Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en sang i en gymtime.. Er vell en techno/pop sang, med hurtig rytme. Er en mann og dame tror jeg som veksler på å synge. Husker bare litt av teksten som går : Take a picture of her... Noen som har noen forslag?

Endret av olsen16
Lenke til kommentar
Leter etter navnet på en sang fra reklamen om "Iceroad Truckers". Tror det var for siste episode. Alt jeg husker fra teksten er: Hey now, Hey now. Vet hva den heter men kommer bare ikke på det >.<

Noen som kan hjelpe? Sikker noen som har spurt om samme spørsmål før, men så mange sider, gidder ikke se gjennom.

Ingen?

Husker ikke helt, men er det ikke RHCP - Snow? Kanskje jeg ikke engang har sett reklamen og bare inbiller meg det.

Lenke til kommentar
Leter etter navnet på en sang fra reklamen om "Iceroad Truckers". Tror det var for siste episode. Alt jeg husker fra teksten er: Hey now, Hey now. Vet hva den heter men kommer bare ikke på det >.<

Noen som kan hjelpe? Sikker noen som har spurt om samme spørsmål før, men så mange sider, gidder ikke se gjennom.

Ingen?

Husker ikke helt, men er det ikke RHCP - Snow? Kanskje jeg ikke engang har sett reklamen og bare inbiller meg det.

nei, det er

Lenke til kommentar

Noen som vet hva musikken i slutten av Kystpatruljen som blir vist på TVNORGE hver mandag heter? Sangen blir spilt i alle episodene .

Sangen går i den duren her..

"pils i hånda, femti grader, grillen gløder, chiksa bader, lukten av grill og siluetten av noen fine damer, vi har det lax om dagen, får satisfaction om dagen, drar flere fish i garnet enn en fisker drar på skagen,.."

Endret av siddisen
Lenke til kommentar

Hei!

Leter etter en hip-hop sang, hvor det er en dame som synger i refrenget ca. følgende;

"What do we do?

"What I wanna do?

Is (to?) tell you, I love you..."

Noen som har hørt noe lignende?

Lenke til kommentar

Leter etter en sang. Jeg har prøvd å google den på alle mulige måter, men kom ikke frem til noe. sangen er rimelig ny. maks ett år gammel, men tror den er nyere enn det egentlig. Det er en mann som synger. Veldig behagelig sang og behagelig stemme. Dette er det jeg husker da:

" I packed my bags and I walked??? Im not gonna start..

"If I come back and haunt you, then its easy to see.( that the sky is the limit?).... eller noe slikt... ( dette siste var refrenget)

Hvis det var noen som så ghost whisper i dag. altså onsdag 4 juni så spilte de den litt i begynnelsen.

Håper noen vet hva denne heter. Den har vært/ eller muligens er, ganske populær.

er ny i dette så vet ikke helt om jeg svarer på et innlegg eller har lagd en ny tråd:P

Lenke til kommentar

Er en sang jeg leter etter som blir ofte brukt ved videomontasjer i og av serier. Tror det er elvis, eller noe lignende iallefall.

Vet at denne spilles i Scrubs i en episode der man ser tilbake på tidligere hendelser, hver gang de har danset.

Lenke til kommentar

Jeg spør kanskje veldig vanskelig nå, men..

Jeg er ute etter navn på artist/sang til en musikkvideo jeg har sett. Musikkvideoen er animert, og musikksjangeren er metal/hard rock eller deromkring. Videoen begynner med at det er et kjærestepar som er forelsket, og etterhvert så dreper den ene den andre. Den som blir drept blir til et spøkelse/zombie/kall det hva du vil, og dreper den andre igjen. Husker ikke helt nøyaktig handlingsmønsteret, men blir i alle fall en ganske voldelig affære til slutt. Gjennom hele filmen er det mange skjeletter som spiller fiolin og har diverse "biroller" i bakgrunnen, som feks kelner på en restaurant, o.l....

Videoen er utrolig kul, og det irriterer meg grønn at jeg ikke kommer på hva artisten/sangen heter, for jeg vil se videoen igjen. Har søkt på Google for harde livet, det er ikke så lett når man ikke vet noenting om filmen..

Vær så snill, hvis noen vet det så er jeg evig takknemlig:)

Edit: Jeg fant det ut! Avenged Sevenfold - A Little Piece Of Heaven, for de som måtte lure:)

http://www.youtube.com/watch?v=cXMobqWhpsk

Endret av SnowBrigade
Lenke til kommentar
Leter etter en sang. Jeg har prøvd å google den på alle mulige måter, men kom ikke frem til noe. sangen er rimelig ny. maks ett år gammel, men tror den er nyere enn det egentlig. Det er en mann som synger. Veldig behagelig sang og behagelig stemme. Dette er det jeg husker da:

" I packed my bags and I walked??? Im not gonna start..

"If I come back and haunt you, then its easy to see.( that the sky is the limit?).... eller noe slikt... ( dette siste var refrenget)

Hvis det var noen som så ghost whisper i dag. altså onsdag 4 juni så spilte de den litt i begynnelsen.

Håper noen vet hva denne heter. Den har vært/ eller muligens er, ganske populær.

er ny i dette så vet ikke helt om jeg svarer på et innlegg eller har lagd en ny tråd:P

Kan det vere "The Script - The Man Who Can't Be Moved" ? den er helt i starten av ghost whisperer.

http://www.youtube.com/watch?v=s5Ds1zndYwk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...