genser Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lurer på en sang. Tror den er ca. 10 år gammel. Ikke noe særlig å skryte av. Har en følelse av at de er norske men vet ikke helt. Eneste jeg husker basicly er "making out", og tror det er "making out in a parking lot". Takker for hjelp Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres ut som det kan være infinity making out Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Kom til å tenke på en sang som kan se litt sånn tegneserie aktig, noe ala Aqua med Dr.Jones. Det eneste jeg husker fra selve sangen er at den ene personen har et høøyt svart hår med "elvis" sveis på toppen. Sangen er nok en hvertfall 8-9 år gammel tenker jeg. Ikke mye å gå etter men Endret 9. juni 2009 av Wow 0_x Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=uUnRZCno1L4 ? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som har fått med seg hvem som har låta bak den nye peugeot-reklamen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres ut som det kan være infinity making out Takker. Woho Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 AAAAAAAAAAAARGH! Jeg leter etter en White Stripe country sang, som ikke er Little Ghost, noen som har noen ide om hva sangen heter? En annen sang: Husker absolutt ikke noe annet en melodien, men den var iallefall Indisk. Det var en Engelsk/Amerikansk artist som sang oppå den for noen år siden. Bump Jeg bruker Lyricsfreak.com til og finne tekster. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hva heter hun svenske dama som har på seg rosa kjole i den nye reklamen for cden hennes? Hun synger litt houseinnspirert sanger? Noen som vet? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 AAAAAAAAAAAARGH! Jeg leter etter en White Stripe country sang, som ikke er Little Ghost, noen som har noen ide om hva sangen heter? Hotel Yorba? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det eneste jeg vet om denne sangen er dette: Dotcom tonight/tomorrow Det er en gammel sang, 80, 90 tallet vil jeg anta. Går på radioen innimellom. Mann som synger. Sangen har ikke høyt tempo. Takk EDIT: Eagle Eye - Save 2night Endret 10. juni 2009 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen som vet hvilken dj tiesto låt som spilles i den ganske nye Toyota IQ reklamen? har gått en del som reklame på kino.. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 AAAAAAAAAAAARGH! Jeg leter etter en White Stripe country sang, som ikke er Little Ghost, noen som har noen ide om hva sangen heter? Hotel Yorba? Nei, men den var kul Både Meg og Jack synger i den, og navnet til Jack nevnes flere ganger. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Haloen, jeg kom til og tenke på en sang jeg hørte i 2003/2004 husker ikke eksakt hvilket år. jeg husker bare fra musikk videoen, husker ikke noe tekst eller noe sånt. På videoen var det i vertfall noen jenter som dansa, var ganske mange egentlig og "foreldrene kom å så på" mot slutten av videoen . så var det en som spilte piano og en med briller som sang. Jeg husker at den gikk om igjenn å omigjenn hele tia på svisj og alt det der. Noen som vet hvilken sang det er? Tror den har noe med Dance eller liknende i navnet men finner den ikke igjenn noe sted. Håper noen hvet/finner ut hvilken sang det er. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hva heter hun svenske dama som har på seg rosa kjole i den nye reklamen for cden hennes? Hun synger litt houseinnspirert sanger? Noen som vet? BUMP Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kom til å tenke på en sang som kan se litt sånn tegneserie aktig, noe ala Aqua med Dr.Jones.Det eneste jeg husker fra selve sangen er at den ene personen har et høøyt svart hår med "elvis" sveis på toppen. Sangen er nok en hvertfall 8-9 år gammel tenker jeg. Ikke mye å gå etter men Sikkert Cartoons med Witch Doctor elns. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Både Meg og Jack synger i den, og navnet til Jack nevnes flere ganger. It's True That We Love One Another, med Jack, Meg og Holly Golightly på vokal. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=uUnRZCno1L4 ? Den var det ja! Husker jeg hørte på den da jeg var 5-6år. Herlig å tenke tilbake til hvor mye jeg faktisk digga den sangen! Lenke til kommentar
Kindago Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen som vet hva den sangen de bruker på Posten reklamen heter? Sett den flere ganger på Viasat4, senest nå nettopp. Ikke mye å gå etter, men de sier også noe som dette: "Theres no place you can hide" "Cause I know" Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Både Meg og Jack synger i den, og navnet til Jack nevnes flere ganger. It's True That We Love One Another, med Jack, Meg og Holly Golightly på vokal. Fuck yeah, den er awesome ^^D Lenke til kommentar
Lex123 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Vist noen har sett Jungelboka (går på det norske teatret i oslo nå) så starter det med en breaks-aktig remix av Eye of the Tiger. noen som har noe info om den eller vet om noe lignende? "En nærmest Nine Inch Nails tolkning av "Eye of the tiger" starter forestillingen" ""Eye of the tiger" starter forestillingen med et enorm ”trøkk”." Endret 10. juni 2009 av Lex123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå