Oki097 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 prøver igjen.. noen som vet hva denne sangen heter? http://rasmus.uib.no/~asa010/Lydklipp13.mp4 Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer på sangen i den nyeste Tele2 reklama."Life is ..... , na na na na na, life is ......" life is life evt live med opus? har ikke hørt reklamen, men kan ligne på den ut fra det du skriver Takk, you saved my day:) Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er en sang jeg har hørt på radioen et par ganger, men ikke fått navnet på. Er dame som synger og referanget går noe ala: Nanananananaa, and I want that someone to be yoooou! Hmmm, jeg ender opp med å ha både (Vaya Con Dios)og (Fergal Sharkey)i hodet, men klarer ikke helt å kombinere dem :-) og Fergal er ikke så kvinnelig. Har du litt mer om tempo og type etc.? Sam Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer litt på navnet til en Heavy Metal-gruppe. Eneste jeg husker er ett av albumbildene som har en slags Gullstatue(hode) av en Indianer/Inka/kall det hva du vil-statue, med noe rød bakgrunn tror jeg. Noen som vet? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er en sang jeg har hørt på radioen et par ganger, men ikke fått navnet på. Er dame som synger og referanget går noe ala: Nanananananaa, and I want that someone to be yoooou! Hmmm, jeg ender opp med å ha både (Vaya Con Dios)og (Fergal Sharkey)i hodet, men klarer ikke helt å kombinere dem :-) og Fergal er ikke så kvinnelig. Har du litt mer om tempo og type etc.? Sam Det hørtes noe 80 talls ut, muligens ny i en retro tone. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke rart jeg tenkte på Fergal Sharkey da ;-) Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 noen som vet hva den sangen på en reklame hvor det står sånn: du har 367 nattbad som venter på deg, du skal på 169 gutte/jente turer, det står noen flere ting, men gidder ikke ramse opp alle Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Leter etter navnet på en sang fra reklamen om "Iceroad Truckers". Tror det var for siste episode. Alt jeg husker fra teksten er: Hey now, Hey now. Vet hva den heter men kommer bare ikke på det >.< Noen som kan hjelpe? Sikker noen som har spurt om samme spørsmål før, men så mange sider, gidder ikke se gjennom. Endret 3. juni 2009 av Binders' Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er en sang jeg har hørt på radioen et par ganger, men ikke fått navnet på. Er dame som synger og referanget går noe ala: Nanananananaa, and I want that someone to be yoooou! Hmmm, jeg ender opp med å ha både (Vaya Con Dios)og (Fergal Sharkey)i hodet, men klarer ikke helt å kombinere dem :-) og Fergal er ikke så kvinnelig. Har du litt mer om tempo og type etc.? Sam Det hørtes noe 80 talls ut, muligens ny i en retro tone. Du tenker nok på . Er ikke dame som synger, men en mann som høres ganske ut som en dame ja. Er ganske sikker på at dette er riktig sang. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du tenker nok på . Er ikke dame som synger, men en mann som høres ganske ut som en dame ja. Er ganske sikker på at dette er riktig sang. Ah, endelig! Har hatt den spillende i hode hele veien. Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tatt opp fra Radio Norge, noen som vet? =) Opptak.mp3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tatt opp fra Radio Norge, noen som vet? =) Opptak.mp3 Mulig at Radio Norge har sånn "sist spilte sanger" liste, det har ihvertfall P4 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Det er Jan Hammer - Crockett's Theme fra TV serien Miami Vice En helt fantastisk sang! Visste ikke at den var populær på radio også. Endret 3. juni 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Sephora Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er Jan Hammer - Crockett's Theme fra TV serien Miami Vice En helt fantastisk sang! Visste ikke at den var populær på radio også. Tusen takk! =D Har hørt den flere ganger på radioen, men bare på jobb så det var først nå jeg hadde anledning til å ta opp litt. Var redd det var noe de hadde laget selv for å "fylle inn" eller noe, ettersom jeg aldri hørte noen tittel eller artist bli nevnt. Igjen, hjertelig takk!^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 På radioen: "Money aint all, the richer you get, the harder you fall" "Fame aint all, the higher you get the faster you fall" noe sånt.. Ble spilt på radio NRJ nå, men fant ikke noen liste over hva sangene de spiller heter. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 På radioen: "Money aint all, the richer you get, the harder you fall" "Fame aint all, the higher you get the faster you fall" noe sånt.. Ble spilt på radio NRJ nå, men fant ikke noen liste over hva sangene de spiller heter. http://www.youtube.com/watch?v=HUzpcBNsVR4...re=channel_page Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Et tips til dere der ute med nyere Sony Ericsson'er: Sony har lagt inn et program som heter TrackID. Det dette programmer gjør er å ta og en del av sangen og søke etter denne. Det koster litt pga oppkobling til web, men er meget nyttig når du vil finne ut hva sangen heter. Endret 3. juni 2009 av Skogli Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva heter sangen som starter etter 10 sek. i denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=mlp6-ASxFkI takk for svar ! Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Leter etter navnet på en sang fra reklamen om "Iceroad Truckers". Tror det var for siste episode. Alt jeg husker fra teksten er: Hey now, Hey now. Vet hva den heter men kommer bare ikke på det >.< Noen som kan hjelpe? Sikker noen som har spurt om samme spørsmål før, men så mange sider, gidder ikke se gjennom. Ingen? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Leter etter en sang jeg så for flere år siden på tv. Det var en ganske populær musikkvideo med bandmedlemmer gjenskapt i pixel art, og musikkvideoen tok for seg en dag i deres liv. Mener å huske at det var en som hoppa av en bygning og masse rart som skjedde. Husker at jeg likte musikken godt, så hvis det er noen som vet hva sangen heter hadde det vært flort! Linkin Park -Breaking The Habit? Se filmen hos Youtube Nei, det der er tegnet. Det jeg tenker på er pixelart: Og, nei. Jeg tenker ikke på Røyksopp sangen. Leter etter navnet på en sang fra reklamen om "Iceroad Truckers". Tror det var for siste episode. Alt jeg husker fra teksten er: Hey now, Hey now. Vet hva den heter men kommer bare ikke på det >.< Noen som kan hjelpe? Sikker noen som har spurt om samme spørsmål før, men så mange sider, gidder ikke se gjennom. Ingen? "Don't Dream It's Over" Fjerde resultat i google på "Hey now, hey now" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå