Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Leter etter en sang. Jeg har prøvd å google den på alle mulige måter, men kom ikke frem til noe. sangen er rimelig ny. maks ett år gammel, men tror den er nyere enn det egentlig. Det er en mann som synger. Veldig behagelig sang og behagelig stemme. Dette er det jeg husker da:

" I packed my bags and I walked??? Im not gonna start..

 

"If I come back and haunt you, then its easy to see.( that the sky is the limit?).... eller noe slikt... ( dette siste var refrenget)

 

Hvis det var noen som så ghost whisper i dag. altså onsdag 4 juni så spilte de den litt i begynnelsen.

Håper noen vet hva denne heter. Den har vært/ eller muligens er, ganske populær.

 

er ny i dette så vet ikke helt om jeg svarer på et innlegg eller har lagd en ny tråd:P

 

Kan det vere "The Script - The Man Who Can't Be Moved" ? den er helt i starten av ghost whisperer.

 

http://www.youtube.com/watch?v=s5Ds1zndYwk

 

 

 

TUSEN TUSEN takk.

har lett i hele kveld :) Men ikke rart jeg ikke fant den. ikke et kvekk av den teksten jeg skrev her stemte. hehe..huff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver meg på enda et spm. Dette er vanskelig så tviler på jeg får noe svar, men verdt et forsøk.

Denne sangen ble spilt på the voice eller energy for mange år siden. 2003 kanskje. de la ikke ut spillelistene på nettet da, så fant det aldri ut. Sangen ble spilt mye hele sommeren/litt høst og.

Det var en fransk kvinnelig sanger og sangen er trance/dance:

 

Hun synger " comment je taime, i'll a nous .. ...... (hun har en litt lys stemme. men ikke pipestemme heller)

comment je t'aime.. ...... og noe mer..

Det var ikke så veldig mye synging men endel trance/dance musikk.

Sorry. Det er lite å gå på men håper noen andre også hørte endel på radio den sommeren :p

Det er ikke Ing-rid eller kate ryan. Tviler hvertfall sterkt på det.

 

Blir glad for alle forslag:)

Lenke til kommentar

Eg lurer på om noken veit om en sang som eg trur var populær i slutten av 90 talet - begynnelsen av 00 talet.

 

Hadde en ganske catchy refreng med noke liknande det her " You can do this, and you can do that"..

 

Noken som veit kva slags sang eg snakkar om?

Endret av hellbakk
Lenke til kommentar
Eg lurer på om noken veit om en sang som eg trur var populær i slutten av 90 talet - begynnelsen av 00 talet.

 

Hadde en ganske catchy refreng med noke liknande det her " You can do this, and you can do that"..

 

Noken som veit kva slags sang eg snakkar om?

 

 

fatboy slim - weapons of choice. digger musikkvideoen med christopher walken:)

 

vet ikke om det er den du mener men var verdt et forsøk

Lenke til kommentar
Eg lurer på om noken veit om en sang som eg trur var populær i slutten av 90 talet - begynnelsen av 00 talet.

 

Hadde en ganske catchy refreng med noke liknande det her " You can do this, and you can do that"..

 

Noken som veit kva slags sang eg snakkar om?

 

 

fatboy slim - weapons of choice. digger musikkvideoen med christopher walken:)

 

vet ikke om det er den du mener men var verdt et forsøk

 

Takk, merka no at eg har blanda mellom to sangar med Fatboy Slim, men fann den eg leita etter. Så takk :)

Lenke til kommentar

Hei har en sang jeg har lurt på i flere måneder nå siden jeg var på ett diskotek i england. Har veldig lite å gå ut i fra, men den er veldig alment kjent da hele diskoteke brøyt ut i allsang når den kom på. Sangen er mest sansynlig Engelsk men kan også være amerikansk. Sjanger er britt pop/ kansje Indie. er fra mellom 95-2007.

 

Det eneste jeg husker av teksten er noen partier mitt inne i med OHHo Ohhoo Eller noe slikt.

 

Velt det er veldigt søkt, men får ikke fred før jeg finner ut viken sang det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...