Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på artist og navn på en sang som var på en dance-samling, fra ca. sommeren/høsten 1996. Samlingen var på flere cd'er (tror jeg) og het noe som "Pizza-hits" eller noe slikt. Der var det en teit sang som ble sunget med en litt barnslig stemme og teksten var nogenlunde slik: "I wanna be your honolulu baybe". Mer husker jeg ikke, men akkurat den setningen gikk igjen ganske ofte. Sikkert en del av refrenget.

 

Kan noen hjelpe meg?

Kabuki - Coconut

Lenke til kommentar

Leter etter en musikkvideo, tror den tilhører Oasis. Husker at det var flere samuraier/ninjaer som løp rundt i en liten landsby. Godt mulig det var en av dem som kjempet seg vei gjennom en etter en. En forholdsvis ny video (3-4 år), iallefall så vidt jeg vet.

 

Er mulig at det ikke er Oasis sin video, men om det er dem vil jeg tro sangen er fra Heathen chemistry albumet.

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Lurer litt på en sang jeg hørte på radio i natt. Hørte den på Nrj. Det er en veldig "mixet" sang, med en jente, (eller gutt med smurfestemme, husker ikke helt) som synger. Det er ganske raske rytmer i sangen, samt en ganske fengende melodi på refrenget. Denne melodien høres ut som den spilles av en synth, og den går relativt raskt den og.

 

Fikk med meg litt tekst også, dette er fra refrenget, tror jeg: "Give me just a minute and I be allright, give me just a minute and I be okey."

 

Om noen kunne hjelpe, ville det vært kjemefint.

 

 

 

edit: Lurer også på hva den reagge-sangen på San andreas heter, den som går sånn: "gonna send it to outer space, to find another race". Sangen spilles på k jah.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...