Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sang som jeg regner med er gangke ny, hørte for 1 måned siden.

RnB-aktig, dame som synger, eneste jeg husker er deler av refrenget:

"He beolngs to me,

I belong to him,

miss/love him so much,

noe med easy to see eller noe"

Kan hende hun synger You i stedet for He/Him

Noen som vet?

Taylor Swift - You Belong To Me?

Jessica Simpson - I Belong To Me?

Lenke til kommentar

"He beolngs to me,

I belong to him,

miss/love him so much,

Noen som vet?

Niks og niks :p

Tror kanskje det er ei mørkhuda dame som synger.

Er mer catchy enn de sangene, mer pop-aktig.

Lenke til kommentar

hørte på en spille gitar her om dagen, så spilte han en veldig fengende låt, men litt usikker på om han har skrevet den selv eller om det er en "ekte" låt. refrenget låter noe som det her:

cause you answer my answers with questions // cause you question my answers with questions.

noe i den duren, kjent for noen?

Lenke til kommentar
Det var en reklame som gikk før, som handlet om hvor mange gode opplevelser man har igjen.

"Hvis du fyller 30 år i morgen ..."

I bakgrunnen gikk det en sang, hvor de sang Thousand different versions of your soul osv...

Tror den heter Awakening, er isåfall av Benea Reach;)

Hørte en sang for ei uke siden som jeg lurer på.

Vil kalle det en RnB/rap sang, den inneholder starten av Dragostea Din Tei der de synger

"Ma-ia-hii, Ma-ia-huu, Ma-ia-hoo, Ma-ia-ha ha" (bare at det er på engelsk), og deretter roper en fyr "Wooooooh".

Den går så over i en saktere beat, og deretter synger/rap'er ei dame og en fyr.

Mener også å huske at de synger til melodien i refrenget til Dragostea Din Tei, bare en annen tekst på engelsk.

Anybody?

The Set Up av Obie Trice?

Lenke til kommentar
Hei folkens!

Jeg leiter etter en trance/dance/techno/hardstyle sang, som jeg bare fikk hørt litt av, men den var fengende og jeg likte den.

Den gikk ganske fort, var ei dame som sang, virket litt sånn hoppende/hakkende synging på refrenget, som jeg ikke fikk med meg. Hørtes muuuligens ut som noe, I know I know, eller I think I think, dette ble sagt mange ganger å raskt! tongue.gif

Ord og setninger fra sangen ganske langt uti den jeg hørte er: the way to your heart, the way to your soul eller noe sånt.. også noe med lie, også that its right to do.

Har googla og googla men greier ikke å finne noe, noen som kan hjelpe??

Høres ut, og jeg trodde det var noe med Franky B, men jeg fant ikke noe på det. Ingen som kan ha noen anelse om hvilken sang jeg leiter etter? Det er ganske langt ute i sangen de sier "the way to your heart, the way to your soul"..

er hvertfall rask sang, og refrenget er sånn hoppende som sagt, de synger en setning hele tida der men den får jeg ikke med meg :/

noen som veit??

BUUUUUUUUUUUUUMP! :p

Lenke til kommentar
Det var en reklame som gikk før, som handlet om hvor mange gode opplevelser man har igjen.

"Hvis du fyller 30 år i morgen ..."

I bakgrunnen gikk det en sang, hvor de sang Thousand different versions of your soul osv...

The Shins - Sleeping Lessons :)

And glow, glow

Melt and flow

Eviscerate your fragile frame

And spill it out in the ragged floor

A thousand different versions of yourself

Fantastisk fin sang^^,

Lenke til kommentar
Hei folkens!

Jeg leiter etter en trance/dance/techno/hardstyle sang, som jeg bare fikk hørt litt av, men den var fengende og jeg likte den.

Den gikk ganske fort, var ei dame som sang, virket litt sånn hoppende/hakkende synging på refrenget, som jeg ikke fikk med meg. Hørtes muuuligens ut som noe, I know I know, eller I think I think, dette ble sagt mange ganger å raskt! tongue.gif

Ord og setninger fra sangen ganske langt uti den jeg hørte er: the way to your heart, the way to your soul eller noe sånt.. også noe med lie, også that its right to do.

Høres ut, og jeg trodde det var noe med Franky B, men jeg fant ikke noe på det. Ingen som kan ha noen anelse om hvilken sang jeg leiter etter? Det er ganske langt ute i sangen de sier "the way to your heart, the way to your soul"..

er hvertfall rask sang, og refrenget er sånn hoppende som sagt, de synger en setning hele tida der men den får jeg ikke med meg :/

noen som veit??

Denne? :p

Lenke til kommentar
Hei folkens!

noen som veit??

Denne? :p

Nei, var nok ikke den nei :p

Lenke til kommentar
Hørte en sang for ei uke siden som jeg lurer på.

Vil kalle det en RnB/rap sang, den inneholder starten av Dragostea Din Tei der de synger

"Ma-ia-hii, Ma-ia-huu, Ma-ia-hoo, Ma-ia-ha ha" (bare at det er på engelsk), og deretter roper en fyr "Wooooooh".

Den går så over i en saktere beat, og deretter synger/rap'er ei dame og en fyr.

Mener også å huske at de synger til melodien i refrenget til Dragostea Din Tei, bare en annen tekst på engelsk.

Anybody?

The Set Up av Obie Trice?

Nei, var Live Your Life med T.I.

"He beolngs to me,

I belong to him,

miss/love him so much,

Noen som vet?

Niks og niks :p

Tror kanskje det er ei mørkhuda dame som synger.

Er mer catchy enn de sangene, mer pop-aktig.

Bumper denne

Lenke til kommentar

Leter etter en sang som gikk på radio igår.

En mannlig rapper som synger noe "we are LA KM (?)" en eller annen forkortelse.

I sangen er det også en kvinnelig vokal som synger noe "who/root(?) let me go on".

Tips?

Lenke til kommentar
hørte på en spille gitar her om dagen, så spilte han en veldig fengende låt, men litt usikker på om han har skrevet den selv eller om det er en "ekte" låt. refrenget låter noe som det her:

cause you answer my answers with questions // cause you question my answers with questions.

noe i den duren, kjent for noen?

veldig også,

Manfred Mann's Earth Band - "Questions"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...