Thatssomebaadnews Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen som vet hva den der "party" sangen heter? Går sånn her "This is what we do, we're starting something new.." Er en ung mann som synger, og artisten er svensk vet jeg.. Lurer på om artisten heter noe med B? Byz - The Party Is In You TAKK! Lenke til kommentar
callahan Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen som vet navnet på denne ? 10_Spor_10.mp3 bra sang! tror jeg har hørt den før, men husker ikke hvor.. ble interessert jeg og hehe noen som vet? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Noen som vet hva sangen som begynner på 06:18 her heter? Edit: Jeg har blingset noe verre, skulle stå 06:18 der. Endret 2. juni 2009 av stakan Lenke til kommentar
callahan Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) balls of steel er en utrolig kul serie! Og her er to youtube-klipp fra serien der Olivia Lee kommer inn i studioet:) Noen som vet hva intro-sangene i de to forskjellige vieoene heter, som spilles når hun kommer inn? hadde vært kjempefint om noen visste det! klippene er henholdvis fra sesong 1 og 2 balls of steel (klipp. 1) Endret 1. juni 2009 av callahan Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 balls of steel er en utrolig kul serie! Og her er to youtube-klipp fra serien der Olivia Lee kommer inn i studioet:)Noen som vet hva intro-sangene i de to forskjellige vieoene heter, som spilles når hun kommer inn? hadde vært kjempefint om noen visste det! klippene er henholdvis fra sesong 1 og 2 balls of steel (klipp. 1) Klipp 2 er hvertfall Girls On Film av Duran Duran. Hører ikke helt sangen på klipp 1 desverre. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 balls of steel er en utrolig kul serie! Og her er to youtube-klipp fra serien der Olivia Lee kommer inn i studioet:)Noen som vet hva intro-sangene i de to forskjellige vieoene heter, som spilles når hun kommer inn? hadde vært kjempefint om noen visste det! klippene er henholdvis fra sesong 1 og 2 balls of steel (klipp. 1) Klipp 2 er hvertfall Girls On Film av Duran Duran. Hører ikke helt sangen på klipp 1 desverre. tusen takk for hjelpen:-) ja er litt vanskelig på klipp.1 aplausen hjelper jo ikke akuratt til heller hehe Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Noen som vet hva sangen som begynner på 21:23 her heter? Hvis det er aller siste låten du tenker på, så heter den "Hopparen" av Chateau Neuf Spelemannslag. Den kan du høre på eller på Spotify. Endret 2. juni 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg leter etter en norsk sang, som var en hit en eller annen gang på 2000-tallet (eller kanskje 90-tallet) hvor Flåklypa-themet brukes som komp, og i hvertfall i introen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg leter etter en norsk sang, som var en hit en eller annen gang på 2000-tallet (eller kanskje 90-tallet) hvor Flåklypa-themet brukes som komp, og i hvertfall i introen. Multicyde - Not for the dough Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg leter etter en norsk sang, som var en hit en eller annen gang på 2000-tallet (eller kanskje 90-tallet) hvor Flåklypa-themet brukes som komp, og i hvertfall i introen. Vet du hvilken sjanger det er? Leiter litt nå. Edit: Var litt seint ute der, ja. Visste jeg hadde hørt den der før. Endret 2. juni 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet hva denne sangen heter? Litt støy på klippet men skal gå fint an å høre det:) Lydklipp_30.wav På forhånd takk! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Lurer litt på låta som er mellom 2:33 og 2:13. Kjekt om noen kunne hjulpet edit: fant ut. Showtek - Dominate (melbourne mix) Endret 2. juni 2009 av raid2 Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hørte en sang på radion mens jeg lagde mat i sted, hørte ikke så mye av den pga støyen. Hørte at den var norsk(nynorsk eller noe) Tror de sa at artisten het Helene/Lene Ø......., og tittelen var noe med Natta litt vanskelig det her, var ballade/rolig! tusen takk Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer på sangen i den nyeste Tele2 reklama. "Life is ..... , na na na na na, life is ......" Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer på en norsk sang, ganske gammel, antakeligvis noe 80'tall. Skateboard heter sangen, og de synger noe sånt som "skateboard o ah ah, er i farta ah ah". Noen som vet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer på en norsk sang, ganske gammel, antakeligvis noe 80'tall. Skateboard heter sangen, og de synger noe sånt som "skateboard o ah ah, er i farta ah ah". Noen som vet? Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er ikke bare én sang som heter Skateboard i hele verden da, lol. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er ikke bare én sang som heter Skateboard i hele verden da, lol. Nei, men "skateboard o ah ah, er i farta ah ah" begrenser søket endel om noen har hørt sangen før. All info er bedre enn ingen info. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Er en sang jeg har hørt på radioen et par ganger, men ikke fått navnet på. Er dame som synger og referanget går noe ala: Nanananananaa, and I want that someone to be yoooou! Endret 2. juni 2009 av co2 Lenke til kommentar
Oki097 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer på sangen i den nyeste Tele2 reklama."Life is ..... , na na na na na, life is ......" life is life evt live med opus? har ikke hørt reklamen, men kan ligne på den ut fra det du skriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå