LockBreaker Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 heisann.. håper noen kan hjelpe meg og fortelle hvem og hva sangen heter i denne låten: http://www.youtube.com/watch?v=yE3Z3w3wAvI sånt sirka halveis ut i klippet Den der er nok helt sikkert laget spessielt for programmet. Lenke til kommentar
pechster Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 nei.. det er ein låt som var ein hit for noen år siden.. ei dama som synge den Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 nei.. det er ein låt som var ein hit for noen år siden.. ei dama som synge den Den er spesiallaga for Kjetil&Kjartan show.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan kan du vite det hvis Pechster mener å ha hørt den på Radio? (IKKE KRITIKK, BARE NYSGJERRRIG PÅ HVORDAN DU VET DET) oOOP, CAPS KOM PÅ) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Leter etter en sang jeg så for flere år siden på tv. Det var en ganske populær musikkvideo med bandmedlemmer gjenskapt i pixel art, og musikkvideoen tok for seg en dag i deres liv. Mener å huske at det var en som hoppa av en bygning og masse rart som skjedde. Husker at jeg likte musikken godt, så hvis det er noen som vet hva sangen heter hadde det vært flort! Linkin Park -Breaking The Habit? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tenkte jeg kunne ta dette sprøsmålet her. Noen som vet om det er laget en techno mix av U2 - Wire? Da tenker jeg først og fremst på gitardelen i starten, synes å huske at jeg har hørt en remix av den. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kristoffer-G Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Eg såg ein reklame for deadliest catch på viasat4 i går og lura på kva for ein sang som går i bakgrunnen. Nokke tecno/trance lignande trur eg. Nokken som veit kva sangen heite? - Kriss Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har stilt det samme spørsmålet 2 ganger Kristoffer.. Er visst ingen som veit det Lenke til kommentar
Shunpeli Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Den der reklamen for champions league finalen hvor de damene spiller fiolin eller hva det nå en er???? Jeg vet egentlig hva den heter, men jeg har totalt jernteppe nå. Og det hater jeg, så nå bumper jeg denne i håp om at andre har svaret Det er Paul McCartney & The Wings - Live and Let Die http://www.youtube.com/watch?v=7RZKHQnReig Men for å få den opp på tempoet til reklamen må du på Guns 'n' Roses sin versjon tenker jeg Ah, DEN var det ja Etter å ha sjekket begge er det McCartney's versjon jeg liker best. Funker best med klassiske instrumenter synes jeg Takk for hjelpen De som spiller på reklamen er eScala, kommer fra Britains Got Talent. Sangen heter det samme. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vel, uhm, nå er jo ikke jeg den beste til å forklare, men får vel prøve ( ) Vel, det er en Volkswagen reklame, der det er en sort bil og så står det en drøss tekst over den, og teksten former til slutt finger som flakser. Noen som vet hva sangen i bakgrunnen heter? Fant den ikke på sidene deres, dessverre. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Må vite den Deadliest Catch reklame sangen på viasat 4! Drit fet sang, har hørt den før, men husker abre ikke hvor. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Tenker du da på UK-versjonen eller den amerikanske versjonen? De har nemmelig to forskjellige sanger. Den amerikanske sangen har en sang av Bon Jovi tror jeg, Wanted Dead or alive tror jeg den heter. EDIT: Trodde du mente intro-melodien. Og den på Viasat 4 er forresten Invaders must die - The Prodigy Endret 28. mai 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Mener den på den nyeste reklamen, den Techno/trance sangen. denne sangen: Endret 28. mai 2009 av Xerius987 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vel, uhm, nå er jo ikke jeg den beste til å forklare, men får vel prøve ( ) Vel, det er en Volkswagen reklame, der det er en sort bil og så står det en drøss tekst over den, og teksten former til slutt finger som flakser.Noen som vet hva sangen i bakgrunnen heter? Fant den ikke på sidene deres, dessverre. Er vel Paper Aeroplane : Angus & Julia Stone http://www.youtube.com/watch?v=en03MHejlxs&feature=fvst Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mener den på den nyeste reklamen, den Techno/trance sangen. denne sangen: Har svart deg på både på Youtube og her, hva mer kan du forvente! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) fant ut Endret 28. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) hørte en sang her om dagen, aner ikke hvor der en dame(tror jeg) sang til et refreng som klister seg til hjernebarken. rock, by the way. i allefall mye trommer etc, og høy takt. pleier å bli spilt på radioen. luuurer på om hun ikke sang "give up"-et-eller-annet på refrenget. noen ideer? Endret 28. mai 2009 av fjeldwild Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hello. Jeg kommer søren ikke på navnet på den sinnsyke sangen. Det er den med catchy plystring i starten, også handler den om arbeid eller noe Jeg :tror: musikkvidoen er at en rekke menn går å bærer på en tømmerstokk eller noe. Også synger dem ett eller annen om arbeid. noe sånt som.... Hei- Hei hå. Til arbeid går vi nå. Plystre - Plystre - plystre - - -plystr - plystr - - - -plystr - Plystr - Plystr -- -plystr - plystr - - - - - plystr-plystr" Fort fort fort, sakte sakte, fort fort fort, sakte sakte, , , sakte fort Something like that ^^ Endret 28. mai 2009 av -MK- Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Dere som lurte på den "Invaders must die - The Prodigy"-sangen, trance/dance?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå