Mannen med ljåen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvem er han Sputnik-kopien som synger "Hvert tredje søk er gratis på 2100!"? Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei, denne sangen heter Do you wanna be my fjortisboy med Burken ft. Erikane. thank you Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvem er han Sputnik-kopien som synger "Hvert tredje søk er gratis på 2100!"? Arnie Skiffle-Joe Nurse. Du finner masse klipp av han på VGTV. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Om du vet så mye bør du ta en sjekk på en eller annen nettbutikk. Mange av disse legger ut lyd fra albumene de har til salgs. Sam Nå må du følge med, Sam. Hans spørsmål er allerede besvart. Mener du at vi trenger flere slike som drukner de som virkelig lurer på noe? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 ... Mulig noen allerede har svart eller du har funnet det ut selv, men her er den er det riktig link ? funker ikke hos meg. Funker fint hos meg funka nå Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Mener du at vi trenger flere slike som drukner de som virkelig lurer på noe? Drukner deg ikke, nei. Men du må følge med og kanskje bruke søkefunksjonen neste gang. Hvertfall når svaret står et par innlegg over. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Mener du at vi trenger flere slike som drukner de som virkelig lurer på noe? Drukner deg ikke, nei. Men du må følge med og kanskje bruke søkefunksjonen neste gang. Hvertfall når svaret står et par innlegg over. Svaret var lest da jeg tastet innlegget. Det var ikke svaret som var poenget, men spørsmålet. Det er en ren fornøyelse og en fin utfordring å hjelpe folk å finne ukjente sanger, men dette gjelder selvsagt ikke når de allerede vet hvilket abum sangen er på og ikke gidder (eller makter) å sjekke selv. Sam Lenke til kommentar
captainfalcon Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Lurer på hva sangen i den nye MER-reklamen som går på TV heter. Begynner noe som "Lys gjennom skyer" men har ikke funnet noen sang på det og tviler på at det er det den heter. Ja det er en norsk sang. Det er den reklamen hvor det er noen engler på en stand og som skyter pil og bue på et par som sitter på stranden og den ene pilen treffer dama og så blir de forelska - armors pil Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 http://www.apple.com/trailers/lions_gate/gamer/hd/ Hvilken sang er det 0:35->? IKKE den "some of os want to be used"-greia.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som har peiling på hva sangene i denne videoen heter? Fant ut at den første er "Fade Out" med Girl Talk Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Er det noen som vet hva sangen i denne videoen heter? Se filmen hos Youtube Endret 25. mai 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) *Fjernet, grunnet jeg fant den.. Endret 25. mai 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Den der reklamen for champions league finalen hvor de damene spiller fiolin eller hva det nå en er???? Jeg vet egentlig hva den heter, men jeg har totalt jernteppe nå. Og det hater jeg, så nå bumper jeg denne i håp om at andre har svaret Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 http://www.apple.com/trailers/lions_gate/gamer/hd/ Hvilken sang er det 0:35->? IKKE den "some of os want to be used"-greia.. Marilyn Manson - Sweet Dreams. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva heter sangen? Pink Floyd - Dark Side of the Moon, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 http://www.apple.com/trailers/lions_gate/gamer/hd/ Hvilken sang er det 0:35->? IKKE den "some of os want to be used"-greia.. Marilyn Manson - Sweet Dreams. Takker. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Lurer litt på navnet til sangen vedlagt. Utrolig behagelig og energigivende sang. Fra ca. 14 sek kommer det som "kjennetegner" sangen, altså det er det jeg husker best ved den i alle fall. Dårlig lydkvalitet. http://www.youtube.com/watch?v=C1hwdL3gIMo Endret 25. mai 2009 av 2bb1 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 den linken funker dårlig for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå