avalaker Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) sletta Endret 16. juni 2009 av avalaker Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 En slags reggae låt. Eneste jeg husker fra sangen er "...call on them..." dette er i refrenget Har søkt rundt på call on them men finner ikke sangen. Noen som vet? Litt vrient å forklare når jeg vet så lite om den Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Husker bare musik videoen fra denne sangen. Det er en gutt som har ett byggesett til et glidefly som han setter sammen. Deretter går han ut og prøver det. Og så er det de 3 som sikkert er i bandet som synger som ser ned fra en sky tror jeg. De er forresten farget med sølv fra topp til tå. Noen som husker denne? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fant en video fra et spill jeg har spilt endel. Noen som vethvaden første sangen heter? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 På P3, kanskje andre steder og, går det reklame for Vg lista topp 20. Helt på starten av den går det en sang. Noen som vet hvilken det er? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bumper en tidligere post, rock/punk sangen som spilles når de står ned fjellet i fritt vilt 2 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fant en video fra et spill jeg har spilt endel. Noen som vethvaden første sangen heter? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nei ikke den, er mer hip hop orientert. Ingen som vet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nei ikke den, er mer hip hop orientert. Ingen som vet? Flo Rida - Sugar? aner ikke Lenke til kommentar
Thooye Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som har anelse om hva Intro sangen på Manshow er? Hører ikke stort mer enn ett fett riff men lov å håpe ! Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fant en video fra et spill jeg har spilt endel. Noen som vethvaden første sangen heter? Takk på forhånd! Takk! Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nei ikke den, er mer hip hop orientert. Ingen som vet? Flo Rida - Sugar? aner ikke Ikke den heller Mener det kun var mannlig synger. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet hvilken dj tiesto låt som spilles i den ganske nye Toyota IQ reklamen? har gått en del som reklame på kino.. Anyone? Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Heisann! Har spilt inn det jeg mener er melodien til en sang jeg gjerne vil vite navnet på: http://tenkafe.com/div/Ukjent%20sang.mp3 Litt "Albert-Åberg"-feeling over den melodien. Hørte noen som spilte den på piano for ikke så lenge siden. Tror ikke det er tekst til. Noen som vet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nei ikke den, er mer hip hop orientert. Ingen som vet? Flo Rida - Sugar? aner ikke Ikke den heller Mener det kun var mannlig synger. Husker du noe mer fra sangen da? Om den er ganske ny og populær, så skal det lite til for at jeg ikke har hørt den Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nei ikke den, er mer hip hop orientert. Ingen som vet? Flo Rida - Sugar? aner ikke Ikke den heller Mener det kun var mannlig synger. Husker du noe mer fra sangen da? Om den er ganske ny og populær, så skal det lite til for at jeg ikke har hørt den Mener stemmen er litt små forvrengt i starten, noe alla som forvrengning som i Kanye West - Heartless men er dog ikke den sangen eller syngeren. Mener at syngeren var hvit hørtes ikke afro amerikansk ut hvertfall så vidt jeg husker Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet hva sangen som er på den nye DnB Nor reklamen heter? har hørt den flere ganger før... og vet at den har vært på en gammel mcmusic plate en gang i tiden.. Lenke til kommentar
Nashbar Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 hørte en låt på p4 for to uker siden. det var en svensk jente som sang og låten hadde litt "sekstitallsvri". noen som vet hvilken jeg mener? =) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Mulig du mener Veronica Maggio. Lenke til kommentar
Nashbar Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Mulig du mener Veronica Maggio. yes takk, "Måndagsbarn" =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå