Skogli Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen som vet hva sangen heter med denne setningen i seg? "I dont even have my own car" den setningen kommer flere ganger i løpet av sangen ! takk for svar The Actor - Artist Michael learns to rock Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=lCpK2XnIaeI Hvilken sang(er)? EDIT: Var visst NIN - The Day The World Went Away MEN, noen som vet hvor remixen finnes? eller blir jeg nødt til å lage av yt video selv? Endret 23. juni 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Se filmen hos Youtube hva heter sangen på 8:40 det er en annen versjon å den heter all purpose enemies. men hva heter denne? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 hei. hørte en sang i helga som var som jeg ikke har hørt før. det var en remix av Jason Mraz - I'm Yours. den startet akkuratt samme som I'm Yours men etter introen ble det en svenske som startet å synge. Har googlet å søkt på youtube men har ikke funnet den enda. noen som vet hvilken sang jeg snakker om? Den lurer jeg også på Si ifra om du finner det ut! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sangen i denne videoen er ganske kjent innbiller jeg meg, men jeg har totalt jernteppe og har hatt det et par dager.Hjelp meg, forum! cygnus x - orange theme remixen tror jeg du klarer selv å finne. Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er en sang jeg har hørt en del ganger. Er vel relativt ny (2 år-ish gammel, kanskje? Ikke det at jeg kan si det sikkert). Refrenget er veldig simpelt, og består bare at de synger: "du du du-du du xx". Har prøvd å forklare det til mange av vennene mine uten resultater. Kanskje ikke så rart. Men håper noen av dere kan hjelpe Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det er en norsk rap sang som går noe som "alle har jobb, har unger" eller noe, går ofte på radioen. Noen som veit hva den heter? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sangen i denne videoen er ganske kjent innbiller jeg meg, men jeg har totalt jernteppe og har hatt det et par dager.Hjelp meg, forum! cygnus x - orange theme remixen tror jeg du klarer selv å finne. DJ Tiesto-Clockwork Orange er remixen i videoen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 That's the one. Satt og irriterte meg grundig over at jeg ikke kom på det. Takk Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er en sang jeg har hørt en del ganger. Er vel relativt ny (2 år-ish gammel, kanskje? Ikke det at jeg kan si det sikkert). Refrenget er veldig simpelt, og består bare at de synger: "du du du-du du xx". Har prøvd å forklare det til mange av vennene mine uten resultater. Kanskje ikke så rart. Men håper noen av dere kan hjelpe Kan det være Sebastien Tellier - Divine? Frankrikes ESC-bidrag fra 2008. Lenke til kommentar
Kindago Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Fant. Endret 24. juni 2009 av Kindago Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er en sang jeg har hørt en del ganger. Er vel relativt ny (2 år-ish gammel, kanskje? Ikke det at jeg kan si det sikkert). Refrenget er veldig simpelt, og består bare at de synger: "du du du-du du xx". Har prøvd å forklare det til mange av vennene mine uten resultater. Kanskje ikke så rart. Men håper noen av dere kan hjelpe Barcode brothers - dooh dooh? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Takk for svar, men er dessvere ingen av disse. Når jeg ikke husker noe annet fra sangen enn akkurat dette, så blir det vanskelig å si hvilken sjanger den tilhører. hmm. Litt sånn pop rock, alternativ-ish, tenker jeg. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det er en norsk rap sang som går noe som "alle har jobb, har unger" eller noe, går ofte på radioen. Noen som veit hva den heter? A lista - nummer 1: http://nrkp3.no/spillelister/ Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Er en sang jeg har hørt en del ganger. Er vel relativt ny (2 år-ish gammel, kanskje? Ikke det at jeg kan si det sikkert). Refrenget er veldig simpelt, og består bare at de synger: "du du du-du du xx". Har prøvd å forklare det til mange av vennene mine uten resultater. Kanskje ikke så rart. Men håper noen av dere kan hjelpe Feeder - Just A Day? Sangen er noe eldre, though - så kunne hjulpet med mer info Edit: Never mind, leste innlegget ditt bedre nå, og sangen min stemmer overhodet ikke overens med hva du søker etter. Endret 25. juni 2009 av cuadRo Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 har hørt en sang på flere utesteder, ett eller anna med HOOOOOLD ON! eller Sheeeeeila, noen som kan finne den for meg? lett over alt:( Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Noen som hvet hvilken sang som spilles i Peugeot-reklamen som går nå, den "Inspirert av ...". Høres ut som det blir sagt 'citron' elelr noe lignende. Temper trap - Sweet disposition? Det går en reklame på TV3 hvor de viser fram mange av programmene sine. Sangen går et eller annet slik "baba barararara, baba barararara"osv Noen som vet hva den heter? EDIT: fant den Lisa Mitchell - Neopolitan Dreams. Hvis noen andre lurer Endret 25. juni 2009 av paa99 Lenke til kommentar
Marius1k Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Lurer på hva en sang som ofte går på p4 heter. Den ble spilt rundt 12-13 tiden i dag tror jeg. Ganske glad sang der en gutt (tror jeg synger) og det jeg husker fra den er at det går noe sånn: nane nane nane nane na. Edit: fant den Eric Hutchinson - Rock & Roll. bra sang Endret 25. juni 2009 av Marius1k Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Noen som vet hva sangen som begynner på 17:15 i denne videoen heter? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 U2 - New Year's Day. Den låta finnes i så mange remixer at det er vanskelig å si hvem som er bak denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå