flogieboogie Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Leter etter en låt hørt på fest, sjanger house, navn mener jeg å huske var "honey" av noe a lá "dj sam" eller noe i den duren. Albumet var gult med skrift og diverse og det stod også 2009 utenpå. Noen som har peil. på hvilken sang jeg mener? Klarer ikke å finne den Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sjansene er lite for at folk vil huske dette, men tar en sjanse. Forleden tenkte jeg på vår gode BM symbol Kenneth Andersen og kom til å huske at for mange år siden gikk det noen videoklipp av en liknende figur, den var gul og grønn tror jeg, og satt i et kontor og svarte på telefoner. Tror det kom ut kun to klipp med denne figuren. Er mange år siden, men noen som husker det? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Myst, snakker du om denne?: http://www.youtube.com/watch?v=Kv6Ewqx3PMs Endret 18. juni 2009 av Heffer Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 hva heter sangen som spilles på klem fm akkurat nå !?!? EDIT: Da var sangen ferdig Refrenget gikk noe som dette : and iiIIIIii0i'm burning out again, iiiiIIIii rise above a shade, iIIiiiiii there is fever in my vains Tooooniiiight there is fever in my vains Er det Morten Harkets du mener? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 DNB Nor reklame, en klassisk sang, har hørt den 1000 ganger før men husker ikke hvor Anyone? Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg leter etter en sang, som likner veldig på Infinty, med et liknende bassriff, men det går litt anderledes. Sangen er techno, og passer seg veldig til et diskotek. Noen som kan skyte litt i mørket? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=W8cCzltPD6Y Sangen fra 0:00-0:13, hva heter den? Har googlet lenge forgjeves, uten å finne noe. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 En slags reggae låt. Eneste jeg husker fra sangen er "...call on them..." dette er i refrenget Har søkt rundt på call on them men finner ikke sangen.Noen som vet? Litt vrient å forklare når jeg vet så lite om den Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 vilken sang er dette? Armin van Buuren - Exhale Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg leter etter en sang, som likner veldig på Infinty, med et liknende bassriff, men det går litt anderledes. Sangen er techno, og passer seg veldig til et diskotek. Noen som kan skyte litt i mørket? Skyter litt i mørket: mest sannsynlig men kan også være I'm Not Alone - Calvin Harris Endret 18. juni 2009 av flogieboogie Lenke til kommentar
Lex123 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 vilken sang er dette? Armin van Buuren - Exhale Mange takk! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Myst, snakker du om denne?: http://www.youtube.com/watch?v=Kv6Ewqx3PMs Jess! Tusen hjertelig! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) DNB Nor reklame, en klassisk sang, har hørt den 1000 ganger før men husker ikke hvor Anyone? Så reklamen nå på tv, det er Bittersweet Symphony som blir spilt edit: av The Verve Endret 19. juni 2009 av Vycan Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Myst, snakker du om denne?: http://www.youtube.com/watch?v=Kv6Ewqx3PMs Jess! Tusen hjertelig! De nada Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er på TV2 i think. En DBN nord reklame. Hva heter sangen? Er med blant annet en snowboard kjører som sitter i et helikopter, og sender penger over sms til kjærsten. Også en dame som skal med venninner en plass. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Er på TV2 i think. En DBN nord reklame. Hva heter sangen? Er med blant annet en snowboard kjører som sitter i et helikopter, og sender penger over sms til kjærsten. Også en dame som skal med venninner en plass. Se 2 poster opp. DNB Nor reklame, en klassisk sang, har hørt den 1000 ganger før men husker ikke hvor Anyone? Så reklamen nå på tv, det er Bittersweet Symphony som blir spilt edit: av The Verve Takk Endret 19. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tenkte å spørre om noe, men så søkte jeg, så flink som jeg er hvis er teksten slik: «And the cat's in the cradle and the silver spoon, little boy blue and the man on the moon»så er det Cats in the cradle Takk, 2006 Lenke til kommentar
firsom Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Noen som vet hvilken sang som figurerer i Cold Case-reklamene på TVNorge om dagen? Endret 19. juni 2009 av firsom Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 hei. begynte å nynne på en sang isted og nå får jeg den ikke ut av hode så jeg trenger litt hjelp tror refrenget går noe alla: "And the days goes by" og jeg er ganske sikker på at det er en kvinne som synger og at den har vært ganske mye i mediene i det siste. Det er IKKE Idol Glenn, Keith Urban, Lonestar eller Dirty Vegas. så hvis noen vet hvilken sang jeg tenker på så hadde jeg hvert evig takknemelig mvh EspnV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå