Cpt Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 En sang jeg er ute etter, usikker på artist, men den går noe slikt: '' From the lake of fire they come, there's a mighthy legion'' også husker jeg ikke mer. Er metal/powermetal av noe slag, vist det hjelper in any ways. Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei folkens! Jeg leiter etter en trance/dance/techno/hardstyle sang, som jeg bare fikk hørt litt av, men den var fengende og jeg likte den. Den gikk ganske fort, var ei dame som sang, virket litt sånn hoppende/hakkende synging på refrenget, som jeg ikke fikk med meg. Hørtes muuuligens ut som noe, I know I know, eller I think I think, dette ble sagt mange ganger å raskt! tongue.gif Ord og setninger fra sangen ganske langt uti den jeg hørte er: the way to your heart, the way to your soul eller noe sånt.. også noe med lie, også that its right to do. Har googla og googla men greier ikke å finne noe, noen som kan hjelpe?? Høres ut, og jeg trodde det var noe med Franky B, men jeg fant ikke noe på det. Ingen som kan ha noen anelse om hvilken sang jeg leiter etter? Det er ganske langt ute i sangen de sier "the way to your heart, the way to your soul".. er hvertfall rask sang, og refrenget er sånn hoppende som sagt, de synger en setning hele tida der men den får jeg ikke med meg :/ noen som veit?? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 En sang jeg er ute etter, usikker på artist, men den går noe slikt: '' From the lake of fire they come, there's a mighthy legion'' også husker jeg ikke mer. Er metal/powermetal av noe slag, vist det hjelper in any ways. 10 sek med googling gjør at jeg tror du mener Hammerfall - Trailblazers. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 ei Hei!Jeg leter etter et album,og jeg lurer på om noen kunne hjelpe med hvem det er og hva albumet heter. Jeg husker bare covret,som er ganske speica med noen pingviner på.Det er avbildet og skrevet om i boken 1001 album du må høre før du dør? Er det noen som vet hva jeg prater om her?hehe På forhånd takk Penguin Café Orchestra - Music From the Penguin Café? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 En sang jeg er ute etter, usikker på artist, men den går noe slikt: '' From the lake of fire they come, there's a mighthy legion'' også husker jeg ikke mer. Er metal/powermetal av noe slag, vist det hjelper in any ways. 10 sek med googling gjør at jeg tror du mener Hammerfall - Trailblazers. Takker, fant den forsåvidt selv i går. Lenke til kommentar
Martin9107 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Leter etter en sang som går noe slikt som dette: Growing up in the eighties, really wasn't that bad.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 hørte en sang på radio som jeg syns var veldig fin. var en pop sang. de to linjene jeg husker fra sangen er "we come empty handed" eller "don't come empty handed" og så var det vel "we can't be no heroes" noen som vet hvilken sang det kan være? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Sangen i denne? http://www.lasershow.sk/videa/Ibiza1.wmv Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Noen som vet hva denne sangen heter? Her er en link dersom ikke den andre fungerer: Endret 12. juni 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 hei, jeg bare lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få lastet ned sangen: BEYONCE - SINGLE LADIES (MJ R&B-HOUSE MIX) ? Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Wl9nsiggcAQ noen som vet hva tittelen på sangen er? artisten er Shaun Bartlett! Lenke til kommentar
bendik920 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 hva heter den sangen på reklamen til deadliest catch på viasat 4? noen som vet? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 hei, jeg bare lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få lastet ned sangen: BEYONCE - SINGLE LADIES (MJ R&B-HOUSE MIX) ? Lenke til kommentar
Martin9107 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Leter etter en sang som går noe slikt som dette: Growing up in the eighties, really wasn't that bad.. noen som kan hjelpe? Sangen heter vist "Eighties". Noen som vet artist? Lenke til kommentar
aleksio Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har en venn som lurer på en sang, skal visstnok være fra 2005/2006. Her er et klipp:unknown.mp3 Er relativt blank selv, så hadde vært kjempeflott om noen hadde peiling, evt forslag til mulig artist=) Lenke til kommentar
mp3bil Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Denne sangen klarer jeg ikke finne ut hva heter, eller hvor den kommer fra. Noen som drar kjensel på den??? Ukjent.mp3 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 hva heter den sangen på reklamen til deadliest catch på viasat 4?noen som vet? Prøv: Invaders must die - The Prodigy Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kort spørsmål fra min side: Hva heter låta som blir brukt til denne videoen ? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) ah.. veit ka sang det er men kommer ikke på navnet. Har den som favoritter på youtube, men youtube er klikkings hos meg no. Skal prøve seinere edit: Endret 12. juni 2009 av andre3028 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 ah.. veit ka sang det er men kommer ikke på navnet. Har den som favoritter på youtube, men youtube er klikkings hos meg no. Skal prøve seinere er ikkje bare deg. det er /b/ som spammer den ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå