å forklare. musikken er veldig fengende. Hvilken type musikk? Sånn gangster aktig Som sagt tidligere så er den ganske fengende..... vil tro den er ganske kjent Er ikke helt sikkert på hvilken type, men det er no litt rap aktig kanskje.... hip hop eller noe sånnt...... har ikke full kontroll på det;) Endret 9. juli 2009 av yngvenot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå