Ivittie Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lurer svært på hva denne sangen i begynnelsen heter: http://www.youtube.com/watch?v=XIx4pbOfOFg Takker for svar! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 jeg hørte en sang på en af1 episode den var på "klubben". den var noe sånn her (tror det var soulja boy kansje) bee a like a soulja, yeah , bee yah like a soulja (mann sier: YOU KNOW) dama: that is how we reveeeeeeeeeeeeeeeenge Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tar en råsjangs og sier Earth Song. That's it! Takker så meget Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hørte en sang for ei uke siden som jeg lurer på. Vil kalle det en RnB/rap sang, den inneholder starten av Dragostea Din Tei der de synger "Ma-ia-hii, Ma-ia-huu, Ma-ia-hoo, Ma-ia-ha ha" (bare at det er på engelsk), og deretter roper en fyr "Wooooooh". Den går så over i en saktere beat, og deretter synger/rap'er ei dame og en fyr. Mener også å huske at de synger til melodien i refrenget til Dragostea Din Tei, bare en annen tekst på engelsk. Anybody? Endret 3. juli 2009 av Nesset Lenke til kommentar
Pizzaboi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hørte en sang for ei uke siden som jeg lurer på. Vil kalle det en RnB/rap sang, den inneholder starten av Dragostea Din Tei der de synger "Ma-ia-hii, Ma-ia-huu, Ma-ia-hoo, Ma-ia-ha ha" (bare at det er på engelsk), og deretter roper en fyr "Wooooooh". Den går så over i en saktere beat, og deretter synger/rap'er ei dame og en fyr. Mener også å huske at de synger til melodien i refrenget til Dragostea Din Tei, bare en annen tekst på engelsk. Anybody? Det er T.I. feat. Rihanna - Live Your Life Noen som vet hvilken sang er? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 En sang som spilles på radioen, men som de aldri sier navnet på: Det høres ut som noe Kaizers Orchestra kunne ha laget, bare at det er mer catchy og raskt. (Eller kanskje det er Kaizers?) Det eneste jeg husker er "En del av prosessen," etterfulgt av noe artig gitarspill. Anyone? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kaizers Orchestra - Delikatessen Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Nå var jeg sikker på at det skulle være riktig sang, men det var det faktisk ikke. Den er mer layed-back, og gitarspillet er veldig tydelig. Takk for forslaget! Edit: Nå fanget jeg den jævlen. Det var Kaizers med Prosessen. Endret 3. juli 2009 av Anathema Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 vet noen hva den første sangen the crookers spilte på hove heter? Lenke til kommentar
input Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hmm... Hørte en sang forleden, men fikk ikke med meg hva den hette.. Starten var litt rolig, og plutselig så ble det hardcore eller hva jeg skal kalle det. Den er innen sjangeren rock, og passer veldig godt til "gun scenes" i slow motion. Håper noen vet hva jeg snakker om. >< Når jeg tenker på sangen, så ser jeg for meg en bil, med en fyr inni, som kjører fremover, med en/to uzi(er). Han skyter med de, og krysser hendene. Alt i slow motion. Denne blir ikke særlig lett uten mer hint og tips, du. Kanskje All That Remains - Regret Not? Det er det som er problemet, jeg kommer ikke på noe mer som kan hjelpe på... Var nok ikke den heller. :/ Kan det være Green Day - 21 Guns ? Ikke den heller. :7 Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Lurer svært på hva denne sangen i begynnelsen heter: http://www.youtube.com/watch?v=XIx4pbOfOFg Takker for svar! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hay! Leiter en skikkelig teit remix av , gikk på NRK mPETRE hele tia en gang i 2005 eller 2006, mener jeg å huske. Den er skikkelig cheezy, men den typiske nasale damevokalen som synger "you're driving me crazy" og masing om "hands up in the air", og selvfølgelig en teit mannevokal som halvrapper om party og sånn. Med all denne infoen skulle jeg tro at jeg hadde funnet den for lengst, men jeg klarer bare ikke å finne den. Håper noen andre er mer kompetent enn meg Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 hva heter sangen på 14:22 på denne episoden av AF1? http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/442419 den er no sånn, this is how we revenge this is how we revenge, you now im gonna get you. a bee you lika soulja, bee you like fraider (osv) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hvem er dette? (beklager om det ikke passer inn her) Endret 3. juli 2009 av Bushmills Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hørte en sang som het "yeah yeah" av de to DJene i Bodyrox og likte godt hoved-"melodien de har gjennom låten. Men syntest jeg hadde hørt den før en gang. Noen som var om noen sanger som låter litt likt som denne sangen? Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Leter etter norsk rap sang, handler om 2 stk som drikker øl. Husker 1 linje fra sangen: 4-5-6 apollo på gli....7-8-9 apollo rider igjen.. Noe sånt, noen tips? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Leter etter norsk rap sang, handler om 2 stk som drikker øl. Husker 1 linje fra sangen: 4-5-6 apollo på gli....7-8-9 apollo rider igjen.. Noe sånt, noen tips? Tror den heter Apollo - Ringnes Herre Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det gjør den, takk. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den eller? Viser seg vansklig Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) quote fra en kommentar på youtube da jeg sjekka sangen..: synth line reminds me of wiley - wearing my rolex Kan det være den? Endret 4. juli 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hørte en sang for ei uke siden som jeg lurer på. Vil kalle det en RnB/rap sang, den inneholder starten av Dragostea Din Tei der de synger "Ma-ia-hii, Ma-ia-huu, Ma-ia-hoo, Ma-ia-ha ha" (bare at det er på engelsk), og deretter roper en fyr "Wooooooh". Den går så over i en saktere beat, og deretter synger/rap'er ei dame og en fyr. Mener også å huske at de synger til melodien i refrenget til Dragostea Din Tei, bare en annen tekst på engelsk. Anybody? Det er T.I. feat. Rihanna - Live Your Life Noen som vet hvilken sang er? Takker så mye, var den ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå