embark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg kommer pokker ikke på navnet her... De synger "Aint no sunshine when she's gone"... DMX - Ain't No Sunshine? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 IKke no rap tull! Original!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg kommer pokker ikke på navnet her... De synger "Aint no sunshine when she's gone"... Bill withers \ Will young - Aint no sunshine Endret 18. september 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg kommer pokker ikke på navnet her... De synger "Aint no sunshine when she's gone"... Bill withers \ Will young - Aint no sunshine takk! Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 IKke no rap tull! Original!! Si det da, aaaaaaaaaaaight? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trodde du var LUR nok til å skjønne det da!! Snakker jeg noen gang om rap? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 NRK 1 sendte en dokumentarserie fra BBC for en stund siden, som het «Seven Wonders of the Industrial World». Nå har jeg hatt musikken derfra på hjernen en god stund, og genial som den er har jeg lyst til å få tak i den. Jeg vet det er et mer eller mindre kjent stykke, og ikke skrevet spesielt for serien, men hva er det? Er det noen som kan hjelpe meg? De som så serien vet garantert hva jeg sikter til. Skikkelig pompøst og imponerende, i samme gate som temamusikken til «Saving Private Ryan» og «From the Earth to the Moon». Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hei. I filmen The Fast and the Furious så stormer politiet huset til japaneren. mens de gjør det blir det spilt av en sang. noen som vet hva den heter? Dope - Debonaire takker Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Spilte noe greier i sta, også VET jeg at det er en sang som har ett parti som går sånn, noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ah, det der høres veldig kjent ut. Husker ikke helt, dessverre. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kanal 24 har en reklame på tv2 i disse dager. Det er en fyr som danser rundt en boksesekk, men slår ikke til den. Hva heter den sangen? Alt jeg husker fra teksten er "Laura", men det blir litt for lite å gå på mtp å søke på google. Jeg vet at denne er svart på tidligere, men sjekk treff nr 1, 3 og 6 Link Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Noen som vet om det finnes en oversikt over sangene som blir brukt i Autofil? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Noen som vet om det finnes en oversikt over sangene som blir brukt i Autofil? Aner ikke om det finnes en oversikt episode for episode (med unntak av hvert programs respektive rulletekst), men denne cd-en kan kanskje være en begynnelse? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Fant en litt rar sang i winamp listen nå, men den har ikke filnavn. Håper dere skjønner noe av dette: Balalalalalalala bamba Hele sangen høres spansk ut eller noe sånt, så jeg kan ikke skrive stort fra teksten. Den er ganske kjent. Edit: Jeg vet at denne er svart på tidligere, men sjekk treff nr 1, 3 og 6 wink.gif Link Heh, du store verden. Gadd aldri søke på bare Laura, men Laura+music og da kom det ikke opp noe som kunne være gruppen. Trodde det skulle komme en god del snusk med å bare søke på Laura Endret 13. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Fant en litt rar sang i winamp listen nå, men den har ikke filnavn. Håper dere skjønner noe av dette:Balalalalalalala bamba Hele sangen høres spansk ut eller noe sånt, så jeg kan ikke skrive stort fra teksten. Den er ganske kjent. Los Lobos - La bamba ? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kan noen hjelpe meg. En sånn sang som er sånn "We dont know why" eller noe sånt. Hørte den i en CS frag movie. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kan noen hjelpe meg. En sånn sang som er sånn "We dont know why" eller noe sånt. Hørte den i en CS frag movie. Prøv Good Charlotte - The Innocent. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 prøver å finne rap versjonen av den sangen her: I smoke two joints in the morning, I smoke two joints at night I smoke two joints in the afternoon, it makes me feel alright I smoke two joints in time of peace, and two in time of war I smoke two joints before I smoke two joints, and then I smoke two more Oh, my daddy he once told me, "Son, you be hard working man" My mama she once told me, "Son, you do the best you can" But then one day I met a man who came to me and said "Hard work good and hard work fine, but first take care of head" So now, I smoke two joints when I get up, in the car I smoke two joints I smoke two joints when I play video game And at every ten thousand points (I smoke two joints) I smoke two joints in time of peace, and two in time of war I smoke two joints before I smoke two joints, and then I smoke two more Oh, my daddy he once told me, "Son, you be hard working man" My mama she once told me, "Son, you do the best you can" But then one day I met a man who came to me and said "Hard work good and hard work fine, but first take care of head" I smoke two joints in the morning, I smoke two joints at night I smoke two joints in the afternoon, it makes me feel alright I smoke two joints in time of peace, and two in time of war I smoke two joints before I smoke two joints, and then I smoke two more SMOKE TWO JOINTS That's what I do SMOKE TWO JOINTS Come and smoke two joints with me in the morning SMOKE TWO JOINTS Come and smoke two joints with me in the afternoon, yeah SMOKE TWO JOINTS Hey, would you rather smoke two joints or would you rather do your homework? SMOKE TWO JOINTS I knew you were going to say that! SMOKE TWO JOINTS SMOKE TWO JOINTS That's what I do! SMOKE TWO JOINTS noen som veit hvem som ræpper den? ikke sublime, ikke bob marley, ikke the toyes.. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg lurer på hvilken artist som synger denne sangen.. Går noe sånn som dette Heey heey heey heey ..... Smoke Weed everyday.. tror det er en rappesang.. 50 Cent? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå