Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å få hjelp til en sang her? Den begynner (mener jeg) slik: "Your life, your life, your life, your life is ****" Petrified er også gjentatt en del ganger.

Har søkt på lyrikkene via Google, men får fortsatt ikke opp noe. :(

Lenke til kommentar

Noen som vet hva denne sangen heter? Har bare litt av sangen.. Den går sånn: ´ cause we become empty handing ´´ og ´´ but we can walk this mile

Dette er da en del av refrenget... Sangen går også en del på radio for tiden :)

Takk for hjelpen :)

Endret av Kristoffer Torp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Er det mulig å få hjelp til en sang her? Den begynner (mener jeg) slik: "Your life, your life, your life, your life is ****" Petrified er også gjentatt en del ganger.

Har søkt på lyrikkene via Google, men får fortsatt ikke opp noe. :(

Sjanger ?

Rock ?

Metal ?

Rap ?

Lenke til kommentar
Hmm... Hørte en sang forleden, men fikk ikke med meg hva den hette..

Starten var litt rolig, og plutselig så ble det hardcore eller hva jeg skal kalle det.

Den er innen sjangeren rock, og passer veldig godt til "gun scenes" i slow motion.

Håper noen vet hva jeg snakker om. ><

Når jeg tenker på sangen, så ser jeg for meg en bil, med en fyr inni, som kjører fremover, med en/to uzi(er). Han skyter med de, og krysser hendene. Alt i slow motion.

Hvis du tenker på noe som i Matrix så kan det være Rage Against The Machine - Wake Up?

Var nok ikke den, nei. :/

Lenke til kommentar

Starten var litt rolig, og plutselig så ble det hardcore eller hva jeg skal kalle det.

Den er innen sjangeren rock, og passer veldig godt til "gun scenes" i slow motion.

Når jeg tenker på sangen, så ser jeg for meg en bil, med en fyr inni, som kjører fremover, med en/to uzi(er). Han skyter med de, og krysser hendene. Alt i slow motion.

Denne blir ikke særlig lett uten mer hint og tips, du. Kanskje All That Remains - Regret Not?

Lenke til kommentar

Heisann, jeg er nødt til å be om hjelp her. Er en sang som ofte ble spillt på NRK Mp3 eller P3 på treningsstudioet tidligere i år, og som jeg var sikker på var beyonce. Etter å ha søkt i spillelister og hørt gjennom alle sangene hennes på spotify har jeg ennå ikke klart å finne den, og antagelig er det ikke Beyonce. Hva mer kan jeg si... den var up-beat og catchy, men teksten var vanskelig å få med seg... tror dette er en tough nut, men for å oppsummere

- høres ut som beyonce

- up beat, catchy

- ble spillt mye på radio tidligere i år

ps. er ikke rihanna

Endret av londo_mollari
Lenke til kommentar

Denne blir ikke særlig lett uten mer hint og tips, du. Kanskje All That Remains - Regret Not?

Det er det som er problemet, jeg kommer ikke på noe mer som kan hjelpe på...

Var nok ikke den heller. :/

Lenke til kommentar

Det er det som er problemet, jeg kommer ikke på noe mer som kan hjelpe på...

Var nok ikke den heller. :/

Kan det være Green Day - 21 Guns ?

Lenke til kommentar

Leter etter en eller annen Michael Jackson sang som ble spilt en eller annen plass for noen dager siden... det er en dramatisk sang hvor han synger med en sterk stemme.

Husker ikke noe av teksten.

Det verken Thriller, Billy Jean, We Are The World, eller Bad.

Note: nei, jeg er ikke en av dem som er blitt hysteriske etter hans død... :wallbash:

Lenke til kommentar
Leter etter en eller annen Michael Jackson sang som ble spilt en eller annen plass for noen dager siden... det er en dramatisk sang hvor han synger med en sterk stemme.

Husker ikke noe av teksten.

Det verken Thriller, Billy Jean, We Are The World, eller Bad.

Note: nei, jeg er ikke en av dem som er blitt hysteriske etter hans død... :wallbash:

Tar en råsjangs og sier Earth Song.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...