Korka Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tusen takk! Synd de ikke har den på spotify Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hello. Jeg kommer søren ikke på navnet på den sinnsyke sangen. Det er den med catchy plystring i starten, også handler den om arbeid eller noe Jeg :tror: musikkvidoen er at en rekke menn går å bærer på en tømmerstokk eller noe. Også synger dem ett eller annen om arbeid. noe sånt som.... Hei- Hei hå. Til arbeid går vi nå. Plystre - Plystre - plystre - - -plystr - plystr - - - -plystr - Plystr - Plystr -- -plystr - plystr - - - - - plystr-plystr" Fort fort fort, sakte sakte, fort fort fort, sakte sakte, , , sakte fort Something like that ^^ snøhvit heigh ho? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Leter etter en sang jeg så for flere år siden på tv. Det var en ganske populær musikkvideo med bandmedlemmer gjenskapt i pixel art, og musikkvideoen tok for seg en dag i deres liv. Mener å huske at det var en som hoppa av en bygning og masse rart som skjedde. Husker at jeg likte musikken godt, så hvis det er noen som vet hva sangen heter hadde det vært flort! Mulig det er Teddybears Sthlm - Rock'n'Roll Highschool? Er i hvert fall pixel art. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fgr Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Jeg lurer på en discostyle rap-låt som var pop ifjor. Tror de var svenske. Ukjent tror jeg, eneste låten han hadde mener jeg å huske Skikkelig dårlig musikkvideo, med masse typisk discogulv lys. Mener å huske ordet "COOL" var brukt! På refrenget er det ei dame som synger om at han duden er så cool. Ikke snook med mr cool. trodde faktisk låten hette mr cool. EDIT: låta var: Adam Tensta - My Cool Endret 29. mai 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Kindago Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Edit: fant ut Endret 29. mai 2009 av Kindago Lenke til kommentar
EspenMikaelsen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg ønsker å vite navnet på sangen brukt i en reklame for ulike programmer på tv3: http://www.tv3.no/content/blogcategory/100...mp;videoid=1969 Takk for alle svar. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Jeg ønsker å vite navnet på sangen brukt i en reklame for ulike programmer på tv3: http://www.tv3.no/content/blogcategory/100...mp;videoid=1969 Takk for alle svar. Lisa Mitchell - Neopolitan Dreams Endret 29. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har hørt et par sanger av en sang på radioen. Den blir også spilt i bakrunnen når Mats blir intervjuet på denne linken HER, se fra 1.08. Kan noen gi meg navnet på sangen? Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hørte en sang i dag. Kunne minne litt om The Killers. Sang noe sånt som "When you ..." og noe spooky uling etterpå. Noe ala The Killers, men litt mer røft/industrial/grunge-preget. Husker ikke mer. Håper noen skjønner hva jeg leter etter. Endret 29. mai 2009 av plakatmannen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som vet hva den sangen som er i den jogert reklamen for yoplait heter ?"Noen ting er bedre på fransk" Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 På Discovery gikk nettopp en reklame for Toyota Verso. Musikken inneholdt disse ordene: don't be afraid to be young and free take off your shoes Det var alt jeg fikk med meg. Sangen fremføres av en kvinne og all musikken er laget av menneskers stemme (som Bobby McFerrin). Denne er garantert ikke laget spesielt for reklamen. ALLE har hørt den. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hørte en sang i dag. Kunne minne litt om The Killers. Sang noe sånt som "When you ..." og noe spooky uling etterpå. Noe ala The Killers, men litt mer røft/industrial/grunge-preget. Husker ikke mer. Håper noen skjønner hva jeg leter etter. kan ikke være when you where young av the killers? Har hørt et par sanger av en sang på radioen. Den blir også spilt i bakrunnen når Mats blir intervjuet på denne linken HER, se fra 1.08. Kan noen gi meg navnet på sangen? det er Calvin harris im not alone (deadmau5 mix) [/url] Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 JRL: Nope, er ikke den. Har hørt alt av The Killers, og det er ikke dem. Mulig det er "When you dream and..." ettellerannet de synger. Hørte den bare på avstand så fikk ikke med meg alt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nå har jeg funnet teksten til den sangen jeg leter etter, og den ser ut til å hete Love me. Give a little time for the child within you,don't be afraid to be young and free. Undo the locks and throw away the keys and take off your shoes and socks, and run you. La, la, la... Give a little time for the child within you, don't be afraid to be young and free. Undo the locks and throw away the keys and take off your shoes and socks, and run you. La, la, la... Run through the meadow and scare up the milking cows Run down the beach kicking clouds of sand Walk a windy weather day, feel your face blow away Stop and listen: Love you. Roll like a circus clown, put away your circus frown Ride on a roller coaster upside down Waltzing Matilda, Carey loves a kinkatchoo Joey catch a kangaroo, hug you. Dandylion, milkweed, silky on a sunny sky Reach out and hitch a ride and float on by Balloons down below catching colors of the rainbow red, blue and yellow-green: I love you. Bicycles, tricycles, ice cream candy Lollypops, popsicles, licorice sticks Solomon Grundy, Raggedy Andy Tweedledum and Tweedledee, home free. Cowboys and Indians, puppydogs and sandpails Beachballs and baseballs and basketballs, too. I love forget-me-nots, fluffernutters, sugarpops I'll hug you and kiss you and love you La, la, la... Love you. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Fant den. Er ikke sikker på om den heter Love me eller Love You, google kan returnere de underligste resultater. Gruppa sert ut til å hete Free Design. http://www.youtube.com/watch?v=zkobH1sr0cs Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som vet hva den sangen som er i den jogert reklamen for yoplait heter ?"Noen ting er bedre på fransk" Bump, anyone? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 hei. hørte på radioen i dag på sjefslisten på P3 med en sagn som var ganske 90 tall liknende sånn veldig The Rockafeller Skank type sang. Desverre er det eneste jeg husker fra sangen at det gjentas forthyfive veldig ofte. Please en eller annen, hjelp meg! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) hei. hørte på radioen i dag på sjefslisten på P3 med en sagn som var ganske 90 tall liknende sånn veldig The Rockafeller Skank type sang. Desverre er det eneste jeg husker fra sangen at det gjentas forthyfive veldig ofte. Please en eller annen, hjelp meg! Heelt wild guess, men det er vel ikke Afroman - Colt 45, eller Crazy Rap? xD Endret 29. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 hei. hørte på radioen i dag på sjefslisten på P3 med en sagn som var ganske 90 tall liknende sånn veldig The Rockafeller Skank type sang. Desverre er det eneste jeg husker fra sangen at det gjentas forthyfive veldig ofte. Please en eller annen, hjelp meg! Tipper at det er Brimful of Asha av Cornershop? http://www.youtube.com/watch?v=nSi1d7F6bgo Lenke til kommentar
karlmt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei. Har prøvd å søke litt men fant den ikke... http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=563256 Noen som vet hva den sangen som blir spilt helt først i intervjuet heter for noe? Irriterer meg å ikke komme på den... Og foresten.. intervjuet er sykt morsomt å se på.. ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå