Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på sangen i den nyeste Tele2 reklama.

"Life is ..... , na na na na na, life is ......"

life is life evt live med opus?

har ikke hørt reklamen, men kan ligne på den ut fra det du skriver

Takk, you saved my day:)

Lenke til kommentar
Er en sang jeg har hørt på radioen et par ganger, men ikke fått navnet på. Er dame som synger og referanget går noe ala: Nanananananaa, and I want that someone to be yoooou!

Hmmm, jeg ender opp med å ha både

(Vaya Con Dios)

og

(Fergal Sharkey)

i hodet, men klarer ikke helt å kombinere dem :-)

og Fergal er ikke så kvinnelig.

Har du litt mer om tempo og type etc.?

Sam

Lenke til kommentar
Er en sang jeg har hørt på radioen et par ganger, men ikke fått navnet på. Er dame som synger og referanget går noe ala: Nanananananaa, and I want that someone to be yoooou!

(Vaya Con Dios)

og

(Fergal Sharkey)

Sam

Det hørtes noe 80 talls ut, muligens ny i en retro tone.

Lenke til kommentar

Leter etter navnet på en sang fra reklamen om "Iceroad Truckers". Tror det var for siste episode. Alt jeg husker fra teksten er: Hey now, Hey now. Vet hva den heter men kommer bare ikke på det >.<

Noen som kan hjelpe? Sikker noen som har spurt om samme spørsmål før, men så mange sider, gidder ikke se gjennom.

Endret av Binders'
Lenke til kommentar

(Vaya Con Dios)

og

(Fergal Sharkey)

Sam

Det hørtes noe 80 talls ut, muligens ny i en retro tone.

Du tenker nok på

. Er ikke dame som synger, men en mann som høres ganske ut som en dame ja. Er ganske sikker på at dette er riktig sang.
Lenke til kommentar
Det er Jan Hammer - Crockett's Theme fra TV serien Miami Vice :) En helt fantastisk sang! Visste ikke at den var populær på radio også.

Tusen takk! =D Har hørt den flere ganger på radioen, men bare på jobb så det var først nå jeg hadde anledning til å ta opp litt. ;) Var redd det var noe de hadde laget selv for å "fylle inn" eller noe, ettersom jeg aldri hørte noen tittel eller artist bli nevnt. Igjen, hjertelig takk!^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

På radioen:

"Money aint all, the richer you get, the harder you fall"

"Fame aint all, the higher you get the faster you fall" noe sånt..

Ble spilt på radio NRJ nå,

men fant ikke noen liste over hva sangene de spiller heter.

Lenke til kommentar

Et tips til dere der ute med nyere Sony Ericsson'er:

Sony har lagt inn et program som heter TrackID.

Det dette programmer gjør er å ta og en del av sangen og søke etter denne. Det koster litt pga oppkobling til web, men er meget nyttig når du vil finne ut hva sangen heter. :)

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Leter etter navnet på en sang fra reklamen om "Iceroad Truckers". Tror det var for siste episode. Alt jeg husker fra teksten er: Hey now, Hey now. Vet hva den heter men kommer bare ikke på det >.<

Noen som kan hjelpe? Sikker noen som har spurt om samme spørsmål før, men så mange sider, gidder ikke se gjennom.

Ingen?

Lenke til kommentar
Leter etter en sang jeg så for flere år siden på tv. Det var en ganske populær musikkvideo med bandmedlemmer gjenskapt i pixel art, og musikkvideoen tok for seg en dag i deres liv. Mener å huske at det var en som hoppa av en bygning og masse rart som skjedde.

Husker at jeg likte musikken godt, så hvis det er noen som vet hva sangen heter hadde det vært flort!

Linkin Park -Breaking The Habit?

Se filmen hos Youtube

Nei, det der er tegnet. Det jeg tenker på er pixelart:

pixelart.jpg

Og, nei. Jeg tenker ikke på Røyksopp sangen.

Ingen?

"Don't Dream It's Over"

Fjerde resultat i google på "Hey now, hey now"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...