2bb1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hmmm. Hvor lang tid tar det før sangen blir godkjent på YouTube da? Eller er det ikke mulig å laste opp .wma-filer på YouTube? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Jeg lurer på hva denne sangen heter: Poster en gang til pga. at linken ikke fungerte forrige gang. De synger følgende frase i sangen mange ganger: "You could do anything" EDIT: Fant det ut. Det var Sound System med Dreamscape, men den er ikke på spotify. Endret 25. mai 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Last den opp et annet sted, da vel. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg lurer på hva denne sangen heter: Poster en gang til pga. at linken ikke fungerte forrige gang. De synger følgende frase i sangen mange ganger: "You could do anything" I tilfellet jeg ikke får det med meg, værsåsnill: send meg PM når du finner det ut. Jeg likte virkelig den sangen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg lurer på hva denne sangen heter: Poster en gang til pga. at linken ikke fungerte forrige gang. De synger følgende frase i sangen mange ganger: "You could do anything" I tilfellet jeg ikke får det med meg, værsåsnill: send meg PM når du finner det ut. Jeg likte virkelig den sangen. dette står jo under videoen. Statistics & Data Audio information for this video Artist: 009 Sound System Song: Dreamscape Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ikke skryt over at du fant det, det er ikke så lett å lese en internettside..... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Last den opp et annet sted, da vel. Som hvor? Forumet godtar ikke wma-filer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som vet hvilken sang som brukes i denne videoen?http://www.metacafe.com/watch/1241394/how_...es_with_potato/ bump Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Last den opp et annet sted, da vel. Som hvor? Forumet godtar ikke wma-filer. En eller annen filesharing-side? Noen som vet hvilken sang som brukes i denne videoen?http://www.metacafe.com/watch/1241394/how_...es_with_potato/ bump Det der høres ut som det er laget for filmen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Okei, hva med denne da? Den nye "grandiosa ekstra tynn" reklamen, den med de gaflene som danser på bordet. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som vet hvilken sang som brukes i denne videoen?http://www.metacafe.com/watch/1241394/how_...es_with_potato/ bump Det der høres ut som det er laget for filmen. Låten heter I'm Alright, tror det er Neil Zaza som har låten originalt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Lurer på en sang. Den ble spilt hyppig på Viasat 4 sin reklame for "Ice Road Truckers" over en lengre periode for en bitteliten stund siden. Klassisk rock, 70-tall, mulig tidlig 80-tall. Kjent sang, hørt den mange ganger tidligere. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som vet hvilken sang som brukes i denne videoen?http://www.metacafe.com/watch/1241394/how_...es_with_potato/ bump Det der høres ut som det er laget for filmen. Låten heter I'm Alright, tror det er Neil Zaza som har låten originalt. Then I was wrong. Then I'm sorry. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvem synger den norske versjonen av Pokémon-theme? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Okei, hva med denne da? Den nye "grandiosa ekstra tynn" reklamen, den med de gaflene som danser på bordet. Har ikke sett den, men setter en femmer på at det er de samme som har laga resten av reklamene. Altså laget spesielt for reklamen. Sjekk ut Whistle & Hum Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Last den opp et annet sted, da vel. Som hvor? Forumet godtar ikke wma-filer. En eller annen filesharing-side? http://uploading.com/files/2FC0QE1T/Sang.wma.html ! Må vente noen sekunder, men håper det går bra. Utrolig behagelig sang. Endret 25. mai 2009 av 2bb1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvem synger den norske versjonen av Pokémon-theme? Ihvertfall Nils-Martin Crawfurd. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lurer på en sang. Den ble spilt hyppig på Viasat 4 sin reklame for "Ice Road Truckers" over en lengre periode for en bitteliten stund siden. Klassisk rock, 70-tall, mulig tidlig 80-tall. Kjent sang, hørt den mange ganger tidligere. Er det Aerosmith med "Livin' on the edge" du mener? Lenke til kommentar
Strand89 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Den der reklamen for champions league finalen hvor de damene spiller fiolin eller hva det nå en er???? Jeg vet egentlig hva den heter, men jeg har totalt jernteppe nå. Og det hater jeg, så nå bumper jeg denne i håp om at andre har svaret Det er Paul McCartney & The Wings - Live and Let Die http://www.youtube.com/watch?v=7RZKHQnReig Men for å få den opp på tempoet til reklamen må du på Guns 'n' Roses sin versjon tenker jeg Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lurer på en sang. Den ble spilt hyppig på Viasat 4 sin reklame for "Ice Road Truckers" over en lengre periode for en bitteliten stund siden. Klassisk rock, 70-tall, mulig tidlig 80-tall. Kjent sang, hørt den mange ganger tidligere. Er det Aerosmith med "Livin' on the edge" du mener? Splte de ikke også Layla med Eric Clapton / Derek and the dominoes for en stund siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå