Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Snoop Doggy Dogg? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg lurer på artist og navn på en sang som var på en dance-samling, fra ca. sommeren/høsten 1996. Samlingen var på flere cd'er (tror jeg) og het noe som "Pizza-hits" eller noe slikt. Der var det en teit sang som ble sunget med en litt barnslig stemme og teksten var nogenlunde slik: "I wanna be your honolulu baybe". Mer husker jeg ikke, men akkurat den setningen gikk igjen ganske ofte. Sikkert en del av refrenget. Kan noen hjelpe meg? Kabuki - Coconut Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan noen hjelpe meg? Hvilken sang spilles i tele2 reklamen? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg lurer på hvilken artist som synger denne sangen..Går noe sånn som dette Heey heey heey heey ..... Smoke Weed everyday.. tror det er en rappesang.. 50 Cent? Noen som kan hjelpe? Dr. Dre - The next episode (feat Snoop Dogg and Nate Do.mp3 Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan noen hjelpe meg?Hvilken sang spilles i tele2 reklamen? Er ikke det "Scissor Sisters - Laura"? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan noen hjelpe meg?Hvilken sang spilles i tele2 reklamen? Hvis det er med "Bill", så er det Survivor - Eye Of The Tiger Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan noen hjelpe meg?Hvilken sang spilles i tele2 reklamen? Hvis det er med "Bill", så er det Survivor - Eye Of The Tiger Tusen takk Lenke til kommentar
tiss Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 har dere sett fragmovien XeqtR - I DONT PLAY?? der er det en dødskul sang sunge av ei jente jeg lurer på hvilket band det er og hva sangen heter?? noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tror det var Ashlee Simpson - La La eller noe sånt. Lenke til kommentar
tiss Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tror det var Ashlee Simpson - La La eller noe sånt. det var de nok ikke, har funne det ut nå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tror det var Ashlee Simpson - La La eller noe sånt. det var de nok ikke, har funne det ut nå Post gjerne svaret, slik at andre som gjerne lurer på det samme slipper å sende PM. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dette husker jeg fra sangen: "jesus I don't wanna die alone" Er ganske rolig sang, vet cash har covret den. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dette husker jeg fra sangen: "jesus I don't wanna die alone" Er ganske rolig sang, vet cash har covret den. noen som kan hjelpe? Johnny Cash - Spiritual Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Takk. vet du hvem som har originalen? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Leter etter en musikkvideo, tror den tilhører Oasis. Husker at det var flere samuraier/ninjaer som løp rundt i en liten landsby. Godt mulig det var en av dem som kjempet seg vei gjennom en etter en. En forholdsvis ny video (3-4 år), iallefall så vidt jeg vet. Er mulig at det ikke er Oasis sin video, men om det er dem vil jeg tro sangen er fra Heathen chemistry albumet. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Takk. vet du hvem som har originalen? Så vidt jeg vet har vel ikke Johnny Cash noen gang spilt så mange coverlåter. Tør gjette han selv har originalen Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Takk. vet du hvem som har originalen? Så vidt jeg vet har vel ikke Johnny Cash noen gang spilt så mange coverlåter. Tør gjette han selv har originalen Joda cahs har faktisk en god del coverlåter... Jeg har den på en brent cd, er 90% sikker p å det er originalen Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Noen som har sett den nye hitman blood money traileren? Lurer på hvilken sang de har brukt http://www.eidosinteractive.com/gss/legacy...an_bm/main.html Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Lurer litt på en sang jeg hørte på radio i natt. Hørte den på Nrj. Det er en veldig "mixet" sang, med en jente, (eller gutt med smurfestemme, husker ikke helt) som synger. Det er ganske raske rytmer i sangen, samt en ganske fengende melodi på refrenget. Denne melodien høres ut som den spilles av en synth, og den går relativt raskt den og. Fikk med meg litt tekst også, dette er fra refrenget, tror jeg: "Give me just a minute and I be allright, give me just a minute and I be okey." Om noen kunne hjelpe, ville det vært kjemefint. edit: Lurer også på hva den reagge-sangen på San andreas heter, den som går sånn: "gonna send it to outer space, to find another race". Sangen spilles på k jah. Endret 15. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå