Karlson Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som vet hva sangen som spilles på Mer-reklamen heter? Er norsk, veldig rolig. Synger bl.a. "..blabla.. en planet som vi kan leve på" Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som kjenner navnet på artist og/eller sang i sluttscenen på filmen mr. Brooks? Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hørte en sang på radioen, og vil veldig gjerne vite hva den/artisten heter.. Tror lyricsa er noe lik dette; Et fuktig håndkle blir en parasoll Og måkeskrik blir en melodi og litt rock'n'roll Bli borte sorger, vekk med sunn fornuft Kan ikke gå på vann, men vi kan ligge og le på luft For en gammel luftmadrass fra 1985 Blir en massasjestol og en skyfri himmelseng Og horisonten blir et formidabelt smil Fordi du er den du er... Fant ikke noe på google :S Help please!! Mvh, Mazor Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som kjenner navnet på artist og/eller sang i sluttscenen på filmen mr. Brooks? Kjapp sjekk på youtube gav: Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Takk, fant den ikke selv. Søkte der først, men med andre kriterier. Takk! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Tviler egentlig på at noen her kan hjelpe meg, men jeg prøver. Husker et par linjer fra en sang, artisten er herreløse. ere på tide å ringe likbil?/ nææ jeg har det drit chill/ serkke ut som jeg har skjønt at need for speed er bilspill/ noe sånt hvertfall Edit: fant den. het dag for dag Endret 17. juni 2009 av M-J Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hørte en sang på radioen, og vil veldig gjerne vite hva den/artisten heter.. Tror lyricsa er noe lik dette; Et fuktig håndkle blir en parasoll Og måkeskrik blir en melodi og litt rock'n'roll Bli borte sorger, vekk med sunn fornuft Kan ikke gå på vann, men vi kan ligge og le på luft For en gammel luftmadrass fra 1985 Blir en massasjestol og en skyfri himmelseng Og horisonten blir et formidabelt smil Fordi du er den du er... Fant ikke noe på google :S Help please!! Mvh, Mazor Postgirobygget - Luftmadrass Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det noen som har peiling på den låten som blir brukt i Rocky filmene når Rocky trener til en ny bokse-kamp? Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Er det noen som har peiling på den låten som blir brukt i Rocky filmene når Rocky trener til en ny bokse-kamp? Survivor - Eye of the tiger? eller ? Endret 17. juni 2009 av Kuli93 Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Var Bill Conti - Gonna Fly Now. Takker Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvilken sang blir brukt i denne vidoen? : http://www.vimeo.com/2348021 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Gone Going - Black Eyed Peas Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hørte en sang på radio for en stund siden, radionorge mener jeg på at det var. Det eneste jeg husker fra sangen er bittelitt av begynnelsen refrenget, som var sånn: "And my eyes are like...". Noen som vet hva den heter? Er vell kanskje for lite informasjon til å finne ut, men verdt et forsøk Nvm, fant det ut selv. Sangen het Twist in my Sobriety. Endret 18. juni 2009 av Vycan Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tror sangen begynner og bli et par år nå. Litt info som jeg kan huske om sangen: - Mye rap i sangen. - Trist sang (Som jeg tolket det) Den gikk litt sånn her i refrenget tror jeg: "Happy birtday, make a wish" Er ikke så mye info, men håper det nå er nok Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tror sangen begynner og bli et par år nå. Litt info som jeg kan huske om sangen: - Mye rap i sangen. - Trist sang (Som jeg tolket det) Den gikk litt sånn her i refrenget tror jeg: "Happy birtday, make a wish" Er ikke så mye info, men håper det nå er nok flipsyde- happy birthday Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) DNB Nor reklame, en klassisk sang, har hørt den 1000 ganger før men husker ikke hvor Anyone? pehaps? Den er hvertfall brukt i en bank-reklame, men husker ikke helt hvor.. Endret 18. juni 2009 av flogieboogie Lenke til kommentar
OPL Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) hva heter sangen som spilles på klem fm akkurat nå !?!? EDIT: Da var sangen ferdig Refrenget gikk noe som dette : and iiIIIIii0i'm burning out again, iiiiIIIii rise above a shade, iIIiiiiii there is fever in my vains Tooooniiiight there is fever in my vains Endret 18. juni 2009 av OPL Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er en sang på TV-norge. På en reklame, er en fyr som synger noe ala dette '"lalalallala" nei, husker ikke noe fra den reklamen så vanskelig og forklare da. Lenke til kommentar
Lex123 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvilken sang er dette? shcranz version av "Yeke Yeke" mer hvet jeg ikke. Ingen som vet noe? (jeg leter ikke etter originalen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå